Je andere vriend?quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt nu met hem samen.
is Pino nu ook al rapper? MC Pino?quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt nu met hem samen.
tis een reppertquote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 2cv het volgende:
Kraantje Pappie
Geen idee wie het is, maar met zo'n naam heb ik al zoiets van 'ga wat nuttigs doen op een plek heel ver weg'.
M'n mening wordt alleen maar bevestigd.quote:
ach, opgezwolle, duvel duvel en jawat kan ik ook nog wel waarderen, maar zodra je naar de meer mocro rappers gaat, luister ik echt liever naar amerikaanse rappers..quote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan ken je niet de hele 'nederhop' meer
quote:Op zondag 22 december 2013 01:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is Pino nu ook al rapper? MC Pino?
quote:
quote:
nog ergerquote:Op zondag 22 december 2013 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HOHOHO Leeuwarden is geen Friesland hé
Ja mocro misschien ja. Maar verder is het nog wel aardig hier in NL hoor.quote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, opgezwolle, duvel duvel en jawat kan ik ook nog wel waarderen, maar zodra je naar de meer mocro rappers gaat, luister ik echt liever naar amerikaanse rappers..
Sticksquote:Op zondag 22 december 2013 01:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ach, opgezwolle, duvel duvel en jawat kan ik ook nog wel waarderen, maar zodra je naar de meer mocro rappers gaat, luister ik echt liever naar amerikaanse rappers..
die avond terug naar Den Bosch en in de ochtend door naar Zeelandquote:Op zondag 22 december 2013 01:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das ook lekker naast de deur! ging ze die avond nog terug of de volgende ochtend heel vroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |