welquote:
ik heb werkelijk geen idee. ken alleen dat stukje tekst. zou niet eens weten uit welke plaat het zou komen. ik vermoed iets hardstyleachtigs...quote:Op zondag 22 december 2013 01:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat dus. Over bazen gesproken. Die gasten waren dat behoorlijk zegmaar
Maak je die donatie tijdens de sex ?quote:Op zondag 22 december 2013 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil wel doneren voor sex met Geraldine!
nietesquote:
quote:
lees eens terug dan.quote:
gedaan, ik vraag alleen of je hem erbij aanzet. Niet of je erdoor opgewonden wordtquote:
Sorry, blijft een grafnummer wat ik meer bij een psv verwacht bijvoorbeeld.quote:
Dat gevoel heb ik ook, maar op één of andere manier wordt het wel beter.quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn nu toch wel een tijdje onderweg met SR en ik kan 1 ding zeggen:
Deze editie is de minste die ik tot nog toe gevolgd heb.
Ik zie weinig verschil met andere jarenquote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee dit was juist sarcastisch/cynisch/jennend bedoeld naar de Cambuur fans ouwe.quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, blijft een grafnummer wat ik meer bij een psv verwacht bijvoorbeeld.
Ik geef het op.quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gedaan, ik vraag alleen of je hem erbij aanzet. Niet of je erdoor opgewonden wordt
edities vergelijkenquote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op Fok? De muziek? De Dj's? Publiek buiten glazenhuis?quote:Op zondag 22 december 2013 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een troost: Bij PSV hoor ik m ook veel te vaak.quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, blijft een grafnummer wat ik meer bij een psv verwacht bijvoorbeeld.
Ik zie helemaal geen verschil. Misschien is het de afwezigheid van Gerard Ekdom maar daar heb ik zelf best vrede mee.quote:Op zondag 22 december 2013 01:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met andere jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |