Ik noem ze liever geen ratten, maar vampiers en hyena's....quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
geef je liever geen antwoord op de vraag?
Landsverdediging is tegenwoordig dus moord? Terroristen zijn 'onschuldige mensen'?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:02 schreef Montagui het volgende:
Veldkamp.....flikker eens op met je conservatieve irrationele propaganda. Assad IS niet goed. Assad is een dictatoriale despoot die onschuldige mensen heeft vermoord. FEIT.
steun jij ook de hezbollat "terroristen" wanneer ze israelische soldaten opblazen?quote:
quote:Geneva Peace Talks Crumbling: Syria Rebels, Iran May Not Attend
US Is Still Trying to Keep Iran From Being Invited
by Jason Ditz, December 20, 2013
The Geneva II peace talks were initially scheduled for June, and after months were finally set up for January 22, with a watchmakers’ convention forcing the talks to Montreaux. Even though these talks have been “set” for weeks there remains doubt over whether they’ll actually happen.
That’s because as the Syrian National Coalition (SNC) loses what little credibility it had among the rebellion, Western nations have told them they believe any “transitional” government in Syria would need to be dominated by President Bashar Assad and supporters.
Somehow, the SNC remained convinced they’d be given control of the nation at the conference, and the sudden realization that this isn’t going to happen has them considering pulling out of the talks, and insisting they never “formally” agreed to attend.
With every other rebel group refusing to attend (except the Kurds, who haven’t been invited) these aren’t going to be very meaningful talks, and the US is back to arguing that Iran shouldn’t be allowed to attend either, meaning that much like Geneva I, this could end up being little more than the US and Russia and a handful of other foreign powers debating what solution they want to impose on Syria.
Dat is in jouw hoofd wellicht een feit, maar voor mij en vele anderen niet. FEIT.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:02 schreef Montagui het volgende:
Veldkamp.....flikker eens op met je conservatieve irrationele propaganda. Assad IS niet goed. Assad is een dictatoriale despoot die onschuldige mensen heeft vermoord. FEIT.
Ik ben ook fel tegen de huidige "rebellen" maar Assad is geen lieverd, hij heeft met zijn orders veel mensen vermoord.quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is in jouw hoofd wellicht een feit, maar voor mij en vele anderen niet. FEIT.
Het gaat erom dat je er ook andere mensen mee kan schade.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
elk land doet het, het is namelijk de norm, dat staten altijd hun eigen belangen behartigen, dus in de internationale politiek is het in jouw bewoording "ok"
Je snapt er helemaal niets van. Mijn post heeft niets maar dan ook niets met idealisme te maken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:20 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ja. Wellicht ben jij idealistisch, ik zou mijn kijk realistisch noemen. In internationale politiek en als supermacht moet je je belangen gewoon veilig stellen. Amerika is baas om zoveel redenen, ze hebben de zaken gewoon gigantisch goed op orde vergeleken bij andere (upcoming) supermachten en/of regionale machten. Naar mijn mening kan geen een land die eenzelfde soort status ooit kan evenaren zich met Amerika meten. En dat komt echt niet alleen omdat de "boze yanks ons arm houden". Op vrijwel allerlei gebieden, van hoe ze minderheden en het eigen volk behandelen dmv gelijke rechten tot tig andere benoembare redenen is Amerika een wereldleider. Ik zeg niet dat alles goed is overigens, genoeg minpunten nog te bedenken.
Mijn mening is dat als supermacht je bijna niet ontkomt aan imperialisme/geopolitiek (geef het beestje de naam die je wilt) om je eigen belangen veilig te stellen. Beetje zoals je om je huwelijk gezond te houden je afentoe niet alles hoeft te vertellen aan je vrouw...jij als man weet wat ik bedoel abe
[..]
Ere wie ere toekomt he. Andere mensen juichen om Poetin, Assad of Khadafi
PS: Amerika bespioneert! FoeiZullen ze in het Kremlin of in de EU inderdaad oprecht van geschokt zijn zeg en nooit aan gedacht hebben...
Je bent weer lekker bezig met je propaganda he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:22 schreef IPA35 het volgende:
Slecht nieuws mensen, de ratten hebben het militaire ziekenhuis van Aleppo (Al-Kindi) overgenomen na een beleg van bijna een jaar.
Die gast op het begin zegt Allahoe akbar alsof die door een geit in zijn anus wordt geneukt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
aardige knal
http://www.liveleak.com/view?i=1f2_1387573027
Jij weet blijkbaar hoe dat klinkt?quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die gast op het begin zegt Allahoe akbar alsof die door een geit in zijn anus wordt geneukt.
Sowieso, ik doe het ook dagelijks met een transgender. En die transgender is christelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:53 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar hoe dat klinkt?
Dit gaat over Syri en landsverdediging tegen buitenlandse terroristen.....quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
steun jij ook de hezbollat "terroristen" wanneer ze israelische soldaten opblazen?
De VS en Isral willen via Genve de band tussen Syri en Iran verzwakken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:03 schreef Slayage het volgende:
gaan wederom buitenlanders het lot van de syriers bepalen?
[..]
Als je niet weet wat assad allemaal gedaan heeft kan je beter eerst jezelf wat meer op de hoogte brengen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is in jouw hoofd wellicht een feit, maar voor mij en vele anderen niet. FEIT.
Ik weet prima wat hij wel en niet heeft gedaan. Ik weet niet wat jouw afkomst en geloofsovertuiging is, maar voor mij is Assad heel belangrijk.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat assad allemaal gedaan heeft kan je beter eerst jezelf wat meer op de hoogte brengen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:34 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Libi valt uiteen door stammenstrijd en er is geen enkele veiligheid,
Dat staat er niet, beter lezen.quote:maar volgens jou is alles beter door de NAVO.
Er staat gemiddeld.quote:Ook in Irak. Je komt met onhoudbare beschuldigingen zoals tientallen executies "per dag" door Saddam Hoessein....![]()
Ach Saddam keek niet een op een genocide meer of minder, aan de andere kant deed Assad dat ook niet met zijn salafistische proxy'squote:Overigens belachelijk hoe je probeert om President Assad gelijk te stellen aan Saddam Hoessein, die toch echt tot een pseudo-Baathist en semi-despoot geworden was (hoewel rationeler dan de gemiddelde wahabeest-jihadist en monarch in de regio natuurlijk).
dat is geen antwoord op mijn vraag...quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:54 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Dit gaat over Syri en landsverdediging tegen buitenlandse terroristen.....
een feit is iets wat onomstotelijk vast staat, het staat onomstotelijk vast dat assad een dictator/despoot is evenals zijn vader voor hem,daarnaast staat het onomstotelijk vast dat door de manier waarop hij vanaf dag 1 van de demonstraties heeft onderdrukt er vele onschuldige burgers zijn gedood (en dan heb ik het niet eens gehad over de inzet van artillerie/scuds/vliegtuigen/barrelbombs/chemischewapens tegen burgerdoelen en laten we niet vergeten het uitroeien van hele dorpen)quote:Op zaterdag 21 december 2013 07:11 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
waarom benoem jij dit? suggereer jij dat assad belangrijk voor jou is vanwege jouw geloof en afkomst?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet prima wat hij wel en niet heeft gedaan. Ik weet niet wat jouw afkomst en geloofsovertuiging is, maar voor mij is Assad heel belangrijk.
ja maar het leger van assad zou zoiets toch nooit doen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:34 schreef Senor__Chang het volgende:
Weet iemand waarom het Syrische leger de gevangenen in het Aleppo gevangenis niet executeren nu het Islamic Front en ISIS steeds dichterbij komen? Waarom laten ze hun in leven met het risico dat ze kunnen ontsnappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |