ja wanneer gaat dat nou gebeuren?quote:
wat denk je dat we gaan doen dan bij de meet?quote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
vegetarisch eet je
vegetariėr ben je
Spoedig.quote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja wanneer gaat dat nou gebeuren?
hp kijkenquote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat denk je dat we gaan doen dan bij de meet?
kom gewoonquote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laat maar, ik meet wel andere keer!!
wedstrijd frikandellen eten.quote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat denk je dat we gaan doen dan bij de meet?
HEB JE ER AL ZIN IN?quote:
Doe normaalquote:Op zondag 22 december 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
vegetarisch eet je
vegetariėr ben je
Niet dat jij perfect bent ofzo, maar je bent zeg maar een 'ding', en perfectie is ook een ding, net als een tafel, dat is ook een ding.quote:
mag ik de komende 5 weken niet meerquote:
mongool hjbquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mag ik de komende 5 weken niet meer
Nou voorhuid dan, ik bedoel ik wil jullie zo graag meeten dat ik de hel van harrypotter wel gewoon kan negeren, en wie weet valt het reuze mee.quote:
... okequote:Op zondag 22 december 2013 01:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet dat jij perfect bent ofzo, maar je bent zeg maar een 'ding', en perfectie is ook een ding, net als een tafel, dat is ook een ding.
omdat sof niet geloofde dat ik het geen 5 weken vol zou kunnen houden zonder vlees te etenquote:
krijg ik heel vaak het woord ''van''quote:
Dus je wordt voor 5 weken vegetariėr? Met kerst? Sterktequote:Op zondag 22 december 2013 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat sof niet geloofde dat ik het geen 5 weken vol zou kunnen houden zonder vlees te eten
gewoon doenquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krijg ik heel vaak het woord ''van''
Moet ik nog steeds keer kijken, broertje tipte hem ook alquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1377899
Iemand het grote racisme experiment gezien? Echt ziek. Zeker een aanrader om te kijken.
ik kan gewoon geen nee tegen uitdagingen zeggenquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je wordt voor 5 weken vegetariėr? Met kerst? Sterkte
jup, laatst nog zienquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Iemand het grote racisme experiment gezien? Echt ziek. Zeker een aanrader om te kijken.
langer dan een uur, samenvatting?quote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
dat zei ik ook alquote:Op zondag 22 december 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je wordt voor 5 weken vegetariėr? Met kerst? Sterkte
doe eens lief....quote:
Bah he.quote:
Neequote:Op zondag 22 december 2013 01:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
langer dan een uur, samenvatting?
Houdt hij niet vol.quote:
ben ik ookquote:
denk ik ook nietquote:
wie is kerstquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
Oh wacht, ik moet liever doen. Ik heb natuurlijk VA ook al pijn gedaan
Echt wel.quote:
REPEATquote:Op zondag 22 december 2013 01:18 schreef Fopje het volgende:
supersof heeft een beetje een te grote bek ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |