quote:Op maandag 30 december 2013 01:45 schreef Snowbells het volgende:
Zet mij op misschien. Ik reis dan samen met krullie
quote:Op maandag 30 december 2013 01:45 schreef Snowbells het volgende:
Zet mij op misschien. Ik reis dan samen met krullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op maandag 30 december 2013 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Genoemd in de OP.
Maar Zwolle is me echt ff te ver weg>
quote:Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
Met een vriend die in Groningen woont en ik elke week uren met de trein reis vind ik 'te ver weg' echt een kutsmoesje tegenwoordig![]()
Je hebt nog 4,5 maand om je er fysiek en mentaal op voor te bereiden, 4 maandsalarissen (of 4 maanden zakgeld) om van te kunnen sparen.
En dan, gewoon één dagje in de zo veel jaar, zit je dan maar even een paar uur in de trein, vol spanning, op weg naar Zwolle, naar de enige echte ONZ meet, die er al in geen jáááren meer is geweest.
Snap niet dat mensen dat er niet voor over hebben
Hehequote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef HeatWave het volgende:
Aandoenlijk verhaal hoor.
Maar ik vind heen ook geen probleem om wat uurtjes in een trein te zitten, terug is een heel ander verhaal, als je uberhaupt al terug kan.
Ja, en dan is het me dus de moeite niet waard he?quote:Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
Overigens zijn er ook vaak dagkaarten voor 17 euro te koop bij Blokker of Kruidvat, voor de mensen die meer dan ¤17,- kwijt zouden zijn voor een treinkaartje
[..]
Hehe
Maar ook dat is iets wat je heel makkelijk (nu al) kunt plannen. Gewoon kijken wanneer de treinen gaan, en dan zorgen dat je op tijd weer bij het station bent.
Er zijn vast genoeg mensen die om 18:00-19:00 ofzo al naar huis gaan, en dan gaan er zelfs nog treinen naar Maastricht. 1x overstappen en dan lig je braaf om 23:00 in je bedje.
Hoeft niet, stel nou dat je in Maastricht woont, gaat de laatste trein rond 22:00.quote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan is het me dus de moeite niet waard he?.
Dan moet ik weg op het moment dat meets een beetje leuk beginnen te worden.
22:00?! dan beginnen we net. En ik moet naar Amsterdam, niet het buitenlandquote:Op maandag 30 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoeft niet, stel nou dat je in Maastricht woont, gaat de laatste trein rond 22:00.
Ben je op een zaterdagavond net na 1:00 thuis.
Geen slappe smoesjes nou
Nouja, er vanuitgaand dat mensen sowieso van heinde en verre komen, denk ik niet dat er nog veel mensen over zullen blijven na 22:00quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
22:00?! dan beginnen we net. En ik moet naar Amsterdam, niet het buitenland.
Je doet wel je best voor me he?quote:Op maandag 30 december 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, er vanuitgaand dat mensen sowieso van heinde en verre komen, denk ik niet dat er nog veel mensen over zullen blijven na 22:00
Als je 'slechts' naar Amsterdam moet, reis je zelfs korter dan ik. En kun je gewoon blijven zitten, waar ik nog 2x moet over stappen.
In dat geval kun je zelfs nog doorfeesten tot 00:30
Oohw 23:45 laatste trein vanuit Zwolle die naar Schiphol gaat. Ben je rond 1:00 in 020 zuid.quote:Op maandag 30 december 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
22:00?! dan beginnen we net. En ik moet naar Amsterdam, niet het buitenland.
Tuurlijkquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet wel je best voor me he?.
Nou, wellicht, het is pas over een eeuwigheid.
Enthousiaste stuiterbalquote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
TuurlijkHoe meer bazen, hoe meer vreugd
Als we dan toch eindelijk weer eens een eckte ONZ meet houden is het sowieso leuk om er zo veel mogelijk (bekende) users bij te hebben, die je graag eens zou willen meeten
Hoera![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
JA, ik kom niet meer.Ik zoek je op, bind je vast en tief je op de achterbank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
Dat mag. Wil nog altijd een keer vastgebonden wordenquote:Op maandag 30 december 2013 15:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zoek je op, bind je vast en tief je op de achterbank.
quote:Op maandag 30 december 2013 15:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat mag. Wil nog altijd een keer vastgebonden worden
Ik wil misschien ook naar de meet maar zat meer aan de trein te denken. Anders niet kunnen drinken dit datquote:Op maandag 30 december 2013 15:25 schreef Klojo120 het volgende:
Hallo hallo iemand die uit het zuiden komt waarmee ik mee kan liften ik betaal graag benzinekosten mee gr
Misschien is het een idee om in de OP erachter te zetten vanaf welk station iedereen reist, en of ze met de trein of auto gaan? Is uiteindelijk wel makkelijk meeliften voor mensen, lekkah overzichtelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil misschien ook naar de meet maar zat meer aan de trein te denken. Anders niet kunnen drinken dit dat
Mijn laatste trein gaat om tien voor 12 ofzo, ben ik om kwart over 1 thuisquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Laatste trein die ik kan pakken in Zwolle (naar Emmen) gaat om 00:56
Nice. Kun je lekker lang rond blijven hangenquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat het 10 mei wel warm is 's avonds, als het in april waarschijnlijk nog sneeuwtquote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Kun je lekker lang rond blijven hangen
Dat zou wel fijn zijn. Hoop dat het die dag ook droog is, in mei kun je van alles verwachten.quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoop dat het 10 mei wel warm is 's avonds, als het in april waarschijnlijk nog sneeuwt
Ik ga met de auto vanaf Assen. Zoals het er nu uitziet neem ik GibsonLesPaul88 en Amarantha mee op de heenweg, ik heb dan nog één plek over. Ik blijf zelf in Zwolle overnachten in een hotel, het is dus niet mogelijk met mij terug te rijden als je dezelfde avond nog terug wilt.quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om in de OP erachter te zetten vanaf welk station iedereen reist, en of ze met de trein of auto gaan? Is uiteindelijk wel makkelijk meeliften voor mensen, lekkah overzichtelijk.
Mja misschien niet geheel haalbaar
Vraag of Unscrewed mee wilquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga met de auto vanaf Assen. Zoals het er nu uitziet neem ik GibsonLesPaul88 en Amarantha mee op de heenweg, ik heb dan nog één plek over. Ik blijf zelf in Zwolle overnachten in een hotel, het is dus niet mogelijk met mij terug te rijden als je dezelfde avond nog terug wilt.
Klopt idd, zat gister nog met hem in de DM. Zal hem ff berichtje sturen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag of Unscrewed mee wilDie komt uit Assen
Waiii Dat zou super chill zijn dude!quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga met de auto vanaf Assen. Zoals het er nu uitziet neem ik GibsonLesPaul88 en Amarantha mee op de heenweg, ik heb dan nog één plek over. Ik blijf zelf in Zwolle overnachten in een hotel, het is dus niet mogelijk met mij terug te rijden als je dezelfde avond nog terug wilt.
Staat in de OP van dit topic.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
Alleen... waar gaan we meeten dan? Shop kan ik niet binnen.
Ohh, dit is Stoners niet x)quote:
En dankjewel trouwens voor de heads upquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag of Unscrewed mee wilDie komt uit Assen
Ik neem een lekkere stout mee als ik kom.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef bondage het volgende:
Als ik kom (vrijwel zeker) neem ik speciaalbier mee voor de echte genieters![]()
Mochten er nog FOK!sters zijn die graag vastgebonden willen worden dan kan dat ook geregeld worden natuurlijk![]()
Jeweetquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dankjewel trouwens voor de heads up
Met bevrijdingsfestival hadden we mooi weer vorig jaarquote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoop dat het 10 mei wel warm is 's avonds, als het in april waarschijnlijk nog sneeuwt
Niet zo veel eisen stellen, ouwe.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef Moira. het volgende:
Alleen dit topic moet ook topic van de maand januari, februari, maart, april en mei zijn
Poggendam.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dotigem.
Maar Arnhem ligt idd nog best centraal.
Uit welke richting moet je komen dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:51 schreef Spatieloos het volgende:
Lijkt me vreselijk leuk, maar is ver weg
Zuid-Holland, half uurtje+ naar Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Uit welke richting moet je komen dan?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:51 schreef Spatieloos het volgende:
Lijkt me vreselijk leuk, maar is ver weg
quote:Op maandag 30 december 2013 14:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen dan?
Met een vriend die in Groningen woont en ik elke week uren met de trein reis vind ik 'te ver weg' echt een kutsmoesje tegenwoordig![]()
Je hebt nog 4,5 maand om je er fysiek en mentaal op voor te bereiden, 4 maandsalarissen (of 4 maanden zakgeld) om van te kunnen sparen.
En dan, gewoon één dagje in de zo veel jaar, zit je dan maar even een paar uur in de trein, vol spanning, op weg naar Zwolle, naar de enige echte ONZ meet, die er al in geen jáááren meer is geweest.
Snap niet dat mensen dat er niet voor over hebben
Ik heb nog twee plekken over in de auto. En ik kom vanuit Den Haag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 03:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zuid-Holland, half uurtje+ naar Rotterdam.
Vergoeding ga je sowieso krijgen, maar dan moet je me wel gunstiger oppikken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 04:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb nog twee plekken over in de auto. En ik kom vanuit Den Haag.
Ik vraag een beetje vergoeding voor benzine, anders is het voor mij ook niet te doen die hele rit.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 01:09 schreef bondage het volgende:
Zet mij ook maar op de zeker lijst. Ik neem een kogel-bbq, kolen, trappistenbier en bonbons voor Ama mee.
Ja, nee.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
Hey, condooms. Goed idee!
Wie weet wordt het wat met Vas![]()
Daar moet ik nog ff over nadenken. Mochten er liefhebbers zijn dan vind ik het niet zo'n probleem maar ik ga het natuurlijk niet meenemen als toch niemand er belang bij heeft.quote:
Ja ik wil het zelf niet bij mij, maar wil we zien hoe je dat doet, er is vast wel iemand toch.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar moet ik nog ff over nadenken. Mochten er liefhebbers zijn dan vind ik het niet zo'n probleem maar ik ga het natuurlijk niet meenemen als toch niemand er belang bij heeft.
Ah, op die manier. Het probleem is dat we met een grote groep zijn en mensen het uit schaamte tegenover de anderen niet willen. Mocht blijken dat er inderdaad liefhebbers zijn moeten ze het maar ff laten weten, dan neem ik mijn bondage touw mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik wil het zelf niet bij mij, maar wil we zien hoe je dat doet, er is vast wel iemand toch.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Het probleem is dat we met een grote groep zijn en mensen het uit schaamte tegenover de anderen niet willen. Mocht blijken dat er inderdaad liefhebbers zijn moeten ze het maar ff laten weten, dan neem ik mijn bondage touw mee.
Geil hoor, neem maar mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar moet ik nog ff over nadenken. Mochten er liefhebbers zijn dan vind ik het niet zo'n probleem maar ik ga het natuurlijk niet meenemen als toch niemand er belang bij heeft.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:32 schreef bondage het volgende:
Ow, en niet raar opkijken als Gibson vastgebonden in de auto zit, dat wil hij blijkbaar nog een keer meemaken. Dat kun je beter niet zeggen tegen iemand die 'bondage' als gebruikersnaam heeft
Keep an open-mind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Haha, mooiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo, de eerste heeft zich gemeld zo te zien.
dan moet je dezelfde trein als ik :dquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Moet je ff DM naar een ONZ modje sturen. Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom sta ik nog niet op de misschien-lijst? :c
Done.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je ff DM naar een ONZ modje sturen. Heb ik ook gedaan.
Dat zou wel mooi zijn omdat: ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwollequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef Fopje het volgende:
Ik zal gelijk de OP weer open gooien zodat Monopoly hem weer kan editten.
Bah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |