Ik wil misschien ook naar de meet maar zat meer aan de trein te denken. Anders niet kunnen drinken dit datquote:Op maandag 30 december 2013 15:25 schreef Klojo120 het volgende:
Hallo hallo iemand die uit het zuiden komt waarmee ik mee kan liften ik betaal graag benzinekosten mee gr
Misschien is het een idee om in de OP erachter te zetten vanaf welk station iedereen reist, en of ze met de trein of auto gaan? Is uiteindelijk wel makkelijk meeliften voor mensen, lekkah overzichtelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil misschien ook naar de meet maar zat meer aan de trein te denken. Anders niet kunnen drinken dit dat
Mijn laatste trein gaat om tien voor 12 ofzo, ben ik om kwart over 1 thuisquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Laatste trein die ik kan pakken in Zwolle (naar Emmen) gaat om 00:56
Nice. Kun je lekker lang rond blijven hangenquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Laatste trein die ik kan pakken in Zwolle (naar Emmen) gaat om 00:56
Hoop dat het 10 mei wel warm is 's avonds, als het in april waarschijnlijk nog sneeuwtquote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Nice. Kun je lekker lang rond blijven hangen
Dat zou wel fijn zijn. Hoop dat het die dag ook droog is, in mei kun je van alles verwachten.quote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoop dat het 10 mei wel warm is 's avonds, als het in april waarschijnlijk nog sneeuwt
Ik ga met de auto vanaf Assen. Zoals het er nu uitziet neem ik GibsonLesPaul88 en Amarantha mee op de heenweg, ik heb dan nog één plek over. Ik blijf zelf in Zwolle overnachten in een hotel, het is dus niet mogelijk met mij terug te rijden als je dezelfde avond nog terug wilt.quote:Op maandag 30 december 2013 19:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om in de OP erachter te zetten vanaf welk station iedereen reist, en of ze met de trein of auto gaan? Is uiteindelijk wel makkelijk meeliften voor mensen, lekkah overzichtelijk.
Mja misschien niet geheel haalbaar
Vraag of Unscrewed mee wilquote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga met de auto vanaf Assen. Zoals het er nu uitziet neem ik GibsonLesPaul88 en Amarantha mee op de heenweg, ik heb dan nog één plek over. Ik blijf zelf in Zwolle overnachten in een hotel, het is dus niet mogelijk met mij terug te rijden als je dezelfde avond nog terug wilt.
Klopt idd, zat gister nog met hem in de DM. Zal hem ff berichtje sturen.quote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag of Unscrewed mee wilDie komt uit Assen
Waiii Dat zou super chill zijn dude!quote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ga met de auto vanaf Assen. Zoals het er nu uitziet neem ik GibsonLesPaul88 en Amarantha mee op de heenweg, ik heb dan nog één plek over. Ik blijf zelf in Zwolle overnachten in een hotel, het is dus niet mogelijk met mij terug te rijden als je dezelfde avond nog terug wilt.
Staat in de OP van dit topic.quote:Op dinsdag 31 december 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
Alleen... waar gaan we meeten dan? Shop kan ik niet binnen.
Ohh, dit is Stoners niet x)quote:
En dankjewel trouwens voor de heads upquote:Op maandag 30 december 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vraag of Unscrewed mee wilDie komt uit Assen
Ik neem een lekkere stout mee als ik kom.quote:Op zondag 29 december 2013 15:32 schreef bondage het volgende:
Als ik kom (vrijwel zeker) neem ik speciaalbier mee voor de echte genieters![]()
Mochten er nog FOK!sters zijn die graag vastgebonden willen worden dan kan dat ook geregeld worden natuurlijk![]()
Jeweetquote:Op dinsdag 31 december 2013 02:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En dankjewel trouwens voor de heads up
Met bevrijdingsfestival hadden we mooi weer vorig jaarquote:Op maandag 30 december 2013 19:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoop dat het 10 mei wel warm is 's avonds, als het in april waarschijnlijk nog sneeuwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |