Dan weet je ook dat LMI 90 procent van de tijd alleen maar aids post.quote:
Precies, voor iedereen lief zijn is ook niet bepaald handigquote:
Sorry zeggen.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef supersof het volgende:
awwwwh lmischatje, hoe kan ik het goed maken?
quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat LMI 90 procent van de tijd alleen maar aids post.
Gast, wtf.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met zijn pener gok ik
sorryquote:
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé jaquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met zijn pener gok ik
quote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé ja
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.quote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik doe niksquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat Sof met zijn pener doet is gewoon privé ja
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zekerquote:Op zondag 22 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omg pls alsof ik serieus wasquote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.
deze sc bestaat uit 25% ruziequote:Op zondag 22 december 2013 01:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Je kan het bagger noemen. Maar dat is nog geen reden om hem uit te schelden.
Jij posts, ja helemaal.quote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zeker
Ik zit nu in een stijgende lijn, die probeer ik voort te zetten.
laat het exponentieel zijn, anders hebben we een lange weg te gaanquote:Op zondag 22 december 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij posts hebben altijd toegevoegde waarde zeker
Ik zit nu in een stijgende lijn, die probeer ik voort te zetten.
Ik ben toto niet.quote:Op zondag 22 december 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
ik noemde toto vanmiddag ook een mongool en hij zei gewoon heb omdat hij weet dat ik niet serieus ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |