Wie zitten er allemaal in dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:34 schreef Senor__Chang het volgende:
Weet iemand waarom het Syrische leger de gevangenen in het Aleppo gevangenis niet executeren nu het Islamic Front en ISIS steeds dichterbij komen? Waarom laten ze hun in leven met het risico dat ze kunnen ontsnappen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FSA kip eruit, paar dingen geupdate. Tevreden?Wat ik las is dat ze dat in veel gevallen ook deden, maar de mensen ook gebruikten als menselijk schild ed.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:34 schreef Senor__Chang het volgende:
Weet iemand waarom het Syrische leger de gevangenen in het Aleppo gevangenis niet executeren nu het Islamic Front en ISIS steeds dichterbij komen? Waarom laten ze hun in leven met het risico dat ze kunnen ontsnappen?Incelfrikandel
Ach, er kan zoveel verzonnen worden. De rebellen zijn dichtbij dus wie weet begonnen ze de gevangenis al te bestormen en zijn de gevangenen een opstand begonnen. In een dergelijke situatie moet zo'n scenario niet al te moeilijk te verzinnen zijn neem ik aan. Naast het feit dat Assad natuurlijk niet al te veel om de internationale media geeft.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:46 schreef expans het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in dan?
Gebruiken als menselijk schild, extra PR stunt om de dood ervan op de rebellen af te schuiven, extra defensielijn mochten er belangrijke personen inzitten etc.
Wat betreft de media lijkt het tij te keren, dus een executie is dom op dat punt. Een ''toevallig'' verkeerd gevallen bom kan je nog verdraaien.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:49 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik was ook bezig met het maken van een nieuwe opIk vind die verkleinde afbeeldingen zoals boven dat YPG plaatje wel mooi. Misschien een idee om als grote plaatjes de 4 hoofdpartijen af te beelden en een kaart van Syrie (eventueel met verdeling van gebieden) en dan als kleine plaatjes afbeeldingen als die over de vluchtelingen en de sneeuwpop en meer van zulke plaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FSA kip eruit, paar dingen geupdate. Tevreden?
[..]
Wat ik las is dat ze dat in veel gevallen ook deden, maar de mensen ook gebruikten als menselijk schild ed.
twitter:THE_47th twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:50:064 the millionth time: why does Assad continue 2 bomb schools/bakeries & hospitals, while sparing HQs like this --> http://t.co/KuXo2rpZDj ? reageer retweet
Ik vind het prima hoorquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:54 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik vind die verkleinde afbeeldingen zoals boven dat YPG plaatje wel mooi. Misschien een idee om als grote plaatjes de 4 hoofdpartijen af te beelden en een kaart van Syrie (eventueel met verdeling van gebieden) en dan als kleine plaatjes afbeeldingen als die over de vluchtelingen en de sneeuwpop en meer van zulke plaatjes?
Vertel, wat is je geloofsovertuiging? Ik ben een Atheist.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet prima wat hij wel en niet heeft gedaan. Ik weet niet wat jouw afkomst en geloofsovertuiging is, maar voor mij is Assad heel belangrijk.
Het lijkt alsof ISIS een dubbele agenda heeft en daarom maskers draagt, troepen gefinancieerd door assad?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]twitter:THE_47th twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:50:064 the millionth time: why does Assad continue 2 bomb schools/bakeries & hospitals, while sparing HQs like this --> http://t.co/KuXo2rpZDj ? reageer retweet
Ik vind het prima hoor
Dacht ik al.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vertel, wat is je geloofsovertuiging? Ik ben een Atheist.
Waarom durf jij je geloof niet te vertellen? Schaam je je ervoor of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dacht ik al.
Dat gaat je dan weer niks aan.
Nee, totaal niet. Ben er juist trots op.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom durf jij je geloof niet te vertellen? Schaam je je ervoor of wat?
Daar lijkt het nu niet opquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ben er juist trots op.
Misschien dat de Syrië-gangers mee proberen te lezen.quote:
omdat assad een deal met ze heeft gesloten, duh! isis kan sticht hun heilstaat waarop assad zegt, kijk wat er gebeurt als ik het niet meer voor het zeggen heb! win-win situatie!!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:05 schreef Frikandelbroodje het volgende:
twitter:THE_47th twitterde op maandag 16-12-2013 om 15:50:064 the millionth time: why does Assad continue 2 bomb schools/bakeries & hospitals, while sparing HQs like this --> http://t.co/KuXo2rpZDj ? reageer retweet
gefinancierd gaat misschien ver, maar dat ze hun gang laat gaan, kijk naar de "val" van raqqa en de andere kant kijken staat vastquote:Op zaterdag 21 december 2013 17:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ISIS een dubbele agenda heeft en daarom maskers draagt, troepen gefinancieerd door assad?
Direct of via Istanbul oid?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben aan het wachten op mn vliegtuig naar Turkije. Voor me, achter me hoor ik alleen maar Arabisch. Als dat maar goed gaat.
Hoezo, de busjes van de Turkse regering staan al klaar om hen naar het front te brengen hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef expans het volgende:
[..]
Direct of via Istanbul oid?
Als ze direct naar Hatay vliegen zijn ze echt retarded
Ik ga via Istanbul. Als ze straks weer bij mij in het vliegtuig zitten, maak ik me paa echt zorgen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:17 schreef expans het volgende:
[..]
Direct of via Istanbul oid?
Als ze direct naar Hatay vliegen zijn ze echt retarded
insallah!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoezo, de busjes van de Turkse regering staan al klaar om hen naar het front te brengen hoor.
Interessant stuk inderdaad.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:09 schreef Charismatisch het volgende:
Een artikel van Robert Fisk over de dood van Abbas Khan:
The sad and puzzling story of Abbas Khan, the British doctor found dead in Syrian jail
What prompted the death of a man whose life was more valuable to Assad than any other foreigner’s in Syria?
http://www.independent.co(...)an-jail-9010993.html
Assad in verlegenheid gebracht.
Muhammad Khaan (AFGHAN HOG ACNE)quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]![]()
http://www.syrianperspect(...)-2013-turks-and.html
nice!quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:26 schreef expans het volgende:
Er word zelfs in Adana munitie voorgefabriceerd, lege omhulsels lol.
In die kleinere (illegale) zaken.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben aan het wachten op mn vliegtuig naar Turkije. Voor me, achter me hoor ik alleen maar Arabisch. Als dat maar goed gaat.
Ohja, en als je zelf Arabisch bent mag je iedere Arabier over een kam scheren....quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zie PI.
En ik ben zelf ook Arabisch, dus jank niet zo.
Zucht.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja, en als je zelf Arabisch bent mag je iedere Arabier over een kam scheren....
Mens....![]()
![]()
Ik had het over deze artikelen:quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Leer eens splitsquoten dan weet ik op welke zin je precies doelt.
In comparison to other states in the Middle East, the health status of the population is above average.quote:Die levensstandaard is sowieso niet te danken aan het regime zelf, Libiërs gingen massaal naar ziekenhuizen in het buitenland omdat de gezondheidszorg in Libië een corrupt en onhygienisch zooitje was.
Die burgerdoden die daarbij vallen maken niet uit? En waarom bombardement op Libië? Waarom niet op de VS zelf gezien Guantanamo Bay? Of op Bahrein die demonstranten onderdrukt met tanken uit S-A die weer uit de VS komen?quote:Op Libië? Ja.
Waarom begin jij dan over dat Gadaffi slecht is omdat loyalisten zouden verkrachten, terwijl de rebellen dat volgens jou ook doen?quote:Wat ik me herinner was dat die video van globalresearch.co kwam en de oprichter daarvan ontkent inderdaad de holocaust. Die website staat ook bekend als een verdediger van Khadaffi. Volgensmij verdraaide de video ook de woorden van AI, dat AI juist bewijs had dat loyalisten juist niet hadden verkracht of iets dergelijks.
Ik lees trouwens ook tegenstrijdige rapporten van WUS bijvoorbeeld, zie zeggen dat er wel op grote schaal is verkracht in Libië. Het is niet heel vreemd dat daar vrij weinig bewijs voor te vinden is. Libië is een hondsconservatief land. Verkrachting zien veel mensen daar als aantasting van je eer. Ik kan me ook een geval van eerwraak uit Misrata herinneren waarbij een vader haar dochter had vermoord omdat ze was verkracht. Daarom is het ook een aantrekkelijk wapen. Desondanks heerst in Libië nog steeds het idee dat het aantal verkrachtingen heel groot was. Blijkt ook uit deze lobby van deze dappere vrouwen, die verkrachting wettelijk als een oorlogsmisdaad willen laten maken. En dat lijkt ze te gaan lukken, als eerste land ter wereld.
Het sowieso onlogisch om te denken dat loyalisten geen verkrachtingen hebben uitgevoerd. In ieder conflict gebeurt het namelijk. Geen uitzonderingen. Daarom kun je er ook zeker van zijn dat rebellen ook verkrachtingen hebben uitgevoerd ook als er geen bewijs voor is, maar in dat rapport van WUS staat er wat over. Maar dat is gewoon logica want in elk conflict gebeurt het. En vrouwen durven daar niet over te praten om logische redenen.
Dat is waar idd. Isis was bijna verdwenen en ineens waren ze gigantisch.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
gefinancierd gaat misschien ver, maar dat ze hun gang laat gaan, kijk naar de "val" van raqqa en de andere kant kijken staat vast
Hee, stalin-fanboy jij ook hier?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:58 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, is toch maar een grapje vandaar ook de [ afbeelding ]
Ik was er al een tijdje. Lang leve kameraad Stalinquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hee, stalin-fanboy jij ook hier?
FSA was gigantisch en nu zijn ze bijna verdwenen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:10 schreef firefly3 het volgende:
Dat is waar idd. Isis was bijna verdwenen en ineens waren ze gigantisch.
Hij is dood.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:15 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje. Lang leve kameraad Stalin
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een doorsnee vliegtuigbom. Waarom noemen ze dat een 'barrel bomb', weer een of andere krachtterm om een simpele bom te demoniseren.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:32 schreef Slayage het volgende:
precisie bombardementen van het grote saa op een stadje in aleppo![]()
http://www.liveleak.com/view?i=3a4_1387632594
en het resultaat![]()
http://www.liveleak.com/view?i=a0b_1387634079
Homs is grotendeels in handen van de regering.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:45 schreef Montagui het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige stand van zaken (december 2013), met een duidelijk beeld van wie waar zit.
de kop klopt idd nietquote:Op zaterdag 21 december 2013 20:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een doorsnee vliegtuigbom. Waarom noemen ze dat een 'barrel bomb', weer een of andere krachtterm om een simpele bom te demoniseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |