quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iets seksistisch voor het goede doel. Zou een goed idee voor fok zijn
was een mooie Noorse film. prachtige beelden van treinen die door de sneeuw ploeterenquote:
Freak Like Me mag best gedraaid wordenquote:
Iets met foto's voor SR ja. Topplan.quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iets seksistisch voor het goede doel. Zou een goed idee voor fok zijn
het haalt het allemaal niet bij Rijdende Rechter de Musicalquote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was een mooie Noorse film. prachtige beelden van treinen die door de sneeuw ploeteren
Precies hetzelfde dus als wat ze na elke aflevering van Spuiten en Slikken heeft.quote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Aan het einde van deze nacht heeft Geraldine longenfyzeem, een blaasontsteking, hepatitis A,B en C, meerdere verslavingen aan verscheidene soorten drugs en hoofdpijjn...
quote:
300 fotos aan elkaar plakken en door de brievenbus doen?quote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Iets met foto's voor SR ja. Topplan.
dat is waar. hoewel die wel wat aan de lange kant was..... ik denk dat ik trouwens wel met haar wil trouwenquote:Op zondag 22 december 2013 01:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het haalt het allemaal niet bij Rijdende Rechter de Musical
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |