Ze is ook lief. Maar niet voor JOUquote:
Dan ben je geen echte vleeseter.quote:
Kneusje.quote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is ook lief. Maar niet voor JOU
Mijn wilskracht is sterker dan dat van God.quote:
God had geen wilskracht, anders had hij Adam nooit een Eva gegeven.quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn wilskracht is sterker dan dat van God.
Wie zegt dan ook dat God van een dikke worst houdt?quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn wilskracht is sterker dan dat van God.
als je ziet wat hij tegen sommige mensen hier zegt is dat niet ergquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef Fopje het volgende:
supersof heeft een beetje een te grote bek ja.
coolquote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De zoon van de Kerstman AKA mijn vader.
Nee jij bent altijd netjes.quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
als je ziet wat hij tegen sommige mensen hier zegt is dat niet erg
quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
God had geen wilskracht, anders had hij Adam nooit een Eva gegeven.
hah!
Noem eens wat. Ik beledig hier niemand, jij daarentegen...quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
als je ziet wat hij tegen sommige mensen hier zegt is dat niet erg
Gast, je komt hier nooitquote:
Nou sorry hoorquote:
implying God created Eva.quote:Op zondag 22 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
God had geen wilskracht, anders had hij Adam nooit een Eva gegeven.
hah!
Dude.quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Noem eens wat. Ik beledig hier niemand, jij daarentegen...
hij is mod, zijn net zwarte pieten. die zien ALLESquote:
Even gefixed. Graag gedaanquote:
*proest*quote:Op zondag 22 december 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
implying God created Eva.
Adam obviously ripped his own rib out, peed on it and let it grow.
niet selectief lief zijnquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is ook lief. Maar niet voor JOU
Iets met zijn pener gok ikquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
awwwwh lmischatje, hoe kan ik het goed maken?
Dan weet je ook dat LMI 90 procent van de tijd alleen maar aids post.quote:
Precies, voor iedereen lief zijn is ook niet bepaald handigquote:
Sorry zeggen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
awwwwh lmischatje, hoe kan ik het goed maken?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat LMI 90 procent van de tijd alleen maar aids post.
Gast, wtf.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met zijn pener gok ik
sorryquote:
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met zijn pener gok ik
quote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé ja
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik doe niksquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé ja
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zekerquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omg pls alsof ik serieus wasquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.
deze sc bestaat uit 25% ruziequote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.
Jij posts, ja helemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zeker
Ik zit nu in een stijgende lijn, die probeer ik voort te zetten.
laat het exponentieel zijn, anders hebben we een lange weg te gaanquote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zeker
Ik zit nu in een stijgende lijn, die probeer ik voort te zetten.
Ik ben toto niet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
ik noemde toto vanmiddag ook een mongool en hij zei gewoon heb omdat hij weet dat ik niet serieus ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |