Dat haar man is zoals hij is geeft haar niet het recht om hun kind van hem af te nemen.quote:
Mooi dat dan toch de ware aard naar boven komt hequote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat haar man is zoals hij is geeft haar niet het recht om hun kind van hem af te nemen..
En dan wordt dat kind ook zo'n mietenkind zonder ruggengraat dat geen groente eet zeker?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat haar man is zoals hij is geeft haar niet het recht om hun kind van hem af te nemen..
Oh, tuurlijk is hij het wel eens oneens.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:02 schreef opgebaarde het volgende:
TS komt wel over als een bijzonder typetje. Durft je vent wel eens tegen jou te zeggen dat hij het oneens is met jou of eindigt daf in een emotionele ruzie?
Prima om de man als weekdier weg te zetten, dat is niet perse volledig zijn verantwoordelijkheid.
Meenemen hoeft niet te betekenen dat ze zijn kind van hem af neemt. Een goede omgangsregeling blijft dan tot de mogelijkheden behoren. Wel heel lastig om een alleenstaande moeder te zijn met het beroep kok denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt, hoe hou je het vol.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk is hij het wel eens oneens.
Maar dan heeft hij over het onderwerp eerst gebeld met zijn ouders om zo een bepaalde zekerheid te hebben dat het niet klopt wat ik zeg.
Vervolgens kijk ik op internet, waar staat dat ik bijv wel gelijk heb. En dan staat hij nog achter de argumenten van zijn ouders. Terwijl op internet (of in boeken) iets heel anders staat
Jeej, papa mag nooit meer zijn kind zien omdat hij onder de plak zit bij zijn oudersquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
En dan wordt dat kind ook zo'n mietenkind zonder ruggengraat dat geen groente eet zeker?Rot op joh (niet jij persoonlijk), die ouders gaan direct dat kind claimen en zelf opvoeden.
Natuurlijk is er nog een omgangsregeling maar ik zou mijn kind niet bij zo een vent achterlaten.
Wel een extreme vraag vind ik zelf.. maar het antwoord is wel duidelijk.. Ik ben absoluut niet van het beëindigen van een relatie, maar dit maakt je toch niet gelukkig.. In een relatie moet je gelukkig zijn, elkaar kunnen vertrouwen etc.. Beter ga je bij jezelf denken wil ik hier de rest van mijn leven zo mee verder gaan, of kies ik voor mezelf, ongeacht hoe moeilijk dat in het begin zal zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:54 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ik heb gister avond een normaal gesprek proberen te voeren met hem.
Alles wat zijn ouders zeggen is waar!
Dus zo weinig groenten eten, klopt! Is helemaal niet slecht. En "iedereen" eet zo weinig groenten.
Om even een voorbeeld te gebruiken.
Ik vroeg hem serieus:
Je moeder en ik hebben allebei een nier nodig. Je kan 1 nier weggeven want jouw nier matches met die van mij en haar. Aan wie zou je hem geven?
Zei hij: dat is een onmogelijke vraag. Je weet niet wie hem het hardst nodig heeft. Ik vertelde hem dat hij moest kiezen.
Hij zou zijn nier aan zijn moeder geven.
Dat is wel heel erg sneu, hij verdient tikken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij over het onderwerp eerst gebeld met zijn ouders om zo een bepaalde zekerheid te hebben dat het niet klopt wat ik zeg.
Vervolgens kijk ik op internet, waar staat dat ik bijv wel gelijk heb. En dan staat hij nog achter de argumenten van zijn ouders. Terwijl op internet (of in boeken) iets heel anders staat
Kun je lezen? Om-gangs-regel-ing. Een kind heeft twee ouders nodig, ook al is de vader een miet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jeej, papa mag nooit meer zijn kind zien omdat hij onder de plak zit bij zijn ouders
Jullie hebben gewoon geen volwassen relatie.. Als je serieus wilt vechten voor je huwelijk dan zou ik relatietherapie eens overwegen. Waarin jullie beiden eens tot inzicht komen dat jullie volwassen zijn en de verantwoording hebben voor een 3 jarig kind. Die puberruzies die je had toen je 16 had, waarbij je je ouders ook gaat bellen moet echt wel verleden tijd zijn als je een gezin hebt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Maar je laat hem niet graag achter bij hem. Arm kind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Kun je lezen? Om-gangs-regel-ing. Een kind heeft twee ouders nodig.
Daar moest ze maar aan denken voor het verwekken van het kind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
En dan wordt dat kind ook zo'n mietenkind zonder ruggengraat dat geen groente eet zeker?![]()
Ook daar moest ze aan denken voordat ze het kind verwekte.quote:Rot op joh (niet jij persoonlijk), die ouders gaan direct dat kind claimen en zelf opvoeden.
Dat heb je later toegevoegd en dat verandert nogal wat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Kun je lezen? Om-gangs-regel-ing. Een kind heeft twee ouders nodig, ook al is de vader een miet.
Wat is er toch met dat groente eten? Ik heb nog nooit een relatie gehad of gedate of een dinnetje van mijn oudste die echt alles at. Doe ik zelf ook niet. Ze eten wel groente uit blik dus dat 'geen groente' zal wel niet voor alles opgaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:11 schreef oLexie het volgende:
[..]
En dan wordt dat kind ook zo'n mietenkind zonder ruggengraat dat geen groente eet zeker?Rot op joh (niet jij persoonlijk), die ouders gaan direct dat kind claimen en zelf opvoeden.
Natuurlijk is er nog een omgangsregeling maar ik zou mijn kind niet bij zo een vent achterlaten.
Of moeder een kenau?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
Kun je lezen? Om-gangs-regel-ing. Een kind heeft twee ouders nodig, ook al is de vader een miet.
Nee, het kind heeft evenveel recht op vader als op moederquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:15 schreef zarGon het volgende:
En of het kind beter uit is bij de moeder is maar de vraag. Of je het nou wil of niet, hij heeft evenveel recht op hun kind als zij. Gewoon nasty om het zo te spelen.
watquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:12 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Prachtig dit.quote:Vervolgens kijk ik op internet, waar staat dat ik bijv wel gelijk heb. En dan staat hij nog achter de argumenten van zijn ouders. Terwijl op internet (of in boeken) iets heel anders staat
Tsja, mijn moeder is ook niet alles maar nu ik ouder ben geworden merk ik wel dat het misschien voor de ontwikkeling van bepaalde dingen handig was geweest als ik een moeder in de buurt had gehad. Dus om je vraag te beantwoorden, ja.quote:
Je betrekt je persoonlijke frustraties wel heel graag bij elk 'gescheiden vader' verhaal hé?quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je laat hem niet graag achter bij hem. Arm kind.
Frustraties? Hoe kom je daar nou bij? Ik heb gewoon een mening en die mag ik geven, net zoals jij dat doetquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je betrekt je persoonlijke frustraties wel heel graag bij elk 'gescheiden vader' verhaal hé?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |