Wij zijn 5 jaar samen! Ik ben 22 hij 24quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef zarGon het volgende:
Het probleem is niet je schoonouders, maar je man. Hij moet een ruggegraat kweken en naast je staan.
[..]
The fuck.
Wat meer achtergrondinfo is wel zo handig. Hoe oud zijn jullie, hoelang zijn jullie samen (en hoe is het kind)?
Je leerde hem pas kennen toen je per ongeluk zwanger werd ofzo?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:42 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Wij zijn 5 jaar samen! Ik ben 22 hij 24
Kindje is 3!
Belangrijke info:
Man en ik woonde in het begin van onze relatie op 200 km afstand. We waren verplicht elkaar alleen in de weekenden te zien.
Hij kwam vaker naar mij dan ik naar hem. Schoonouders zag ik daarom eens in een paar maanden. Daarom was het niet mogelijk om hen beter te leren kennen.
En wist ik niet van te voren waar ik goed aan zou beginnen.
Ik trouwde met hem omdat ik van hem hield. We zagen elkaar alleen in de weekenden. Als hij boos of chagrijnig was, dan ging hij zondags weer weg en kwam hij de week erop niet chagrijnig terugquote:Op maandag 23 december 2013 14:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou en, dat mag toch iedereen zelf weten....
[..]
Waarom ben je met hem getrouwd als je dat zo'n probleem vindt? Hij is niet ineens na het huwelijk zo geworden natuurlijk. Of dacht je 'dat hij wel zou veranderen'?
Verstandig, op je 19de een kind.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:42 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Wij zijn 5 jaar samen! Ik ben 22 hij 24
Kindje is 3!
Wat bedoel je hiermee? Je wist niet wat je te wachten stond toen je ging trouwen?quote:Belangrijke info:
Man en ik woonde in het begin van onze relatie op 200 km afstand. We waren verplicht elkaar alleen in de weekenden te zien.
Hij kwam vaker naar mij dan ik naar hem. Schoonouders zag ik daarom eens in een paar maanden. Daarom was het niet mogelijk om hen beter te leren kennen.
En wist ik niet van te voren waar ik goed aan zou beginnen.
Ik zeg een stabiele basis waar je een huwelijk en een gezin op kunt bouwen. Top gedaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:46 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ik trouwde met hem omdat ik van hem hield. We zagen elkaar alleen in de weekenden. Als hij boos of chagrijnig was, dan ging hij zondags weer weg en kwam hij de week erop niet chagrijnig terug
Wanneer ben je met 'm getrouwd? (Na hoeveel tijd?)quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:46 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ik trouwde met hem omdat ik van hem hield. We zagen elkaar alleen in de weekenden. Als hij boos of chagrijnig was, dan ging hij zondags weer weg en kwam hij de week erop niet chagrijnig terug
Ik heb gister avond een normaal gesprek proberen te voeren met hem.quote:Op maandag 23 december 2013 16:24 schreef MaikelS het volgende:
Dit is weer een verhaal van twee kanten... Die van jezelf, maar ook die van je man! Ik zou het zelf niet vol kunnen houden als en mijn partner vol overtuiging achter zijn ouders staat in alles... en dan ook je schoonouders die dat doen...
Ga een goed gesprek aan met je man, geef gewoon aan wat je er van vind... Je moet nooit over je heen laten lopen! Als hij blijft kiezen voor een kant dan geef je hem ook gewoon de keuze....
Neem aan dat hij wel van je houd en dan ook wel in gaat zien dat hij fout bezig is..
Lekker wegwezen, ik merk aan alles dat je er allang klaar mee bent.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:54 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ik heb gister avond een normaal gesprek proberen te voeren met hem.
Alles wat zijn ouders zeggen is waar!
Dus zo weinig groenten eten, klopt! Is helemaal niet slecht. En "iedereen" eet zo weinig groenten.
Om even een voorbeeld te gebruiken.
Ik vroeg hem serieus:
Je moeder en ik hebben allebei een nier nodig. Je kan 1 nier weggeven want jouw nier matches met die van mij en haar. Aan wie zou je hem geven?
Zei hij: dat is een onmogelijke vraag. Je weet niet wie hem het hardst nodig heeft. Ik vertelde hem dat hij moest kiezen.
Hij zou zijn nier aan zijn moeder geven.
Godallejezus, wat een niveau.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:54 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ik vroeg hem serieus:
Je moeder en ik hebben allebei een nier nodig. Je kan 1 nier weggeven want jouw nier matches met die van mij en haar. Aan wie zou je hem geven?
Zei hij: dat is een onmogelijke vraag. Je weet niet wie hem het hardst nodig heeft. Ik vertelde hem dat hij moest kiezen.
Nee dat zie je helaas niet in een weekquote:Op maandag 23 december 2013 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Waarom ben je in hemelsnaam met zo'n vent getrouwd? Dat zag je toch in week in ook wel?
Ik denk dat we kunnen concluderen dat TS sowieso niet zo wijs is geweest in al haar keuzes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godallejezus, wat een niveau..
Zoiets vraag je niet, muts..
Waarom zou je je man in hemelsnaam zo'n vraag stellen. Je gaat toch niet vragen om te kiezen, het is helemaal niet aan de orde.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:54 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ik heb gister avond een normaal gesprek proberen te voeren met hem.
Alles wat zijn ouders zeggen is waar!
Dus zo weinig groenten eten, klopt! Is helemaal niet slecht. En "iedereen" eet zo weinig groenten.
Om even een voorbeeld te gebruiken.
Ik vroeg hem serieus:
En samenwonen was natuurlijk ook geen optie.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:56 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Nee dat zie je helaas niet in een week
Als je op 200km afstand woont van elkaar
Je bent neem ik aan niet na een week getrouwd. Je kende 'm al een tijdje, niet? En waarom ben je dan meteen gaan trouwen en bijvoorbeeld niet gaan samenwonen? Waarom hebben jullie na ± 1,5 jaar een kind gekregen/gemaakt? Na ± 1,5 jaar weet je toch wel hoe hij is?quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:56 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Nee dat zie je helaas niet in een week
Ook met zo'n afstand kun je elkaar beter leren kennen. Zolang je de tijd ervoor hebt en neemt. Afstand kun je echt niet als een smoesje gebruiken.quote:Als je op 200km afstand woont van elkaar
Fixed.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen concluderen dat TS sowieso niet wijs is.
Het is gewoon een debiele vraag waarbij TS het gewenste antwoord zoekt. En we weten allemaal dat het al een tijd niet goed gaat tussen TS en haar vent waarbij op het moment dat ze hem dit dilemma voorlegt de spanning natuurlijk ook al te snijden is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:02 schreef bijdehand het volgende:
die vraag van die nier
Ik zou wegwezen, TS. En tering, wat een zwak persoon is je vent, niet normaal. Hoop dat je kind later een echte mannelijke rolmodel krijgt in zijn leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |