Ik houd ook van browniesquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hier weer, ze hebben weleens gelijk gehad, maar dat komt niet vaak voor...
Je man en schoonouders zijn niks, zou ik ook ziek van worden, maar een figuur als jij dat zichzelf zo duidelijk beter voelt dan hen, daar zou ik ook absoluut gek van worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
als ze nu ja zegt, denk ik dat ik blijf lachen tot t einde van t jaarquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zie je jezelf de komende 50 jaar nog bij je man zijn?
Gmtaquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze nu ja zegt, denk ik dat ik blijf lachen tot t einde van t jaar
eten vaak ongezondquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd
En z'n ouders dan zeiken omdat TS kok wilt worden. Sowieso, wat is er mis met kok?
Goh.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:41 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Ja dat klopt wat je zegt.
Ligt er ook aan wat je maakt.
Er is weinig mis mee. Alleen dat je vaak met feestdagen moet werken.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
idd
En z'n ouders dan zeiken omdat TS kok wilt worden. Sowieso, wat is er mis met kok?
Als de situatie echt zo is zoals je ons wilt doen geloven, dan zou ik samen met mijn kind naar mijn ouders teruggaan en vandaar en nieuwe start maken voor jou en je dochter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, werktijden zijn wel wat minder. Maar zoals je het vertelt doen je schoonouders net of je palletsorteerder bent oid.quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:42 schreef babyboo20 het volgende:
[..]
Er is weinig mis mee. Alleen dat je vaak met feestdagen moet werken.
Voor mij is het een wereld beroep! En voor vele andere ook.
Dat staat er juist......quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, vader heeft 0 recht op het kind. Moeder ook niet. Het is geen speelgoed. Het kind heeft recht op beide ouders; dat is iets heel anders.
Verder is dit geneuzel erg Off Topic. Er zijn nog helemaal geen scheidingsplannen, laat staan plannen voor PAS. Je betrekt alleen je eigen frustraties op het onderwerp.
Heb je ook een vrouw die de kant van haar ouders kiest?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:38 schreef Hamerke het volgende:
Herkenbaar.Ik heb ook erg lastige en bemoeizuchtige schoonouders, en dat speelt al 12 jaar.
Soms, het zijn toch haar ouders die zich met ons gezin bemoeien.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je ook een vrouw die de kant van haar ouders kiest?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:40 schreef Hamerke het volgende:
[..]
Soms, het zijn toch haar ouders die zich met ons gezin bemoeien.
Als het wat moeilijk gaat doet mijn vrouw dat ook, haar ouders. Andersom gebeurt dat ook, maar ik krijg geen opdringerig advies van mijn ouders. Het blijft een feit dat we uit verschillende families komen, en verschillende opvattingen hebben over wat wel en niet de juiste weg is.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik bedoel dat het probleem van TS ook is dat haar man de kant van zijn ouders kiest
Wat een nonsens, als mijn zoon mij voor zijn nier zou kiezen in plaats van zijn vriendin dan zou ik aan z'n verstandelijke vermogens gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zulke vragen stel je niet TS. Ik ben bang dat jullie gewoon niet bij elkaar passen. Tuurlijk kiest hij oor zijn moeder het is namelijk zijn MOEDER
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |