SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef Tranquilize het volgende:
Riedewald voor 200 miljoen naar Real
quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
AL DIE PSVERS WEER VOOR NIKS ZITTEN JUICHEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net heletijd inhouden en nu dit roepenquote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voorspelde gewoon een overwinning voor Ajax hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 14:18 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geluk dwing je af.quote:
Zag je al zo aankomen ditquote:
Maaaaaadquote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net heletijd inhouden en nu dit roepen
mwa hij maakte hem na 1 minuut blessuretijd hequote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
lekker terecht ook met 5 minuten blesuretijd
truequote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag je al zo aankomen dit
Tiefusploeg is het ook.
We scoren gewoon na 2 minuten hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef Fokker89 het volgende:
lekker terecht ook met 5 minuten blesuretijd
Deze overwinning is niet verdiend, net als vorige week tegen Cambuur. Maar ja, bij de kampioen zit alles mee.quote:
Ja, om je in te dekken ja.quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet echt. Zei net al dat Ajax wint.
Jawel, Ajax wordt geen kampioen. Dit mag gequote worden.quote:Op zondag 22 december 2013 14:19 schreef Dos37 het volgende:
Ajax kampioen dat kan niet meer mis gaan
ah nu is het ''we''? 5 minuten geleden was het nog ''hun''quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We scoren gewoon na 2 minuten hoor.
Tegen een Duitse ploeg mag dat.quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch blijft het een beetje Duits.
Kun je dat even quoten stomme kutloser dat je bent?quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ah nu is het ''we''? 5 minuten geleden was het nog ''hun''
Jij hebt wel een boeiend leven hè.quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dit topic nog eens rustig doorlezen vanavond.
Klinkt weer als een spannende dag in de kelder van GGMM.quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
quote:
Prima davy.quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat deed jijDat Ajax ging winnen zag je allang aankomen.
je hebt geen leven?quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
Livetopics achteraf doorlezenquote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
Kanjer eens op met die 32434234346546547254634523942395845 gifjes.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt wel een boeiend leven hè.
quote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klinkt weer als een spannende dag in de kelder van GGMM.
quote:
kutloser zei ik toen ik 5 wasquote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je dat even quoten stomme kutloser dat je bent?
Dit. Het is wel zo dat Ajax 80 minuten heel slecht heeft gevoetbald en tien niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Altijd weer dat gemiep over scoren in de blessuretijd. Een wedstrijd duurt 90 minuten plus blessuretijd. Als je dan nog scoort, tja dan moet de tegenstander maar scherp blijven en het is niet zo dat Ajax in de minuten ervoor niks gedaan had.
Dus niks lucky Ajax..
Ga erop fappenquote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 13:58 schreef Shreyas het volgende:
Dit is het type wedstrijd die Ajax nimmer nooit meer wint, let op mijn woorden
quote:Op zondag 22 december 2013 14:10 schreef Shreyas het volgende:
Als Ajax eenmaal op achterstand komt in een uitwedstrijd, dan is het eigenlijk een verloren wedstrijd.
quote:
Jij kan je hier maar beter niet meer vertonen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb ons weer met pijn en moeite naar de overwinning gejinxed, nogmaals Cavaliers, er is er maar één die het kan als ik![]()
Toch is de overwinning niet echt verdiend op basis van het spelbeeld. Roda krijgt een punt te weinig.quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Altijd weer dat gemiep over scoren in de blessuretijd. Een wedstrijd duurt 90 minuten plus blessuretijd. Als je dan nog scoort, tja dan moet de tegenstander maar scherp blijven en het is niet zo dat Ajax in de minuten ervoor niks gedaan had.
Dus niks lucky Ajax..
quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb ons weer met pijn en moeite naar de overwinning gejinxed, nogmaals Cavaliers, er is er maar één die het kan zoals ik![]()
Waar wijst hij nou naar? Hij heeft zijn shirt uit?quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KNOTSGEKKE WEDSTRIJD
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Dus niks lucky Ajax..
AJAXquote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch is de overwinning niet echt verdiend op basis van het spelbeeld. Roda krijgt een punt te weinig.
Naar zijn Ajax hartquote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waar wijst hij nou naar? Hij heeft zijn shirt uit?
juichen tegen rodaquote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
KNOTSGEKKE WEDSTRIJD
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op zondag 22 december 2013 14:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij kan je hier maar beter niet meer vertonen.
Goed argument.quote:
Die supporters die 90 minuten stil waren bedoel je?quote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Wel mooi voor die supporters in t uitvak
En gaat niet om mij, het gaat om AJAXquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef eight het volgende:
De roda supporters met een abbo bij fox zullen deze wel opzeggen nu...
Die commentator was dolgelukkig.
OOOOOOH BRA BRAquote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Die supporters die 90 minuten stil waren bedoel je?
Lekker boeiend. Afgelopen vier jaar werd de winterkampioen geen kampioen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En gaat niet om mij, het gaat om AJAX![]()
Winterkampioen 2013/2014
Wel kut voor de rest van het stadion.quote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef hafcfan het volgende:
Lekker voor ze. Kut moffenquote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel kut voor de rest van het stadion.
Wanneer gaan we huldigen?quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd aan de WINTERKAMPIOEN, belangrijke titel
Volgens mij wisten Manchester United, Bayer Leverkussen, Galatasary, Real Madrid, PSG, Olympiakos, Bayern München, Man. City, Chelsea, Schalke 04, Borussia Dortmund, Arsenal, Barcelona, Ac Milan, Atletic Madrid, en Zenit zich wel te plaatsen voor de 2e ronde in de CL. Dus nee niet de bestequote:Op zondag 22 december 2013 14:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien beter in de spits voor Sigthortroep en dan Hoesen op de bank.quote:
Dat jij daar komt zegt ook genoeg over jouquote:
Platte kar.quote:
Ben ik niet met je eens, goed was het niet maar vandaag wel verdiend, tegen Cambuur was het wel gestolenquote:Op zondag 22 december 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze overwinning is niet verdiend, net als vorige week tegen Cambuur. Maar ja, bij de kampioen zit alles mee.
Ja..... Bedankt...quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het moment van de 1-2
Mooie pixels wel.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het moment van de 1-2
Gelijk persoonlijk worden.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef eight het volgende:
[..]
Dat jij daar komt zegt ook genoeg over jou
quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Volgens mij wisten Manchester United, Bayer Leverkussen, Galatasary, Real Madrid, PSG, Olympiakos, Bayern München, Man. City, Chelsea, Schalke 04, Borussia Dortmund, Arsenal, Barcelona, Ac Milan, Atletic Madrid, en Zenit zich wel te plaatsen voor de 2e ronde in de CL. Dus nee niet de beste.
ok.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het moment van de 1-2
Oké.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het moment van de 1-2
Hij was wel weer de heletijd stil voor de 1-1. Maar als echte gloryhunter kwam hij weer opdagenquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef hafcfan het volgende:
Clapyourhands is een mongool, maar ik las dat t een Turk was dus ik vergeef t hem.
1-1 was terecht geweest, 1-2 is iets overdreven. Moet wel gezegd worden dat Roda echt niet sterk verdedigde bij beide goals.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Zhero het volgende:
Was het wel beetje terechte overwinning? Of echt gestolen?
Ik zou FOX aanklagen, want volgens mij is dit helemaal niet in HD.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het moment van de 1-2
Gelijkspel was verdiend geweest.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Zhero het volgende:
Was het wel beetje terechte overwinning? Of echt gestolen?
Jaquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef MouzurX het volgende:
Heeft Riedewald geel gekregen voor shirt uit eigenlij?
Yepquote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef MouzurX het volgende:
Heeft Riedewald geel gekregen voor shirt uit eigenlij?
Wel meer verdiend dan tegen Cambuur. Nog steeds vond ik een gelijkspel terechter, ondanks dat Roda onthutsend counterdequote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, goed was het niet maar vandaag wel verdiend, tegen Cambuur was het wel gestolen
Je gaat toch niet serieus naar die prutsers kijken als je ook GRONINGEN kan zien?quote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
De Adelaar van Go Ahead is ontsnapt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en die gifjes zijn echt iritantquote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij was wel weer de heletijd stil voor de 1-1. Maar als echte gloryhunter kwam hij weer opdagen
onscherp.quote:Op zondag 22 december 2013 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het moment van de 1-2
BBquote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste keer Babs bij FOX.
#neverforget
Niks moois aanquote:Op zondag 22 december 2013 14:23 schreef hafcfan het volgende:
PSV is nu helemaal niet.quote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef GGMM het volgende:
Nu PSV weer zien sputteren.
Althans, dat had gekund, maar ik ga weg.
Oh well.Bedankt voor een zeer vermakelijke wedstrijd.
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 22-12-2013 om 14:24:16Jairo Riedewald heeft trouwens een historisch rugnummer in de Major League Baseball: #42, het rugnummer van icoon Jackie Robinson. reageer retweet
ik zie helene toch lieverquote:
Wat gaat ze doen dan?quote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste keer Babs bij FOX.
#neverforget
Niet doen alsof je een keer niet ging kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, over 2 uur pas
Dan ben ik misschien al wel terug.
Net of jij daar ooit komtquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Aldus iemand die een club uit Almelo supportert
Minstens net zo Duits.
duh. Dat was al tijden bekend.quote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef pablo1989 het volgende:
Als je dit soort wedstrijden wint word je gewoon kampioen. Helaas.
#42 was ook het nummer van Nate Thurmond en James Worthy.quote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 22-12-2013 om 14:24:16Jairo Riedewald heeft trouwens een historisch rugnummer in de Major League Baseball: #42, het rugnummer van icoon Jackie Robinson. reageer retweet
Wordt Ajax ook. Hopelijk kan PSV de uitwedstrijd daar winnen, maar ik zie dat niet gebeurenquote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef pablo1989 het volgende:
Als je dit soort wedstrijden wint word je gewoon kampioen. Helaas.
Hangt er vanaf, als er 3 topspelers van Chelsea bijkomen in de winterstop hebben ze ineens weer alle kansquote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
duh. Dat was al tijden bekend.Vitesse heeft nooit een echte kans gehad.
Dat vind ik niet zo leuk, Barbara hooligans.quote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze gaat werken als hoofdredactrice voor het tijdschrift 'Helden'.
Duh. Die maken geen schijn van kans.quote:Op zondag 22 december 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt Ajax ook. Hopelijk kan PSV de uitwedstrijd daar winnen, maar ik zie dat niet gebeuren
Fox jodenzenderquote:Op zondag 22 december 2013 14:24 schreef eight het volgende:
De roda supporters met een abbo bij fox zullen deze wel opzeggen nu...
Die commentator was dolgelukkig.
quote:
Klopt. Fox plaatst tegenwoordig ook bij uitwedstrijden van Ajax microfoons in het uitvak.quote:Op zondag 22 december 2013 14:27 schreef oinkoink12 het volgende:
Wat mij meer opviel is dat ik de fans van Ajax de hele wedstrijd wel hoorde, iemand anders dat ook opgevallen?
Wat een pretentieuze proleet zegquote:Op zondag 22 december 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
Theo Reitsma is bijna een grotere lul dan Gielquote:Op zondag 22 december 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kanjer commentaar bij Groningen
Voor geen goudquote:Op zondag 22 december 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie gaat er nog meer kijken naar Groningen?
Er is niemand geïnteresseerd in die lelijke club.quote:Op zondag 22 december 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand met Reitsma.quote:Op zondag 22 december 2013 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee want niemand geeft een fuckquote:Op zondag 22 december 2013 14:30 schreef Zhero het volgende:
Wat hoor ik nou op de Radio 1, Van Gaal coach van Spurs?! Ben vast spuit 11.
Die is ook kutquote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand met Reitsma.
GAE-UTR heeft van Rijswijk
Flikker toch op man, jullie moeten je eigenlijk kapot schamen dat je met zo;n begroting zo belabberd speelt, arrogante neuzen.quote:Op zondag 22 december 2013 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
duh. Dat was al tijden bekend.Vitesse heeft nooit een echte kans gehad.
Hahahahaquote:
Evert ten Napel.quote:
Jij hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt. Dus doe maar uitloggen, dit is nogal gênant.quote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
Die frustratie zit nog wel het diepste bij jou, elke keer bijdehand 1-4 roepen, hopende dat Ajax zou verliezen en dan krijg je dit op je rekest. Ja wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten.
AJAX
![]()
Riedewald
Keep it goingquote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt. Dus doe maar uitloggen, dit is nogal gênant.
Moet hij eerst een keer op doel leren schieten.quote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Na de winterstop mag Depay Ajax dus in een dip gaan schieten.
De speler heet overigens Alireza Jahanbakhshquote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoiets ja, het lukt Theo duidelijk niet.
drie sterren vriendquote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, jullie moeten je eigenlijk kapot schamen dat je met zo;n begroting zo belabberd speelt, arrogante neuzen.
Hij doet alleen de Juup toch?quote:Op zondag 22 december 2013 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Excuus. Na Evert natuurlijk. Mogen we Sierd als FOX-commentator beschouwen?
Hoe zit het met de begroting van Vitesse dan, hebben ze die wel?quote:Op zondag 22 december 2013 14:32 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Flikker toch op man, jullie moeten je eigenlijk kapot schamen dat je met zo;n begroting zo belabberd speelt, arrogante neuzen.
Theo vindt Jankabashquote:Op zondag 22 december 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De speler heet overigens Alireza Jahanbakhsh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |