Geil hoor, neem maar mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar moet ik nog ff over nadenken. Mochten er liefhebbers zijn dan vind ik het niet zo'n probleem maar ik ga het natuurlijk niet meenemen als toch niemand er belang bij heeft.
quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 19:32 schreef bondage het volgende:
Ow, en niet raar opkijken als Gibson vastgebonden in de auto zit, dat wil hij blijkbaar nog een keer meemaken. Dat kun je beter niet zeggen tegen iemand die 'bondage' als gebruikersnaam heeft
Keep an open-mind.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Haha, mooiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Zo, de eerste heeft zich gemeld zo te zien.
dan moet je dezelfde trein als ik :dquote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Laatste trein die ik kan pakken in Zwolle (naar Emmen) gaat om 00:56
Moet je ff DM naar een ONZ modje sturen. Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Unscrewed het volgende:
Waarom sta ik nog niet op de misschien-lijst? :c
Done.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je ff DM naar een ONZ modje sturen. Heb ik ook gedaan.
Dat zou wel mooi zijn omdat: ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwollequote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:21 schreef Fopje het volgende:
Ik zal gelijk de OP weer open gooien zodat Monopoly hem weer kan editten.
Bah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |