Wel minder vertrokken gezicht, maar ze is niet grappig en lesbisch.quote:
Ken je deze ook niet?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. die ken ik dus niet echt..maar ze zullen wel top zijn
www.marktplaatsveilt.nlquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Heeft iemand de 3fm marktplaats veiling link?
https://www.marktplaatsveilt.nl/quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef Stickertje het volgende:
Heeft iemand de 3fm marktplaats veiling link?
ja .. ken ik..!!quote:
Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:30 schreef miieejj het volgende:
waar was die poll die jullie gemaakt hebben.. ?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eentje is een knotsgekke pot dus. De ander zouden jullie vast wel als 'aardig opgedroogd' zien ja.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Kerstvakantie
Voor het eerst in meer dan 20 jaar
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand de link van 3fm marktplaats veilingen?
Mooi.quote:
https://www.marktplaatsveilt.nl/quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal zo eens even zoeken voor je.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vies he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://www.marktplaatsveilt.nl/
Die kun je ook kopen, of bestellenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef Snowballed het volgende:
Ik ga ook maar ff een pizza maken geloof ik...![]()
Cambuur gaat winnen, niets mis mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel enorm vies ja.
NAC helaas.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur gaat winnen, niets mis mee.
De mijne ook nietquote:
quote:
Vooral als je die tweede helft moet, zit je in vies water.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel enorm vies ja.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
argh, dit is zo'n vreselijk nummer..
Wel makkelijker punten scoren met dat doelpuntenscorers erbij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ingevuld in de eredivisie toto
quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral als je die tweede helft moet, zit je in vies water.
Ik heb ze al in de Ziggo Dome gezien, dus ik wacht op een nieuwe locatiequote:Op vrijdag 20 december 2013 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De mijne ook niet![]()
En ik heb hopelijk kaarten als ticketmaster niet heeft gefaald
Ja maar wel minder leuk mijn inziensquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel makkelijker punten scoren met dat doelpuntenscorers erbij.
En met een beetje pech wordt het een knotsgek duel waarbij je; a) bier van een blij iemand in het bad geflikkerd krijgt of b) de grootste janlul van het veld een balletje in de jakoessie schiet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooral als je die tweede helft moet, zit je in vies water.
Beetje afwisseling. Die 1p) vragen heb ik er ook een tijd ingehouden. Ik verzin na een tijdje wel weer iets nieuws.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar wel minder leuk mijn inziensDat doelpunten scoren is ook een beetje geluksgebaseerd bij sommige clubs namelijk
Prima.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje afwisseling. Die 1p) vragen heb ik er ook een tijd ingehouden. Ik verzin na een tijdje wel weer iets nieuws.
Met z'n grote bril.quote:
Ik zit in het glazen huis.quote:
Dat bier zal wel meevallen, de Jacuzzi staat onder vak I, dat is dat vak onder het uitvak. Daar zitten meestal een paar kinderen met hun vaders, Dus hoogstens krijg je een gevouwen vliegtuigje op je kop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En met een beetje pech wordt het een knotsgek duel waarbij je; a) bier van een blij iemand in het bad geflikkerd krijgt of b) de grootste janlul van het veld een balletje in de jakoessie schiet.
Mijn snor gaat er voor 7.50 afquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:41 schreef D. het volgende:
Ik wil mijn baard wel afscheren voor 10 euro
quote:
Naar 2 denk ik, 1e gaat ie niet wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |