Jantje Smit part 2.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
Over 2jr de baard in de keel en dan klinkt het nergens meer naar.
Ik ben bij Britney geweest, maar ik ben echt even weggedoken toen er iemand uit het publiek naar voren geroepen werd. Ik hou helemaal niet van al die aandacht.quote:
Chickenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben bij Britney geweest, maar ik ben echt even weggedoken toen er iemand uit het publiek naar voren geroepen werd. Ik hou helemaal niet van al die aandacht.
in 1998? Ik was daar ookquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben bij Britney geweest, maar ik ben echt even weggedoken toen er iemand uit het publiek naar voren geroepen werd. Ik hou helemaal niet van al die aandacht.
Noooh, hoe kun je dat doen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
2011quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |