Die moet wel winnen om dit te compenserenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
Huilen terwijl de hele school toekijkt.. Ik zeg bel vast slachtoffer hulp want die gaat het lastig krijgen
Wibi in the makequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:49 schreef franklop het volgende:
Een censuur auditie!
Het is geen freaking!
dat heb ik ookquote:
Dit is ook niks. Freaking slecht.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
Vind dit echt 3x niks, of ben ik daar de enige in?
Nee, battle kanonnenvoer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
we zullen het de volgende ronde zien. Dit was zo slecht nog niet, maar ik denk niet dat hij ook nog een ander liedje kan zingenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:50 schreef franklop het volgende:
Daar waren ze vergeten de lat aan te passen toen Roel ermee stopte.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Niveau is wel hoger dan de volwassenen dit jaar, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Wie won er ook al weer bij de volwassene?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Niveau is wel hoger dan de volwassenen dit jaar, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Julia toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wie won er ook al weer bij de volwassene?
Kijk eens naar The Voice UK. Zelfs kandidaten die niet door de eerste ronde komen zijn vaak al beter dan de winnaars van hier.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:51 schreef tralalala het volgende:
Wanneer begint The Voice UK weer?quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kijk eens naar The Voice UK. Zelfs kandidaten die niet door de eerste ronde komen zijn vaak al beter dan de winnaars van hier.
Dat heb je altijd. Meisjes beginnen eerder en de transitie is veel geleidelijker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
Over 2jr de baard in de keel en dan klinkt het nergens meer naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |