Dan zet ik je er bijquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als steven er echt is ben ik er ook.
Je kijkt waarschijnlijk over die kale kabouter heen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst van een afstandje kijken of Steven er is.
Lafjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga wel eerst van een afstandje kijken of Steven er is.
Je staat er bijquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Aanwesigg mattie. Kan geen droogneuksessie met moira afslaan.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Waar dan?
![]()
Wijthmener plas Zwolle. Een mooi strandje, met grasveldje. Je mag er een BBQ aansteken, je kan er een potje voetballen, rugby, badmantonnen, kitesurfen, verkrachten, puzzeltjes maken, skūtsjesilen, zaklopen en er staat een heuse patatkraam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel verhalen gehoord, je hebt geen keuze.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Oh jullie gaan er al vanuit dat ik kom?
Maar ik ben een rasechte VBL'er en geen ONZ'er.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel verhalen gehoord, je hebt geen keuze.
Hoge noordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Machinisten in het oosten des lands die je uitnodigen moet je altijd met argwaan benaderen.
jij blijft bij ons slapen. Hete vrijpartij in het verschiet. Kan geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nobel dat ik je vriendin mag lenen
Moet ik even kijken of ik een auto heb dan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. Genoeg mooie dames om te overnachten
Dit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:41 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga mijn best doen om er bij te zijn.
Ik was gister vlak bij jou! Doetinchem.quote:
Dotigem.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was gister vlak bij jou! Doetinchem.
Arnhem is bij mij vandaan maar een schijteindje, dacht altijd dat het minstens 2 uur rijden was man.
Ik zal je dagelijks droomplaatjes sturen als herinnering.quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
Zwolle dus. Roep me tegen die tijd nog eens?Ik ben oud en kan het allemaal niet onthouden hoor.
Je staat erbij.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Kakdieusernameisóókalbezet is erbij.
Doe mij maar prozec.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Aanwesigg mattie. Kan geen droogneuksessie met moira afslaan.
hehe faggotquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:03 schreef Kakdieusernameisalbezet het volgende:
Kakdieusernameisóókalbezet is erbij.
Doe mij maar prosecco.
Alsof je voor je examens niet een zaterdagmiddagje kan chillenquote:Op zondag 22 december 2013 11:47 schreef Trollscience het volgende:
jammer, valt net voor mijn examens
Neem ook je kontje mee. Ik heb van horen zeggen dat jouw kont heel goed is.quote:Op zondag 22 december 2013 03:53 schreef Moira. het volgende:
Blijkbaar neem ik 2 wegwerpbarbecues en 2 flessen wijn mee, hoera
Aanwezig, dus
Ik zal hem alvast inpakken.quote:Op zondag 22 december 2013 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem ook je kontje mee. Ik heb van horen zeggen dat jouw kont heel goed is.
Slechts van horen zeggen. Ik ben goed gelovig.quote:Op zondag 22 december 2013 16:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal hem alvast inpakken.
Is dat zo ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |