quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iets seksistisch voor het goede doel. Zou een goed idee voor fok zijn
was een mooie Noorse film. prachtige beelden van treinen die door de sneeuw ploeterenquote:
Freak Like Me mag best gedraaid wordenquote:
Iets met foto's voor SR ja. Topplan.quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iets seksistisch voor het goede doel. Zou een goed idee voor fok zijn
het haalt het allemaal niet bij Rijdende Rechter de Musicalquote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was een mooie Noorse film. prachtige beelden van treinen die door de sneeuw ploeteren
Precies hetzelfde dus als wat ze na elke aflevering van Spuiten en Slikken heeft.quote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aan het einde van deze nacht heeft Geraldine longenfyzeem, een blaasontsteking, hepatitis A,B en C, meerdere verslavingen aan verscheidene soorten drugs en hoofdpijjn...
quote:
300 fotos aan elkaar plakken en door de brievenbus doen?quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iets met foto's voor SR ja. Topplan.
dat is waar. hoewel die wel wat aan de lange kant was..... ik denk dat ik trouwens wel met haar wil trouwenquote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het haalt het allemaal niet bij Rijdende Rechter de Musical
ze is leuk hèquote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar. hoewel die wel wat aan de lange kant was..... ik denk dat ik trouwens wel met haar wil trouwen
Onder het mom van 'deze is te vaak aangevraagd maar we moeten hem toch draaien dus dan doen we dat om half 2 's nachts'.quote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was tot nog toe positief over deze nacht maar dit is wel echt apenaids
Moeten die niet al lang in bed liggen?quote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Breezersletjes uit Leeuwarden van 14 jaar of course.
Meer zelfsquote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
Die gozer die dit zingt mag binnenkort van zijn fiets flikkeren
En dat iedereen dan geld inzamelt en dan die foto's als eerst krijgen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iets met foto's voor SR ja. Topplan.
Moettie wel een krukje meenemen. Of heel lang zijn.quote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het is wachten tot de eerste dronkaard die zn tampeloeris door de brievenbus douwt met 4 briefjes van 50 euro....
Ja dat doen ze met SR vaker.quote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Onder het mom van 'deze is te vaak aangevraagd maar we moeten hem toch draaien dus dan doen we dat om half 2 's nachts'.
In dit geval geen ramp.quote:Op zondag 22 december 2013 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat doen ze met SR vaker.
nja, dat durf ik nooit zo goed...heb je wel bekend gemaakt dat die tweet met die koeientrui voor jou was??quote:Op zondag 22 december 2013 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is leuk hèik heb na afloop nog even met haar gepraat en dat is zo schattig
Vind je dit een leuk liedje dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |