SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Ze smelten de kazen!
quote:Op zondag 22 december 2013 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat durf ik nooit zo goed...heb je wel bekend gemaakt dat die tweet met die koeientrui voor jou was??
das raar, de ster van de avond en dan alleen aan de bar. of speelde ze de ongenaakbare?quote:Op zondag 22 december 2013 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]nee dat niet. Ze stond helemaal alleen aan de bar met een colaatje en haar telefoon. Ik vond dat ik haar even moest bedanken voor de show. En ik had al eens eerder na een show met dr gebabbeld dus dan is de drempel minder hoog
Wat liefquote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik had een leuke TT , maar wilde het topic niet kapen
Welke?quote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik had een leuke TT , maar wilde het topic niet kapen
nee helemaal nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:32 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net een halve liter energydrink achterovergeslagen. ben benieuwd of het aanslaat...
[..]
das raar, de ster van de avond en dan alleen aan de bar. of speelde ze de ongenaakbare?
das ook lekker naast de deur! ging ze die avond nog terug of de volgende ochtend heel vroeg?quote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee helemaal nietwant ze vond het ook gewoon leuk om aangesproken te worden. Ze moest trouwens de volgende dag om 10 uur in Zeeland staan
quote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef OllieWilliams het volgende:
waarom zou je willen springen met deze muziek? enige reden die ik kan bedenken is van een brug af
Azijn.quote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef OllieWilliams het volgende:
waarom zou je willen springen met deze muziek? enige reden die ik kan bedenken is van een brug af
of onder een trein...quote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef OllieWilliams het volgende:
waarom zou je willen springen met deze muziek? enige reden die ik kan bedenken is van een brug/gebouw af
Rustiger dan gisteren iig.quote:Op zondag 22 december 2013 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
tis trouwens in dit topic een stuk rustiger dan de afgelopen jaren. of lijkt dat maar zo?
Volgensmij wel wat rustiger.quote:Op zondag 22 december 2013 01:34 schreef 3rdRock het volgende:
tis trouwens in dit topic een stuk rustiger dan de afgelopen jaren. of lijkt dat maar zo?
idemquote:Op zondag 22 december 2013 01:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgensmij wel wat rustiger.
Laat ik dat nou helemaal niet erg vinden
quote:
stugge Friesen hèquote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten het plein weer even wakker maken hoor. Ze kunnen alleen maar los op Tsunami hoor...
Extincequote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb een hekel aan nederhop sinds osdorp posse gestopt is
Dan ken je niet de hele 'nederhop' meerquote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
dan ken je Zomer in Zeeland van Stormtroepers zeker niet??quote:Op zondag 22 december 2013 01:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Friesen zelfs...quote:
Rico en Sticks zijn wel okequote:
Nee het is nog 10 keer erger met hun Liwwaddenquote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HOHOHO Leeuwarden is geen Friesland hé
Mijn vriend werkt nu met hem samen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rico en Sticks zijn wel oke
Vanaf 0:33quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef kurk_droog het volgende:
tedetedtetetdetetede wat een graf nummer is dat
Je andere vriend?quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt nu met hem samen.
is Pino nu ook al rapper? MC Pino?quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt nu met hem samen.
tis een reppertquote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 2cv het volgende:
Kraantje Pappie
Geen idee wie het is, maar met zo'n naam heb ik al zoiets van 'ga wat nuttigs doen op een plek heel ver weg'.
M'n mening wordt alleen maar bevestigd.quote:
ach, opgezwolle, duvel duvel en jawat kan ik ook nog wel waarderen, maar zodra je naar de meer mocro rappers gaat, luister ik echt liever naar amerikaanse rappers..quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ken je niet de hele 'nederhop' meer
quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is Pino nu ook al rapper? MC Pino?
quote:
quote:
nog ergerquote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HOHOHO Leeuwarden is geen Friesland hé
Ja mocro misschien ja. Maar verder is het nog wel aardig hier in NL hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, opgezwolle, duvel duvel en jawat kan ik ook nog wel waarderen, maar zodra je naar de meer mocro rappers gaat, luister ik echt liever naar amerikaanse rappers..
Sticksquote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, opgezwolle, duvel duvel en jawat kan ik ook nog wel waarderen, maar zodra je naar de meer mocro rappers gaat, luister ik echt liever naar amerikaanse rappers..
die avond terug naar Den Bosch en in de ochtend door naar Zeelandquote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das ook lekker naast de deur! ging ze die avond nog terug of de volgende ochtend heel vroeg?
met z'n Snavel! MC Snavel in da house mensuh! Vleugelsquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met z'n Snavel! MC Snavel in da house mensuh! Vleugels![]()
quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef Asskicker14 het volgende:
ik heb een hekel aan nederhop sinds Brainpower.
je mot er maar zin in hebben! maar ging jij nu eind januari weer? ben benieuwd of er dan nog nieuwe grappen in zittenquote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die avond terug naar Den Bosch en in de ochtend door naar Zeeland
Die is niet gestopt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef Asskicker14 het volgende:
ik heb een hekel aan nederhop sinds Brainpower gestopt is.
is hij gestopt of is iedereen gestopt met naar Brainpower te luisteren?quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef Asskicker14 het volgende:
ik heb een hekel aan nederhop sinds Brainpower gestopt is.
Hij wel denk ik aangezien hij denkt dat hij gestopt isquote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is hij gestopt of is iedereen gestopt met naar Brainpower te luisteren?
tis een combi.....quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja 31 januari. De vorige show heb ik ook twee keer gezien en daar zaten wel weer nieuwe dingen inquote:Op zondag 22 december 2013 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je mot er maar zin in hebben! maar ging jij nu eind januari weer? ben benieuwd of er dan nog nieuwe grappen in zitten
250*quote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef RensAjacied het volgende:
15 euro voor een duet of 250 euro voor een nepzoen door een brievenbus.
onesiequote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
heeft gerrie nu 1 of ander raar pak aan??
Straks maar ROAR draaien, is wel toepasselijkquote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
Nee.quote:Op zondag 22 december 2013 01:41 schreef 3rdRock het volgende:
Ja want voor rappen heb je natuurlijk geen talent nodig.quote:
Het klinkt niet alsof ze talent hebben, vermoedelijk niet dus ...quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja want voor rappen heb je natuurlijk geen talent nodig.
Ritme gevoel, geen zang talent.quote:Op zondag 22 december 2013 01:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja want voor rappen heb je natuurlijk geen talent nodig.
Rappen is nog best lastig hoor..quote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het klinkt niet alsof ze talent hebben, vermoedelijk niet dus ...
Nee maar het is niet dat iedereen dat kanquote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ritme gevoel, geen zang talent.
Dit. Ik was behoorlijk onder de indruk van het talent in Holland In Da Hood.quote:Op zondag 22 december 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
Zet eens een eckte eckte rapper daar neer. We hebben nog best wel goede rappers in Nederland hoor.
Vandaar dat het zo vreselijk klinkt.quote:
Shit serieus?quote:
En dit.quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef iAvani het volgende:
Mensen die dit nummer serieus nemen
Ze hebben het in een paar uurtjes in elkaar geflanst voor een experiment
quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit. Ik was behoorlijk onder de indruk van het talent in Holland In Da Hood.
Dat wel ja.quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geraldine zou ik keihard aanstampen.
RT RT RT RT RT RT RT RT RT RTquote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige wereldhits zijn in 5 minuten geschreven..quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef iAvani het volgende:
Mensen die dit nummer serieus nemen
Ze hebben het in een paar uurtjes in elkaar geflanst voor een experiment
in elk genre heb je dingen die verschrikkelijk klinkenquote:
ik mag eerst!quote:Op zondag 22 december 2013 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
XTC.quote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
tis eigenlijk een beetje kinderen voor kinderen on speed dit...
Nee jij mag na mij.quote:
around the world van daft punk...de tekst iig in 5 seconden vermoed ik...quote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Sommige wereldhits zijn in 5 minuten geschreven..
Je hebt ook hele genres die verschrikkelijk klinkenquote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in elk genre heb je dingen die verschrikkelijk klinken
Klopt. En bij rep is dat alles wat in dat genre past.quote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in elk genre heb je dingen die verschrikkelijk klinken
ik ga niet in jouw zaad lopen roeren!quote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
around the world van daft punk...de tekst iig in 5 seconden vermoed ik...
Treffende omschrijving.quote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
tis eigenlijk een beetje kinderen voor kinderen on speed dit...
Je doet je ondertitel in ieder geval eer aanquote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klopt. En bij rep is dat alles wat in dat genre past.
Kane is een genre opzichquote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hebt ook hele genres die verschrikkelijk klinken
Anders roer je wel in het zaad van Herman.quote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga niet in jouw zaad lopen roeren!
Qftquote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
2x al...quote:
En daar sla jij dan weer de plank misquote:Op zondag 22 december 2013 01:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
den blijker?quote:Op zondag 22 december 2013 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders roer je wel in het zaad van Herman.
Dank voor dit complimentquote:Op zondag 22 december 2013 01:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel in ieder geval eer aan
The Hoffquote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
den blijker?
de scherman?
de perman?
Herman van Wie is Het??
Hij heeft het over rep. Ik weet niet wat dat is maar misschien heeft hij gelijkquote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En daar sla jij dan weer de plank mis
Welk nummer? Of iets van roger waters?quote:
die ketst met Gerrie? doet ie goed!quote:
Wish you were here.quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Welk nummer? Of iets van roger waters?
Ik sla niets.quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En daar sla jij dan weer de plank mis
Zaten beetje live te flirten.quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ketst met Gerrie? doet ie goed!
Wish You Were Here sowieso.. andere weet ik even niet zeker.quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De beste band ooit.quote:
qua spelfouten weet ik waarop hij doelt.quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij heeft het over rep. Ik weet niet wat dat is maar misschien heeft hij gelijk
http://www.3fmfan.nl/quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
Deze twee klassiekers al langsgekomen?
wish you were herequote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Overtuig me door een goed rap nummer te plaatsen
Herman de Perman, Gerrie heeft laten weten dat ze het daar wel op kan.quote:Op zondag 22 december 2013 01:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
den blijker?
de scherman?
de perman?
Herman van Wie is Het??
QFT !quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Om 5u?quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
JaIk ga zo ook. Moet nog wel gewoon trainen morgen
bijslapen kan alleen maar als je op een beetje redelijke tijd naar bed gaatquote:
quote:
NiN - Closer : "I wanna fuck you like a animal"quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Draai dan 'I wanna fuck you in the ass'![]()
Mensen die 801 posts maken in een dag en daar tijd voor hebbenquote:
Live gezien?quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef rubbereend het volgende:
GROOOOOOOOOOOOOOOOOVE ARMADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Luna.quote:
Closer is smerig.quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef iAvani het volgende:
[..]
NiN - Closer : "I wanna fuck you like a animal"
Giel dat leeuwen pakje aan
quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef iAvani het volgende:
NiN - Closer : "I wanna fuck you like a animal"
quote:Op zondag 22 december 2013 01:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet wie dat zijn idioot. Ik word overmorgen 37quote:
of..quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mensen die 801 posts maken in een dag en daar tijd voor hebben
ja, twee keerquote:
Scheelt, dat is het nog.quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijslapen kan alleen maar als je op een beetje redelijke tijd naar bed gaat
die zet je aan tijdens de geile neucksex?quote:
Kusje voor jou uit Leeuwarden bij het glazen huis.quote:
Beter deze dan:quote:Op zondag 22 december 2013 01:50 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Muziek nodig hebbenquote:Op zondag 22 december 2013 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zet je aan tijdens de geile neucksex?
jaquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kusje voor jou uit Leeuwarden bij het glazen huis.
GADVER! SEKSquote:Op zondag 22 december 2013 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zet je aan tijdens de geile neucksex?
dat zeg ik niet hèquote:
Geen probleem, zonet al half in slaap gevallenquote:Op zondag 22 december 2013 01:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jamaar je moet je nog los zien te maken hier
ik ga morgenmiddag weer naar huis.quote:Op zondag 22 december 2013 01:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga maandagen dinsdag misschien
quote:Op zondag 22 december 2013 01:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen probleem, zonet al half in slaap gevallen
Nee sorry, nog niet overtuigdquote:
Ja dat dus. Over bazen gesproken. Die gasten waren dat behoorlijk zegmaarquote:Op zondag 22 december 2013 01:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of..
Face Down
Ass Up
That's the way we like to fuck!
quote:Op zondag 22 december 2013 01:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen probleem, zonet al half in slaap gevallen
quote:
quote:
Dunne groeten terug. Ofzoquote:
welquote:
ik heb werkelijk geen idee. ken alleen dat stukje tekst. zou niet eens weten uit welke plaat het zou komen. ik vermoed iets hardstyleachtigs...quote:Op zondag 22 december 2013 01:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat dus. Over bazen gesproken. Die gasten waren dat behoorlijk zegmaar
Maak je die donatie tijdens de sex ?quote:Op zondag 22 december 2013 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil wel doneren voor sex met Geraldine!
nietesquote:
quote:
lees eens terug dan.quote:
gedaan, ik vraag alleen of je hem erbij aanzet. Niet of je erdoor opgewonden wordtquote:
Sorry, blijft een grafnummer wat ik meer bij een psv verwacht bijvoorbeeld.quote:
Dat gevoel heb ik ook, maar op één of andere manier wordt het wel beter.quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn nu toch wel een tijdje onderweg met SR en ik kan 1 ding zeggen:
Deze editie is de minste die ik tot nog toe gevolgd heb.
Ik zie weinig verschil met andere jarenquote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dit was juist sarcastisch/cynisch/jennend bedoeld naar de Cambuur fans ouwe.quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, blijft een grafnummer wat ik meer bij een psv verwacht bijvoorbeeld.
Ik geef het op.quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gedaan, ik vraag alleen of je hem erbij aanzet. Niet of je erdoor opgewonden wordt
edities vergelijkenquote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Fok? De muziek? De Dj's? Publiek buiten glazenhuis?quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een troost: Bij PSV hoor ik m ook veel te vaak.quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, blijft een grafnummer wat ik meer bij een psv verwacht bijvoorbeeld.
Ik zie helemaal geen verschil. Misschien is het de afwezigheid van Gerard Ekdom maar daar heb ik zelf best vrede mee.quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met andere jaren
quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
edities vergelijken
waarom? Alsof elke editie weer meer/beter/groter/leuker zou moeten zijn dan die daarvoor of welke dan ook. Dat kan niet eens.
gewoon genieten van de leuke dingen ipv altijd maar dat vergelijken en terugkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |