SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
Ik bedoelde dus dat ik al aan het luisteren wasquote:
Cin gaat los.quote:
Zo'n legendarische artiest als Ke$ha met zo'n nobuddie inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:57 schreef Strani het volgende:
Pitbull ft. Kesha moet samen met Will.I.Am ft. Justin Bieber de meest treurige samenwerking zijn van de afgelopen tien jaar.
quote:
Tussen 19.40 en 19.45quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe laat kwam de tussenstand gisteren?
Ah, vond het al verdacht stil op die balk in het beeld toen ik de TV rond 19:30 aanpleurde. Vorig jaar was het altijd 16:30quote:
"Hij zegt wel eens kipnugnets"quote:
Toen ze het huis ingingen ging het pas hard:quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:00 schreef Snowballed het volgende:
Dit topic gaat steeds sneller... of ligt dat aan mij..?
OP en ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Strani het volgende:
Dennis Weening vanavond toch? Die was al eens slaapgast dacht ik?
Pignugget, het meest veelzijdige stukje vlees. Pignugget.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Hij zegt wel eens kipnugnets"
''Dat is toch niet zo erg?''
''hij maakt er ook wel eens pignugget van''_______!
Ohhh!! Tuig! Biechten jij!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Pignugget, het meest veelzijdige stukje vlees. Pignugget.
Ja daar zat ik ook...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Toen ze het huis ingingen ging het pas hard:
snelste topics: http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=0&forum=184&order=0
Flopshow was dat jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dennis Weening in 2010 toch? Met de band maken of wat.
Thanks voor dequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef borisz het volgende:
Dennis Weening in een grijs verleden nog DJ geweest op 3FM.
Ah! Ik vroeg me al af wat hij steeds bij 3FM doet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:02 schreef borisz het volgende:
Dennis Weening in een grijs verleden nog DJ geweest op 3FM.
Owja, toen heb ik me rot gelachen met die zatte mensen die nacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dennis Weening in 2010 toch? Met de band maken of wat.
3D Reality TV, tieten voelen enzo..quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Snowballed het volgende:
Volgend jaar een 360cam met zoom...??
Ik ga volgend jaar maar nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3D Reality TV, tieten voelen enzo..
Volgend jaar zijn we zo veel verder! Kan je als je daar staat zelfs tieten van tv-kijkers voelen!quote:
Zolang er maar geen geur tv komt...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3D Reality TV, tieten voelen enzo..
Geil... maar heb liever gewoon echtequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we zo veel verder! Kan je als je daar staat zelfs tieten van tv-kijkers voelen!
Goedemiddagquote:
quote:
denken dat alleen kleine kinderen feestjes hebben op schoolquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat heb je toch alleen op de basisschool?![]()
Wat doe je?
Volgend jaar eet iedereen daar dus van mee...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb er wel beeld bij:
[ afbeelding ]
Wat ben ik flauw hè?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:13 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
denken dat alleen kleine kinderen feestjes hebben op school
ik doe gewoon mbo![]()
Jammer dat mensen zoiets doen.... *zuchttwitter:SeriousRequest twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 17:13:18Mensen, huishoudelijke mededeling: account @3FMActie is fake en verspreidt spyware. Officiële accounts zijn @seriousrequest en @3fm! reageer retweet
Ohh... pizza...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef Stickertje het volgende:
hallo ben er even bij tot de pizza er is
Er zijn nog wel veel meer onofficiële accounts.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef Mascleta het volgende:
Jammer dat mensen zoiets doen.... *zuchttwitter:SeriousRequest twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 17:13:18Mensen, huishoudelijke mededeling: account @3FMActie is fake en verspreidt spyware. Officiële accounts zijn @seriousrequest en @3fm! reageer retweet
Op Facebook ook al. En dan doen alsof ze echt zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel veel meer onofficiële accounts.
quote:
quote:
Niet weer die discussie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
Lapohunten en topickapen is voor de slechte mensen onder ons.
^wat is dot voor een onzin dat topickapen niet goed is
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Coming in to land and now I love the color of it all
Aan jou valt idd weinig meer te verpesten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind het ook bullshit, dat de flow lekker doorgaat ipv dat het 2 minuten duurt elke keer voordat een topic open gaat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Aan jou valt idd weinig meer te verpesten.
Aan mij wel gelukkig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Aan jou valt idd weinig meer te verpesten.
Fap je erop?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
Jij zou het niet durven, hè, topickapen?quote:
Die 3 topics lang duurde vannacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben er net.. welke discussie
Ik weet wel de grenzen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou het niet durven, hè, topickapen?
Vlegel.
Kom a-ha vandaanquote:
Martin Garrix verdiende de aandacht van jullie niet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 3 topics lang duurde vannacht.
Ik ga straks maar even teruglezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 3 topics lang duurde vannacht.
Ik ook maar ik ben wel de mening toegedaan dat topickapen toegestaan moet zijn.quote:
Dat kleutertje?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Martin Garrix verdiende de aandacht van jullie niet?
Maakt mij niet echt uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook maar ik ben wel de mening toegedaan dat topickapen toegestaan moet zijn.
Helder inderdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt mij niet echt uit.
Je ziet wel dat sommige mods zich erg druk maken om wie de topics opent.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder inderdaad.
Ik vind dat kapen toegestaan moet zijn zodra het een halve minuut heeft geduurd.
Tijd dat ze stoppen net als Bieber.quote:
niet echtquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:24 schreef Mascleta het volgende:
Morphsuit werkt niet helemaal deze VeilingTV
Die neemt jammer genoeg alleen maar een pauze.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd dat ze stoppen net als Bieber.
Of een overdosis.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die neemt jammer genoeg alleen maar een pauze.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tijd dat ze stoppen net als Bieber.
dat ie maar een hele lange pauze neemt dan...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die neemt jammer genoeg alleen maar een pauze.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb helemaal niets met dit nummer.
Ja, en Madrugada en Röyksopp en Madcon en Katzenjammer en Turbonegro en meer weet ik er zo 1,2,3 nietquote:
Heb je wel een lekkere zus toevallig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb ook geen broer.
Pics van je zusjequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je wel een lekkere zus toevallig?
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je wel een lekkere zus toevallig?
Ulver en Burzumquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en Madrugada en Röyksopp en Madcon en Katzenjammer en Turbonegro en meer weet ik er zo 1,2,3 niet
Milfies?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Zijn allebei in de 30, en eentje is een soort Claudia de Breij helaas.
Eentje is een knotsgekke pot dus. De ander zouden jullie vast wel als 'aardig opgedroogd' zien ja.quote:
ja.. die ken ik dus niet echt..quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, en Madrugada en Röyksopp en Madcon en Katzenjammer en Turbonegro en meer weet ik er zo 1,2,3 niet
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Zijn allebei in de 30, en eentje is een soort Claudia de Breij helaas.
Wel minder vertrokken gezicht, maar ze is niet grappig en lesbisch.quote:
Ken je deze ook niet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. die ken ik dus niet echt..maar ze zullen wel top zijn
www.marktplaatsveilt.nlquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Heeft iemand de 3fm marktplaats veiling link?
https://www.marktplaatsveilt.nl/quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Heeft iemand de 3fm marktplaats veiling link?
ja .. ken ik..!!quote:
Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef miieejj het volgende:
waar was die poll die jullie gemaakt hebben.. ?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eentje is een knotsgekke pot dus. De ander zouden jullie vast wel als 'aardig opgedroogd' zien ja.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Kerstvakantie
Voor het eerst in meer dan 20 jaar
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de link van 3fm marktplaats veilingen?
Mooi.quote:
https://www.marktplaatsveilt.nl/quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal zo eens even zoeken voor je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vies he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.marktplaatsveilt.nl/
Die kun je ook kopen, of bestellenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Snowballed het volgende:
Ik ga ook maar ff een pizza maken geloof ik...![]()
Cambuur gaat winnen, niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel enorm vies ja.
NAC helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur gaat winnen, niets mis mee.
De mijne ook nietquote:
quote:
Vooral als je die tweede helft moet, zit je in vies water.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel enorm vies ja.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
argh, dit is zo'n vreselijk nummer..
Wel makkelijker punten scoren met dat doelpuntenscorers erbij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ingevuld in de eredivisie toto
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral als je die tweede helft moet, zit je in vies water.
Ik heb ze al in de Ziggo Dome gezien, dus ik wacht op een nieuwe locatiequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De mijne ook niet![]()
En ik heb hopelijk kaarten als ticketmaster niet heeft gefaald
Ja maar wel minder leuk mijn inziensquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel makkelijker punten scoren met dat doelpuntenscorers erbij.
En met een beetje pech wordt het een knotsgek duel waarbij je; a) bier van een blij iemand in het bad geflikkerd krijgt of b) de grootste janlul van het veld een balletje in de jakoessie schiet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral als je die tweede helft moet, zit je in vies water.
Beetje afwisseling. Die 1p) vragen heb ik er ook een tijd ingehouden. Ik verzin na een tijdje wel weer iets nieuws.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar wel minder leuk mijn inziensDat doelpunten scoren is ook een beetje geluksgebaseerd bij sommige clubs namelijk
Prima.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje afwisseling. Die 1p) vragen heb ik er ook een tijd ingehouden. Ik verzin na een tijdje wel weer iets nieuws.
Met z'n grote bril.quote:
Ik zit in het glazen huis.quote:
Dat bier zal wel meevallen, de Jacuzzi staat onder vak I, dat is dat vak onder het uitvak. Daar zitten meestal een paar kinderen met hun vaders, Dus hoogstens krijg je een gevouwen vliegtuigje op je kop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt het een knotsgek duel waarbij je; a) bier van een blij iemand in het bad geflikkerd krijgt of b) de grootste janlul van het veld een balletje in de jakoessie schiet.
Mijn snor gaat er voor 7.50 afquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef D. het volgende:
Ik wil mijn baard wel afscheren voor 10 euro
quote:
Naar 2 denk ik, 1e gaat ie niet wordenquote:
Dat geldt voor jou wel jaquote:
...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn snor gaat er voor 7.50 af
Dat zijn denk ik wel de platen waar het dit jaar tussen zal gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naar 2 denk ik, 1e gaat ie niet worden
Ik zie ook geen reden waarom Tsunami, dat is verdomme dit jaar al een nummer 1 geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, dit zal en moet hem worden blijkbaar
Serieus?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ook geen reden waarom Tsunami, dat is verdomme dit jaar al een nummer 1 geweest.
Een stuk beter dan Tsunami jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef Paxcon het volgende:
Vinden mensen dit echt een leuk nummer?
Nou en? Waarom moet het een nieuw nummer zijn? Omdat zij het per se megahit moeten kunnen maken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ook geen reden waarom Tsunami, dat is verdomme dit jaar al een nummer 1 geweest.
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef Sj0rSz het volgende:
Dit is toch gewoon een kutplaat kutmuziek!
Dit dusquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en? Waarom moet het een nieuw nummer zijn? Omdat zij het per se megahit moeten kunnen maken?
Ja, kijk maar naar ZOMBIE NATION vorig jaarquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en? Waarom moet het een nieuw nummer zijn? Omdat zij het per se megahit moeten kunnen maken?
Ja leuk volgend jaar Bohemian Rhapsody als anthem.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
In Nederland of Indonesië?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frits Derks, dames en herenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frits Derks, dames en heren
Het is dan ook niet mijn autoquote:
Ja, waar is het mis gegaan.quote:
Ik snap de irritatie, maar ik vind niet dat de plaatselijke voetbalclub invloed moet hebben op het anthem. Dan is het idee van een anthem wel weg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef alors het volgende:
Ik vind het allebei kutnummers hoor, maar ik vind het leuk als het publiek er spontaan op reageert en dat gebeurde bij Tsunami, dit is zo gekunseld allemaal.
quote:
Uh oh?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frits Derks, dames en heren
Ja, van 3fm moet dat, maar ze doen net of het spontaan ontstaat. Maar ze sturen het gewoon zelfquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, kijk maar naar ZOMBIE NATION vorig jaar
Pieter Derksquote:
Precies dit. En het is een herhaling van vorig jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef alors het volgende:
Ik vind het allebei kutnummers hoor, maar ik vind het leuk als het publiek er spontaan op reageert en dat gebeurde bij Tsunami, dit is zo gekunseld allemaal.
Ik vond dat ESRR zo enorm aan het pushen waren dat ik tegen was, maar als Tsunami het alternatief is bedenk ik mequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:44 schreef alors het volgende:
Cambuur? Wtf hebben ze gedaan dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap de irritatie, maar ik vind niet dat de plaatselijke voetbalclub invloed moet hebben op het anthem. Dan is het idee van een anthem wel weg.
Het ontstaat niet meer spontaan (vroeger wel, tot aan 2009 denk ik, heel misschien 2010 want het plein ging wel het meest los op Hello), maar ik vind dat het niet moet omdat de plaatselijke voetbalclub een liedje vaak draait als kooltune. Anders hadden we in 2010 Liberté gehadquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, van 3fm moet dat, maar ze doen net of het spontaan ontstaat. Maar ze sturen het gewoon zelf
Tsunami als goaltune gebruiktquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cambuur? Wtf hebben ze gedaan dan?
Dat is toch ook de hele bedoeling van het anthem? Om de DJ's er doorheen te helpen? Logisch toch dat ze het zelf kiezen..quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, van 3fm moet dat, maar ze doen net of het spontaan ontstaat. Maar ze sturen het gewoon zelf
Als ik in dit topic lapo ben, mag je een nieuwe openen. 3G is traagquote:
Bij mijn foodtracker staat dat bezorger onderweg is. Maar dat al sinds 17.38quote:
Dat Tirolernummer?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ze moeten gewoon mijn riekwest draaien ..daar heb je je anthem
Oke.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsunami als goaltune gebruikt
Laatste jaren was het de plaat die het meest werd aangevraagd (vaak omdat de DJ's dat dus ook wilden om ze er doorheen te slepen)quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is toch ook de hele bedoeling van het anthem? Om de DJ's er doorheen te helpen? Logisch toch dat ze het zelf kiezen..
Ik kan m niet zien, ik ben gebanned van de requestsitequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ze moeten gewoon mijn riekwest draaien ..daar heb je je anthem
quote:
Tuurrrrrrrrlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan m niet zien, ik ben gebanned van de requestsite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |