Ik denk dat bijv. tog gewoon met opzet wordt gedaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is zeer zeker niet de beste, maar ik sterf elke keer een beetje van binnen als ik iemand 'tog' typt in een spel. En 'kenne', ' make' etc
Ja of gewoon elke vervoeging van een werkwoord verkeerd krijgt. En ook ik ben geen wandelend groen boekje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is zeer zeker niet de beste, maar ik sterf elke keer een beetje van binnen als ik iemand 'tog' typt in een spel. En 'kenne', ' make' etc
Hopen mag...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat bijv. tog gewoon met opzet wordt gedaan.
Dat laatste gebeurt me altijd per ongeluk als mijn n weer blijft hangen. Er zit een kruimel onder geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt me altijd per ongeluk als mijn n weer blijft hangen. Er zit een kruimel onder geloof ik
t gevaar is dat het al helemaal īngeburgerd"is bij de kinderen en het ook zo schrijven bij proefwerken edquote:
Of iets nog viezers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt me altijd per ongeluk als mijn n weer blijft hangen. Er zit een kruimel onder geloof ik
Toetsenbord uit rammelenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Andersom ook wel trouwens... Door app een streep zetten omdat het eb is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
t gevaar is dat het al helemaal īngeburgerd"is bij de kinderen en het ook zo schrijven bij proefwerken ed
quote:
Ik wil het niet weten. Maar hij doet het steeds weer beter dus hij zal wel plat of verplaatst zijnquote:
nee hoor.. uitzetten, ondersteboven en rammelen maarquote:
Toetsenbord kan je er uit haken. 90 graden draaien en dan even het viezigheid eruit kloppen.quote:
Oeh, dat moet een slijmachtige substantie zijn. Met bounce-back formule.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Maar hij doet het steeds weer beter dus hij zal wel plat of verplaatst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |