Omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef CherryOnTop het volgende:
Ligt het aan mij of is dit optreden uitzonderlijk lang voor een auditie?
in mijn tijd ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef franklop het volgende:
ZO zagen 14 jarige meisjes er in mijn tijd niet uit hoor trouwens
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegen
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegen
Denk het wel, of misschien 16.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef MissJ het volgende:
De max leeftijd om mee te doen is weer 14 zeker?
Mag je dan vanaf 15 meedoen met de volwassen VOH ofzo?
Marco z'n mond staat in directe verbinding met z'n piempie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:43 schreef franklop het volgende:
Kom maar bij mij, schunnige tekst weer
Dan zou je op je 15e lelijk buiten de boot vallen. En het is dan al zo'n moeilijke tijd met puistjes enzo.quote:
Generaliseurquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zou je op je 15e lelijk buiten de boot vallen. En het is dan al zo'n moeilijke tijd met puistjes enzo.
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:40 schreef franklop het volgende:
Mooi dan volg ik het gewoon mee hier
Nou inderdaad...al 3x m&m's lopen oprapen deze week.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
snoepzakken die je niet open krijgt.. EN als je ze dan toch eindelijk open hebt gekregen is de halve zap kapot zodat de inhoud er bijna uitvalt
Ik vind die staanden van Redband wel handig, makkelijk te openen en blijven rechtop staanquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
snoepzakken die je niet open krijgt.. EN als je ze dan toch eindelijk open hebt gekregen is de halve zap kapot zodat de inhoud er bijna uitvalt
dat ziet er ook niet uit op TVquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zou je op je 15e lelijk buiten de boot vallen. En het is dan al zo'n moeilijke tijd met puistjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |