abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 december 2013 @ 15:09:44 #126
137949 Disana
pi_134652412
Babyboo, het klinkt allemaal niet goed. Je zegt dat je nog naar een oplossing zoekt, maar ik zou niet weten waar je die zou kunnen vinden. Jullie hebben te snel een kindje gekregen, kenden elkaar vrijwel niet, en nu zit je met een man en schoonouders die helemaal niet bij je passen.

Het lijkt me ook voor je kindje beter als jij je leven op orde brengt.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:12:09 #127
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_134652489
Je zeurt alleen maar om wat je man en schoonfamilie niet goed doen maar je wilt op geen enkele manier toegeven dat je zelf ook nogal dwars ligt..
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_134652667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:06 schreef babyboo20 het volgende:
Na 2 maanden werd ik zwanger! Het was een ongeluk. We trouwde.
Dayumm.

quote:
Een jaar of wat er na verhuisde ik naar hem. 200 km verder op. Zijn ouders zagen mij als "indringer" in hun stad.
Wacht even.

Je raakt na twee maanden relatie zwanger en je trouwt. En je woont een jaar lang gescheiden van elkaar, nadat je bent getrouwd. Begrijp ik dit goed?

Ik neem aan dat je bij hem bent gaan wonen en niet bij z'n ouders en hem?

En vind je het gek dat het niet botert als het zo is gegaan... Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is jullie opleidingsniveau? Het klinkt allemaal zo typisch.
pi_134652683
quote:

Ik heb met genoeg liefde en respect geprobeerd om bonuspunten te krijgen bij schoonouders.
Je hebt geen liefde voor je man , je schoonouders zijn volgens mij echt bijzaak
pi_134652773
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:17 schreef computergirl het volgende:

[..]

Je hebt geen liefde voor je man , je schoonouders zijn volgens mij echt bijzaak
En als ik als ouder zou zien dat mijn schoondochter geen liefde voor mijn zoon heeft, zou ik ook van mening zijn dat ze niet bij elkaar passen en beter uit elkaar kunnen gaan.

Maar die mening mag je volgens TS niet hebben, want dan ben je tegen haar. En dan komt het conflict, omdat iedereen gelijk moet en zal hebben. Want gelijk hebben is beter dan een werkende oplossing.

Ow en wat zarGon al zegt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134652893
quote:

[..]

In het begin van een relatie ben je blind voor de negatieve dingen.
Mijn man was toen een lieve man. Hij had een studie, verdiende geld, hij verraste mij vaak.
Dat kwam omdat we elkaar in de weekenden zagen. En ik had weinig contact met zijn ouders.
Na 2 maanden werd ik zwanger! Het was een ongeluk. We trouwde.
Een jaar of wat er na verhuisde ik naar hem. 200 km verder op. Zijn ouders zagen mij als "indringer" in hun stad.
Heb ze vaak getrakteerd op een etentje. Uit liefde om een soort van band te creëren.
Als schoonouders jarig waren gaf ik ze altijd wat.
Met hun zoveel jarig huwelijk heb ik ze een weekendje Scheveningen cadeau gedaan. Omdat ik wist dat ze het daar leuk vonden. ze hebben het cadeau afgeslagen omdat het mijn idee was.

Ik heb met genoeg liefde en respect geprobeerd om bonuspunten te krijgen bij schoonouders.
Wow, vonden jouw ouders deze gang van zaken een goed idee ? Lijkt me dat je daar zo snel mogelijk weg moet, die vent van je is een ruggengraatloze loser en jij bent zo te horen ook niet de sterkste in het maken van beslissingen. Probeer je voor te stellen hoe je leven er over 5 jaar uit ziet. Denk je dat die ouders gaan veranderen ? Of denk je dat hij veel gaat veranderen ? Zie je het al voor je ?
pi_134653819
Met je partner hoef je weinig rekening te houden die jankt wel uit bij zijn ouders.
Jaag je eigen dromen na en zorg daarbij goed voor je kind.
pi_134653908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dayumm.

[..]

Wacht even.

Je raakt na twee maanden relatie zwanger en je trouwt. En je woont een jaar lang gescheiden van elkaar, nadat je bent getrouwd. Begrijp ik dit goed?

En vind je het gek dat het niet botert als het zo is gegaan... Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is jullie opleidingsniveau? Het klinkt allemaal zo typisch.
Misschien is TS van hindoestaanse afkomst, in zo'n soort gemeenschap is het dit soort relatie gedoe vrij normaal volgens mij.
pi_134654311
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:08 schreef Ouder1 het volgende:
Wat geweest is is geweest. Hameren op foute inschattingen/keuzes van TS helpt haar niet verder.

Zelf heb ik twee eerdere lange relaties gehad waarin dit ook zo werkte. Bij de eerste had ik er niet zo veel last van omdat zijn ouders wel fatsoen hadden. Bij de tweede relatie was het toch weleens reden tot conflict. Vooral idd omdat zij ons huis als hun huis zagen, ongevraagd in en uit liepen, spullen 'leenden' en zich met alles bemoeiden. Nu gelukkig een vriend die enorm veel van zijn ouders houdt maar zich wel op mij en niet op hen richt. Geweldig om te horen hoe hij tegen zijn moeder aan de telefoon zei dat hij niet mee ging naar de Efteling voor zijn neefjes omdat hij vond dat ze dat maar op een dag moesten plannen dat mijn jongste ook kon. Uit zich zelf.

Mijn conclusie is toch wel dat als een man er zo in staat; zijn oren volledig naar zijn ouders laat hangen, de relatie op de lange duur niet gaat werken omdat hij gewoon te weinig van je houdt en te weinig respect voor je heeft.

Opstappen is een drastische keuze als je gevoel nog niet zo ver is.. dus ik zal het niet adviseren maar wil je wel een virtuele hart onder de riem steken. Jij hebt gelijk hoor!
je vergeet volledig tegen TS in te gaan, haar een wicht te noemen en al haar opmerkingen omte draaien of tegen haar te gebruiken.

:)
compact en kleverig.
pi_134654334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:20 schreef probeer het volgende:

[..]

En als ik als ouder zou zien dat mijn schoondochter geen liefde voor mijn zoon heeft, zou ik ook van mening zijn dat ze niet bij elkaar passen en beter uit elkaar kunnen gaan.

Maar die mening mag je volgens TS niet hebben, want dan ben je tegen haar.
Als ouder moet je wat mij betreft je bakkes houden en respect hebben voor de keuze(s) van je volwassen kind.
pi_134654429
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 10:14 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg sneu, hij verdient tikken.
Jammer dat het niet tot hem doordringt dat hij een toekomst met jou aangaat en niet met hun
ik vind het ook vrij sneu dat zij zo graag d'r gelijk wil halen (kijk dan! Het staat op internet!!! ) en niet kan denken: laat maar lullen...
compact en kleverig.
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:21:42 #137
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134654674
De tering wat moet je met zon vent zonder ruggengraat. Brengt ie ook nog steeds de was naar zn moeder? Waarom zou je met zon vent trouwen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 24 december 2013 @ 16:24:18 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134654774
Ohja, een volwassen vent die geen groente eet :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_134655188
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als ouder moet je wat mij betreft je bakkes houden en respect hebben voor de keuze(s) van je volwassen kind.
Ja ok. Zoiets mag je best vinden, maar dat houd je dan gewoon voor jezelf.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134655346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

dat ligt er een beetje aan hoe erg de relatie is. Als ze elkaar de hersens inslaan, mag je best je mond open doen..
compact en kleverig.
pi_134657872
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dayumm.

[..]

Wacht even.

Ja zo is het gegaan.

Ik heb tijdens de verhuizing 1 week bij schoonouders en man gezeten.

Mijn opleidingsniveau is mbo 3 (zelfstandig kok)
Mijn man deed een opleiding voor financieel adviseur. Daar is hij mee gestopt. Omdat hij het niet 'aankon'. Dus zijn opleidingsniveau is op dit moment vmbo
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:56:17 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134657953
Wat doet je man voor werk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_134658017
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet je man voor werk?
hij is werkloos!
  dinsdag 24 december 2013 @ 17:59:53 #144
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134658102
je man is een mietje, van de laagste plank (want hoog is gevaarlijk)
pi_134658113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:57 schreef babyboo20 het volgende:

[..]

hij is werkloos!
Heb je wel eens tegen zijn ouders gezegd dat ze beter kunnen zorgen dat hij de kost voor zijn gezin gaat verdienen ipv tegen jou zeiken ?
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:00:19 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134658122
Iedereen heeft de hakken in het zand. Gezellig kerstfeest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:00:23 #147
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134658125
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 17:54 schreef babyboo20 het volgende:

[..]

Ja zo is het gegaan.

Ik heb tijdens de verhuizing 1 week bij schoonouders en man gezeten.

Mijn opleidingsniveau is mbo 3 (zelfstandig kok)
Mijn man deed een opleiding voor financieel adviseur. Daar is hij mee gestopt. Omdat hij het niet 'aankon'. Dus zijn opleidingsniveau is op dit moment vmbo
oh god :')
pi_134658237
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik vind het ook vrij sneu dat zij zo graag d'r gelijk wil halen (kijk dan! Het staat op internet!!! ) en niet kan denken: laat maar lullen...
Het is niet zozeer mijn gelijk willen halen. Mijn schoonouders/man hebben ook weleens gelijk gehad en dan zeg ik het ze ook. Komt niet vaak voor.
En in de ruzie's die geweest zijn heb ik ook heel vaak gedacht: Het gaat het ene oor in en het andere weer uit.
pi_134658285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:00 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Heb je wel eens tegen zijn ouders gezegd dat ze beter kunnen zorgen dat hij de kost voor zijn gezin gaat verdienen ipv tegen jou zeiken ?
Ja, veel mensen hebben het gezegd. Maar ze weten al dat hij het er met zijn pet na gooit.
pi_134659612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:03 schreef babyboo20 het volgende:

[..]

Het is niet zozeer mijn gelijk willen halen. Mijn schoonouders/man hebben ook weleens gelijk gehad en dan zeg ik het ze ook. Komt niet vaak voor.
En in de ruzie's die geweest zijn heb ik ook heel vaak gedacht: Het gaat het ene oor in en het andere weer uit.
hier weer, ze hebben weleens gelijk gehad, maar dat komt niet vaak voor...
Je man en schoonouders zijn niet de meest prettige figuren , zou ik ook ziek van worden, maar iemand als jij, die zichzelf zo duidelijk beter voelt dan hen, daar zou ik ook absoluut gek van worden.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')