Ik herkende je nietquote:
hihi, ja ik dacht even wat andersquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik herkende je niet
Ben nog niet zeker, Top2000 is erg leuk...maar volgende week zeker.
Ja ik inmiddels ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi, ja ik dacht even wat anders
Ik vind dat je vanavond ook moet kijken![]()
quote:
Ja! jaaa! jaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het zijn wel kinderen.![]()
Ik ben er al zo weinig, ik kijk.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zal de zware taak op me nemen vandaag
ik kijk GTSTquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik herkende je niet
Ben nog niet zeker, Top2000 is erg leuk...maar volgende week zeker.
Daarom kan ik niet van UI veranderen, dan herkennen mensen me niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi, ja ik dacht even wat anders
Ik vind dat je vanavond ook moet kijken![]()
Aliquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
Geven we hier ook commentaar zoals bij de volwassen versie gebeurde ?
Ja hoor...worden ze hard vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
Ik wel. Geen genade hierquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:39 schreef franklop het volgende:
wat is hier pedo aan?quote:
misschien is hij echt geïnteresseerd in haar stemquote:
Net zoals jij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien is hij echt geïnteresseerd in haar stem
dit jaar wint een jongetje, naar twee jaar een winnares. Ik zou eigenlijk niet meer moeten kijkenquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie Marco gaan, geef die man geen suikerklontjes meer!
En dan de jury die uit hun dak gaanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Ze blèrt de tekst echt..het is gewoon niet mooi.
In mijn tijd ook niet, en zo oud ben ik niet eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
ZO zagen 14 jarige meisjes er in mijn tijd niet uit hoor trouwens
Al het onschuldige verdwijnt nu al op de kleuterschool.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
Omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef CherryOnTop het volgende:
Ligt het aan mij of is dit optreden uitzonderlijk lang voor een auditie?
in mijn tijd ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegen
Denk het wel, of misschien 16.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
De max leeftijd om mee te doen is weer 14 zeker?
Mag je dan vanaf 15 meedoen met de volwassen VOH ofzo?
Marco z'n mond staat in directe verbinding met z'n piempie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef franklop het volgende:
Kom maar bij mij, schunnige tekst weer
Dan zou je op je 15e lelijk buiten de boot vallen. En het is dan al zo'n moeilijke tijd met puistjes enzo.quote:
Generaliseurquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zou je op je 15e lelijk buiten de boot vallen. En het is dan al zo'n moeilijke tijd met puistjes enzo.
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef franklop het volgende:
Mooi dan volg ik het gewoon mee hier
Nou inderdaad...al 3x m&m's lopen oprapen deze week.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
snoepzakken die je niet open krijgt.. EN als je ze dan toch eindelijk open hebt gekregen is de halve zap kapot zodat de inhoud er bijna uitvalt
Ik vind die staanden van Redband wel handig, makkelijk te openen en blijven rechtop staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
snoepzakken die je niet open krijgt.. EN als je ze dan toch eindelijk open hebt gekregen is de halve zap kapot zodat de inhoud er bijna uitvalt
dat ziet er ook niet uit op TVquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zou je op je 15e lelijk buiten de boot vallen. En het is dan al zo'n moeilijke tijd met puistjes enzo.
Die moet wel winnen om dit te compenserenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
Huilen terwijl de hele school toekijkt.. Ik zeg bel vast slachtoffer hulp want die gaat het lastig krijgen
Wibi in the makequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef franklop het volgende:
Een censuur auditie!
Het is geen freaking!
dat heb ik ookquote:
Dit is ook niks. Freaking slecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
Vind dit echt 3x niks, of ben ik daar de enige in?
Nee, battle kanonnenvoer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
we zullen het de volgende ronde zien. Dit was zo slecht nog niet, maar ik denk niet dat hij ook nog een ander liedje kan zingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
Daar waren ze vergeten de lat aan te passen toen Roel ermee stopte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Niveau is wel hoger dan de volwassenen dit jaar, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Wie won er ook al weer bij de volwassene?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Niveau is wel hoger dan de volwassenen dit jaar, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Julia toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wie won er ook al weer bij de volwassene?
Kijk eens naar The Voice UK. Zelfs kandidaten die niet door de eerste ronde komen zijn vaak al beter dan de winnaars van hier.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Wanneer begint The Voice UK weer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kijk eens naar The Voice UK. Zelfs kandidaten die niet door de eerste ronde komen zijn vaak al beter dan de winnaars van hier.
Dat heb je altijd. Meisjes beginnen eerder en de transitie is veel geleidelijker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
Over 2jr de baard in de keel en dan klinkt het nergens meer naar.
Jantje Smit part 2.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
Over 2jr de baard in de keel en dan klinkt het nergens meer naar.
Ik ben bij Britney geweest, maar ik ben echt even weggedoken toen er iemand uit het publiek naar voren geroepen werd. Ik hou helemaal niet van al die aandacht.quote:
Chickenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben bij Britney geweest, maar ik ben echt even weggedoken toen er iemand uit het publiek naar voren geroepen werd. Ik hou helemaal niet van al die aandacht.
in 1998? Ik was daar ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben bij Britney geweest, maar ik ben echt even weggedoken toen er iemand uit het publiek naar voren geroepen werd. Ik hou helemaal niet van al die aandacht.
Noooh, hoe kun je dat doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
2011quote:
Ghehequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze had ook zo in Lord of the Rings kunnen acteren.
O ja als je niet kijkt is dat inderdaad vaak lastig te horen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Dit zou ook zo een jongensstem zijn geweest
*proest*quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:58 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind haar wel schattig, jammer dat ze niet door is.
precies ja, ik vind dit meisje ook leuker dan die eerstequote:Op vrijdag 27 december 2013 20:59 schreef hexje het volgende:
Was leuker dan de eerste schreeuwer. Maar deze is geen piemp materiaal.....
Echt hè.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef CherryOnTop het volgende:
"dan heb je tenminste je verjaardag nog"
dat is altijd zo. Bij kinderen zullen ze nooit iemand afkraken. In dit geval was dat ook niet nodig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef roos85 het volgende:
Zoveel aandacht voor iemand die niet door is....
Ging wel, maar hoog kinderen voor kinderen gehaltequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
Dit was niks dus aan de reacties te lezen?
die horen er ook bij hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Al die mensen in hun onderbroektijdens de musical in klas 6 zei mijn meester "je moet je verbeelden dat het publiek naakt is", maar dat mag niet meer anno 2013
Beetje moeilijk dit. Sommige stukjes klinken best goed maar andere weer hartstikke vals.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
ze begon wat zwakjes, maar die uithaal is wel goed
Die man is toch getrouwd en heeft zelf kinderen! Hij is gewoon een kindervriend, net als alle volwassen kijkers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef CherryOnTop het volgende:
Marco, echtZou hij weten dat hij als een pedo overkomt? "Oh wat ben jij leuk" "Kom maar bij mij".
Babette Labeij en dan wordt ze een wereldster.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Verkeerde techniek denk ik. Zanglessen en het komt goed. Want ze had een goede stem.
Dit....quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Wel veelbelovend, maar eerlijk gezegd is deze auditie minder dan die van Lucy die niet door mocht.
Lekker laten gaan, dat komt wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik weet dat het een kind is maar zorg dat de uitspraak goed is....
Op de basisschool leerde ik yes en no.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Leren die kinderen geen Engels meer? Gezien haar ervaring had ze beter een hollands lied kunnen zingen
Ja, anders zit ze binnen het jaar bij de KNO-arts.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
De ademhaling is ook nog wel winst op te behalen.
Nu leer je al vanaf groep 1 engels op veel scholen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Op de basisschool leerde ik yes en no.Pas op de middelbare school begon dat. Geen idee hoe het nu is.
Nu heb je Doraquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nu leer je al vanaf groep 1 engels op veel scholen.
Ik kreeg het in de 5e klas op de lagere school. Welke groep dat is weet ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nog te laat als ik de Engelse grammatica van tieners ziequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Moet je eens naar de Nederlandse grammatica kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog te laat als ik de Engelse grammatica van tieners zie
De mijne is ook niet om over naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nog te laat als ik de Engelse grammatica van tieners zie
Mijn Nederlands is zeer zeker niet de beste, maar ik sterf elke keer een beetje van binnen als ik iemand 'tog' typt in een spel. En 'kenne', ' make' etcquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je eens naar de Nederlandse grammatica kijken
Ik denk dat bijv. tog gewoon met opzet wordt gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is zeer zeker niet de beste, maar ik sterf elke keer een beetje van binnen als ik iemand 'tog' typt in een spel. En 'kenne', ' make' etc
Ja of gewoon elke vervoeging van een werkwoord verkeerd krijgt. En ook ik ben geen wandelend groen boekje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is zeer zeker niet de beste, maar ik sterf elke keer een beetje van binnen als ik iemand 'tog' typt in een spel. En 'kenne', ' make' etc
Hopen mag...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat bijv. tog gewoon met opzet wordt gedaan.
Dat laatste gebeurt me altijd per ongeluk als mijn n weer blijft hangen. Er zit een kruimel onder geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt me altijd per ongeluk als mijn n weer blijft hangen. Er zit een kruimel onder geloof ik
t gevaar is dat het al helemaal ïngeburgerd"is bij de kinderen en het ook zo schrijven bij proefwerken edquote:
Of iets nog viezers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt me altijd per ongeluk als mijn n weer blijft hangen. Er zit een kruimel onder geloof ik
Toetsenbord uit rammelenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Andersom ook wel trouwens... Door app een streep zetten omdat het eb is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
t gevaar is dat het al helemaal ïngeburgerd"is bij de kinderen en het ook zo schrijven bij proefwerken ed
quote:
Ik wil het niet weten. Maar hij doet het steeds weer beter dus hij zal wel plat of verplaatst zijnquote:
nee hoor.. uitzetten, ondersteboven en rammelen maarquote:
Toetsenbord kan je er uit haken. 90 graden draaien en dan even het viezigheid eruit kloppen.quote:
Oeh, dat moet een slijmachtige substantie zijn. Met bounce-back formule.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Maar hij doet het steeds weer beter dus hij zal wel plat of verplaatst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |