quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga werken.
Doe lief voor elkaar.
adoreer cachet.
Rond 17:00 kom ik kijken of jullie lief zijn geweest en cachet hebben geadoreerd
Groetjes
Ja hey dat telt niet heh. Of wel, ik weet niet. Maar was je daarvoor ook al afgevallen?quote:Op zondag 22 december 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En spatie, de onontkoombare vraag: Ja, ik ben afgevallen. Laatste 3 dagen ziek geweest, lopen kotsen en niks binnen kunnen houden.
nee, ben nog niet helemaal lekker. Maar het telt welquote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hey dat telt niet heh. Of wel, ik weet niet. Maar was je daarvoor ook al afgevallen?
Ben je weer beter?
Nog gefapt?
Fappen jullie als jullie ziek zijn?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
Alleen omdat het vrouwmensen zijn heh
sexisme
Toch 2/3 met TT eens.
1/3 zie sigquote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
sexisme
Toch 2/3 met TT eens.
Beetje is toch wat, ik ben trots op je!!!!quote:Op zondag 22 december 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, ben nog niet helemaal lekker. Maar het telt wel
En daarvoor, beetje, niet genoeg
En eh, nog steeds. Mijn stibba is mijn zaak
Ja spijtig dat ik het van Muto kopieerde. Anders zat er nog wel een verschuiving in, met Tjacka op 1 vanzelfsprekend.quote:Op zondag 22 december 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
sexisme
Toch 2/3 met TT eens.
hossel ik nog geen chimi's togquote:Op zondag 22 december 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beetje is toch wat, ik ben trots op je!!!!![]()
![]()
sof moet zich nog bewijzen bij meetquote:
quote:Op zondag 22 december 2013 01:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sof moet zich nog bewijzen bij meet
ezell is al goedgekeurd
repeart jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart
Zo even gerepeat.
Je moet ook niet alles in 1 dag willen, je komt er wel!!quote:Op zondag 22 december 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hossel ik nog geen chimi's tog
sleap?quote:Op zondag 22 december 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart Eat, sleap rave repeart
Zo even gerepeat.
So there was this Dj who was like kicking offquote:Op zondag 22 december 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Zo even gerepeat.
Welke meet?quote:Op zondag 22 december 2013 01:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sof moet zich nog bewijzen bij meet
ezell is al goedgekeurd
sleap?quote:Op zondag 22 december 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Zo even gerepeat.
Ja, eat, repeat. Ik heb add.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
KOEKOEK JONGUHquote:
De spoedige meet.quote:
hp meatquote:
welke spoedige meet? Ik wil Sof ook meeten dan kan ik eindelijk voorstellen hoe lang ze is en het is verdomme Sof wie wil dat nou niet meeten.quote:
datquote:Op zondag 22 december 2013 01:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
welke spoedige meet? Ik wil Sof ook meeten dan kan ik eindelijk voorstellen hoe lang ze is en het is verdomme Sof wie wil dat nou niet meeten.
Iedereen met een hp-computerquote:
harry potter marathon meetquote:
ze is niet langer vegetarisch en dat gaan we vierenquote:
vegetarisch eet jequote:Op zondag 22 december 2013 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ze is niet langer vegetarisch en dat gaan we vieren
quote:Op zondag 22 december 2013 01:10 schreef Spatieloos het volgende:
En toto, ja je kunt mijn lul zien, maar hij is niet stijf, begrijp dat nou eens.
oh okequote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dingen zoals perfectie worden aangewezen met 'dat' en niet met hem/haar.
Wat is er dan?quote:
ja wanneer gaat dat nou gebeuren?quote:
wat denk je dat we gaan doen dan bij de meet?quote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
vegetarisch eet je
vegetariër ben je
Spoedig.quote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja wanneer gaat dat nou gebeuren?
hp kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat denk je dat we gaan doen dan bij de meet?
kom gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laat maar, ik meet wel andere keer!!
wedstrijd frikandellen eten.quote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat denk je dat we gaan doen dan bij de meet?
HEB JE ER AL ZIN IN?quote:
Doe normaalquote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
vegetarisch eet je
vegetariër ben je
Niet dat jij perfect bent ofzo, maar je bent zeg maar een 'ding', en perfectie is ook een ding, net als een tafel, dat is ook een ding.quote:
mag ik de komende 5 weken niet meerquote:
mongool hjbquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mag ik de komende 5 weken niet meer
Nou voorhuid dan, ik bedoel ik wil jullie zo graag meeten dat ik de hel van harrypotter wel gewoon kan negeren, en wie weet valt het reuze mee.quote:
... okequote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat jij perfect bent ofzo, maar je bent zeg maar een 'ding', en perfectie is ook een ding, net als een tafel, dat is ook een ding.
omdat sof niet geloofde dat ik het geen 5 weken vol zou kunnen houden zonder vlees te etenquote:
krijg ik heel vaak het woord ''van''quote:
Dus je wordt voor 5 weken vegetariër? Met kerst? Sterktequote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat sof niet geloofde dat ik het geen 5 weken vol zou kunnen houden zonder vlees te eten
gewoon doenquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krijg ik heel vaak het woord ''van''
Moet ik nog steeds keer kijken, broertje tipte hem ook alquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899
Iemand het grote racisme experiment gezien? Echt ziek. Zeker een aanrader om te kijken.
ik kan gewoon geen nee tegen uitdagingen zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je wordt voor 5 weken vegetariër? Met kerst? Sterkte
jup, laatst nog zienquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Iemand het grote racisme experiment gezien? Echt ziek. Zeker een aanrader om te kijken.
langer dan een uur, samenvatting?quote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
dat zei ik ook alquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je wordt voor 5 weken vegetariër? Met kerst? Sterkte
doe eens lief....quote:
Bah he.quote:
Neequote:Op zondag 22 december 2013 01:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
langer dan een uur, samenvatting?
Houdt hij niet vol.quote:
ben ik ookquote:
denk ik ook nietquote:
wie is kerstquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
Oh wacht, ik moet liever doen. Ik heb natuurlijk VA ook al pijn gedaan
Echt wel.quote:
REPEATquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef Fopje het volgende:
supersof heeft een beetje een te grote bek ja.
Ze is ook lief. Maar niet voor JOUquote:
Dan ben je geen echte vleeseter.quote:
Kneusje.quote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is ook lief. Maar niet voor JOU
Mijn wilskracht is sterker dan dat van God.quote:
God had geen wilskracht, anders had hij Adam nooit een Eva gegeven.quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn wilskracht is sterker dan dat van God.
Wie zegt dan ook dat God van een dikke worst houdt?quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn wilskracht is sterker dan dat van God.
als je ziet wat hij tegen sommige mensen hier zegt is dat niet ergquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef Fopje het volgende:
supersof heeft een beetje een te grote bek ja.
coolquote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De zoon van de Kerstman AKA mijn vader.
Nee jij bent altijd netjes.quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
als je ziet wat hij tegen sommige mensen hier zegt is dat niet erg
quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
God had geen wilskracht, anders had hij Adam nooit een Eva gegeven.
hah!
Noem eens wat. Ik beledig hier niemand, jij daarentegen...quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
als je ziet wat hij tegen sommige mensen hier zegt is dat niet erg
Gast, je komt hier nooitquote:
Nou sorry hoorquote:
implying God created Eva.quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
God had geen wilskracht, anders had hij Adam nooit een Eva gegeven.
hah!
Dude.quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Noem eens wat. Ik beledig hier niemand, jij daarentegen...
hij is mod, zijn net zwarte pieten. die zien ALLESquote:
Even gefixed. Graag gedaanquote:
*proest*quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
implying God created Eva.
Adam obviously ripped his own rib out, peed on it and let it grow.
niet selectief lief zijnquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is ook lief. Maar niet voor JOU
Iets met zijn pener gok ikquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
awwwwh lmischatje, hoe kan ik het goed maken?
Dan weet je ook dat LMI 90 procent van de tijd alleen maar aids post.quote:
Precies, voor iedereen lief zijn is ook niet bepaald handigquote:
Sorry zeggen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
awwwwh lmischatje, hoe kan ik het goed maken?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat LMI 90 procent van de tijd alleen maar aids post.
Gast, wtf.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met zijn pener gok ik
sorryquote:
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met zijn pener gok ik
quote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé ja
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik doe niksquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé ja
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zekerquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omg pls alsof ik serieus wasquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.
deze sc bestaat uit 25% ruziequote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.
Jij posts, ja helemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zeker
Ik zit nu in een stijgende lijn, die probeer ik voort te zetten.
laat het exponentieel zijn, anders hebben we een lange weg te gaanquote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zeker
Ik zit nu in een stijgende lijn, die probeer ik voort te zetten.
Ik ben toto niet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
ik noemde toto vanmiddag ook een mongool en hij zei gewoon heb omdat hij weet dat ik niet serieus ben
Tussen van toegevoegde waarde zijn en pure bagger zit een groot verschil.quote:
hebquote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
ik noemde toto vanmiddag ook een mongool en hij zei gewoon heb omdat hij weet dat ik niet serieus ben
Het is dat je Ezell bent, maar anders had ik nu in de defense gegaan en je helemaal verrot gescholden.quote:
Bagger is geen aidsquote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tussen van toegevoegde waarde zijn en pure bagger zit een groot verschil.
Pedoquote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
Dat is de foetus, komt wel goedquote:
kan nietquote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
pics or it happend.
(maak een foto van niks)
Wat zullen geemigreerde mensen uit Mongolië zich lullig voelen hierquote:
Ben ik het helemaal mee eens. Het moet eens stoppen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
je bent zelf een lulquote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zullen geemigreerde mensen uit Mongolië zich lullig voelen hier
#truequote:
Wil je me niet uitschelden?quote:
okequote:
dacht ik alquote:
Houd je bek kut gothicquote:Op zondag 22 december 2013 01:26 schreef 2Happy4U het volgende:
ik ben volgens mij nooit uitgescholden hier
nu ben ik eindelijk echt ingewijd in dit topicquote:
kut zooiquote:Op zondag 22 december 2013 00:11 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 21 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 801 Mexicanobakker
02. 503 supersof
02. 503 FritsFlits
04. 458 Uccie
05. 446 Ajacied422
06. 444 Pino112
07. 412 Toto69
08. 342 Dven
09. 318 VoornaamAchternaam
10. 266 DeLuna
11. 261 Stickertje
12. 253 Karina
13. 234 Etsu
14. 231 Littlerabbit
15. 227 Snowballed
15. 227 ChatGirl
17. 225 MaryMouse
18. 216 johannes_vermeer
19. 208 Insomnia_
20. 192 xcachet
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Klik hier voor meer stats
Flinke ontgroening was dit wel.quote:Op zondag 22 december 2013 01:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nu ben ik eindelijk echt ingewijd in dit topic
sorryquote:
quote:
Je bent op dreef vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |