Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:41 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga mijn best doen om er bij te zijn.
Ik was gister vlak bij jou! Doetinchem.quote:
Dotigem.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was gister vlak bij jou! Doetinchem.
Arnhem is bij mij vandaan maar een schijteindje, dacht altijd dat het minstens 2 uur rijden was man.
Ik zal je dagelijks droomplaatjes sturen als herinnering.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
Zwolle dus. Roep me tegen die tijd nog eens?Ik ben oud en kan het allemaal niet onthouden hoor.
Je staat erbij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Kakdieusernameisóókalbezet is erbij.
Doe mij maar prozec.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Aanwesigg mattie. Kan geen droogneuksessie met moira afslaan.
hehe faggotquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Kakdieusernameisóókalbezet is erbij.
Doe mij maar prosecco.
Alsof je voor je examens niet een zaterdagmiddagje kan chillenquote:Op zondag 22 december 2013 11:47 schreef Trollscience het volgende:
jammer, valt net voor mijn examens
Neem ook je kontje mee. Ik heb van horen zeggen dat jouw kont heel goed is.quote:Op zondag 22 december 2013 03:53 schreef Moira. het volgende:
Blijkbaar neem ik 2 wegwerpbarbecues en 2 flessen wijn mee, hoera
Aanwezig, dus
Ik zal hem alvast inpakken.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem ook je kontje mee. Ik heb van horen zeggen dat jouw kont heel goed is.
Slechts van horen zeggen. Ik ben goed gelovig.quote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal hem alvast inpakken.
Is dat zo ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |