3D Reality TV, tieten voelen enzo..quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef Snowballed het volgende:
Volgend jaar een 360cam met zoom...??
Ik ga volgend jaar maar nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3D Reality TV, tieten voelen enzo..
Volgend jaar zijn we zo veel verder! Kan je als je daar staat zelfs tieten van tv-kijkers voelen!quote:
Zolang er maar geen geur tv komt...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
3D Reality TV, tieten voelen enzo..
Geil... maar heb liever gewoon echtequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn we zo veel verder! Kan je als je daar staat zelfs tieten van tv-kijkers voelen!
Goedemiddagquote:
quote:
denken dat alleen kleine kinderen feestjes hebben op schoolquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat heb je toch alleen op de basisschool?![]()
Wat doe je?
Volgend jaar eet iedereen daar dus van mee...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb er wel beeld bij:
[ afbeelding ]
Wat ben ik flauw hè?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:13 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
denken dat alleen kleine kinderen feestjes hebben op school
ik doe gewoon mbo![]()
Jammer dat mensen zoiets doen.... *zuchttwitter:SeriousRequest twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 17:13:18Mensen, huishoudelijke mededeling: account @3FMActie is fake en verspreidt spyware. Officiële accounts zijn @seriousrequest en @3fm! reageer retweet
Ohh... pizza...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef Stickertje het volgende:
hallo ben er even bij tot de pizza er is
Er zijn nog wel veel meer onofficiële accounts.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef Mascleta het volgende:
Jammer dat mensen zoiets doen.... *zuchttwitter:SeriousRequest twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 17:13:18Mensen, huishoudelijke mededeling: account @3FMActie is fake en verspreidt spyware. Officiële accounts zijn @seriousrequest en @3fm! reageer retweet
Op Facebook ook al. En dan doen alsof ze echt zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn nog wel veel meer onofficiële accounts.
quote:
quote:
Niet weer die discussie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
Lapohunten en topickapen is voor de slechte mensen onder ons.
^wat is dot voor een onzin dat topickapen niet goed is
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Dagoduck het volgende:
Coming in to land and now I love the color of it all
Aan jou valt idd weinig meer te verpesten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind het ook bullshit, dat de flow lekker doorgaat ipv dat het 2 minuten duurt elke keer voordat een topic open gaat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Aan jou valt idd weinig meer te verpesten.
Aan mij wel gelukkig.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Aan jou valt idd weinig meer te verpesten.
Fap je erop?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:18 schreef Stickertje het volgende:
Jij zou het niet durven, hè, topickapen?quote:
Die 3 topics lang duurde vannacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ben er net.. welke discussie
Ik weet wel de grenzen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou het niet durven, hè, topickapen?
Vlegel.
Kom a-ha vandaanquote:
Martin Garrix verdiende de aandacht van jullie niet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 3 topics lang duurde vannacht.
Ik ga straks maar even teruglezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die 3 topics lang duurde vannacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |