Waarom een kans?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:43 schreef nutoj het volgende:
TS is onvruchtbaar
nee geintje, zo lang kan het gewoon duren
ja, dit is wel een behoorlijke deuk in je vertrouwen
wat is ze nu zelf van plan?
hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
De vriendin van TS klinkt wanhopig genoeg om dan maar even de extra diensten van de melkman te gebruiken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:49 schreef nutoj het volgende:
[..]
hmm, dat is niet een beslissing die zij alleen hoort te nemen
dan maar geen sex meer, kijken hoe ze dat vindt
En jij vraagt je nog af wat je moet doen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:48 schreef dnzlboy het volgende:
[..]
ze zei dat ze iig niet van plan was om weer aan de pil te beginnen
Zielige trolquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Egoist. Gun die vrouw haar kind. Je denkt alleen aan jezelf, als zij een kind wil waarom gun je dat haar niet?
Deze vraag ook gewoon serieus stellenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef dnzlboy het volgende:
het is de eerste keer dat ik dit mee maak dus ik heb even raad nodig wat andere mannen zouden doen
dumpen ? of nog een kans geven ?
Als t je lukt minimaal 8 mnd keihard te liegen over zoiets principieels dan blijft t hier niet bij.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:45 schreef Chanttie het volgende:
Als vrouw zijnde vind ik dit al erg. Een kind neem je samen, niet alleen. Geef haar nog een kans, maar ga over op de prikpil. Dan kun je samen met haar naar de dokter als ze de prikpil moet halen en kan ze ook niet "cheaten". Uitmaken is ook wel onzin. Je houdt van haar en vrouwen onder hormonen.... Echt, ik heb soms medelijden met jullie mannen.
Een van de weinige dingen die je echt op goed vertrouwen doet omdat het bijna niet te controleren valt en ze besodemietert je er al 8 maanden mee. Wel echt onzin inderdaad om het dan uit te maken, jaquote:
Vooral dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:51 schreef paintmeester het volgende:
[..]
En jij vraagt je nog af wat je moet doen?
Dumpen dat kutwijf!
Die is pas tevreden als die zaadvragende eierstokken gevuld zijn en jij de babykamer aan het schilderen bent. Als je zelf (nog) geen kinderen wilt moet je er een punt achter zetten. Een kind verdient een vader die er 100% achter staat.
Rofl! Nee, ik ben niet zijn ex. Ik ken hem niet eens! Maar hij zegt het zelf. Hij houdt van haar. En iedereen heeft wel eens iets verpest of iemand gekwetst en was dan blij als ze nog een kans kregen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:47 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
Waarom een kans?
Ze heeft gelogen terwijl ze wist hoe hij er over dacht.
Hoezo is uitmaken onzin? Heb je enig idee wat hier aan de hand is, of ben je zijn ex ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |