SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verdere info:
[OS 2014] Curling: het schaken op ijs
[ Bericht 2% gewijzigd door Tjacka op 20-12-2013 13:00:55 ]Groot fan van User Wotte
ik ben van plan geen wedstrijd te missenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit ben ik met je eens
gaat een hoogtepunt een hoogtepunt worden
gaat hier nog druk wordenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ben van plan geen wedstrijd te missen
tuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
leuk toch? sportliefhebbers onder elkaar
Klinkt bekend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:36 schreef wouterk het volgende:
Ik moet zeggen dat Curling mij ook altijd tijdens een Os enorm boeit. Kan er echt hele wedstrijden van kijken. Vrienden verklaren me voor gek maar blijft gewoon boeien.
Ga het zeker op de komende OS weer volgen!
Ik zat me net af te vragen in wat voor broek ze dit keer kwamen, maar nu een geheel pak. Nondejuquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef heywoodu het volgende:
De Noren zijn er weer klaar voor![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er idd uit alsof er storing isquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:48 schreef Cultuur058 het volgende:
Die pakkies van de noren duizelen me voor de ogen
mijn ogen, wat doe je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:25 schreef Remzz het volgende:
Uit de krochten van mijn fotoarchief, nog caps van Linn Githmark gevonden, zal onderhand al wel lang zijn gestopt maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus, je zapt er langs en een uur later zit je nog te kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 19:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Curling is echt zo'n sport waarvan ik me er op betrap dat ik het toch blijf kijken als het op tv is. Zal ongetwijfeld weer gebeuren deze winterspelen.
Tijd dat al dat achterlijke gelanglauf en geschaats oprot zodat we kunnen kijkenquote:
De grote sporten hebben altijd te lijden onder de b-garnituurquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd dat al dat achterlijke gelanglauf en geschaats oprot zodat we kunnen kijken
Ja terwijl ik dan hier al klaar zit met mijn deelnemerslijst om 50 kilometer lang gele vlaggetjes achter de namen te tekenen bij een overtredingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De grote sporten hebben altijd te lijden onder de b-garnituurDatzelfde zie je bij de koning der zomer sporten, krijg je ook nooit helemaal te zien. Nee dan zenden ze de 100 meter uit
IJs opwrijven om de weerstand te verlagen. Dus als ze willen dat de steen verder komt/snelheid behoudt dan wordt er gebezemd, moet ie trager dan doen ze niks.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:16 schreef sararaats het volgende:
dat de stenen in de cirkel moeten dat snap ik maar wat doen die borstels er dan bij?
Precies. En nu heb ik de bezems alweer in het vet gezet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja terwijl ik dan hier al klaar zit met mijn deelnemerslijst om 50 kilometer lang gele vlaggetjes achter de namen te tekenen bij een overtreding
Moet haast wel. Ik zie ze vaak genoeg hun bezem uit woede stukslaan. Dan moeten ze wel een nieuwe hebben met de juiste bespanning.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:00 schreef kibo het volgende:
Hebben ze ook kekke draagtassen voor die bezems, net als die tennissers ?
.
Dat geluid wanneer die curlingsteen over het ijs schaaft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd dat al dat achterlijke gelanglauf en geschaats oprot zodat we kunnen kijken
Vooral die foto's met bezem en/of steen vind ik erg opwindend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef kibo het volgende:
[..]
http://www.adme.ru/olimpi(...)ya-olimpiady-619005/
Dat kan ik mij wel voorstellen, jammer dat ik de grote kick-off van deze legendarische sport heb moeten missen.quote:
Zag je die kaats. Een goede commentator had nu iets geroepen in de trend van "BOEM KOEKOEK ZOOOOOOOOOO KAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSS GOAAAAAAAAALLLL DE DENEMARKEEEEEEN"quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de hopen dat die site niet overbelast raakt, Curling is razend populair.
En iets over de restaurantjes in de buurt van het Curling stadion.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die kaats. Een goede commentator had nu iets geroepen in de trend van "BOEM KOEKOEK ZOOOOOOOOOO KAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSS GOAAAAAAAAALLLL DE DENEMARKEEEEEEN"
De mannen curling steam is er mee opgehoudenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geniet er van hoe vele wedstrijden echt nek aan nek gaan. De spanning giert gewoon door het stadion, je kan een steen horen glijden. Tenzij de fans weer één van hun vele luidkeelse gezangen instarten natuurlijk.
Wat ben jij voor nep fan. De mannen waren al lang geweest, dit waren de hoogtepunten uit deze wedstrijd, dat moet iedere kenner toch zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar wat ben ik boos voor de stream keuze van de NOS, wat een ontiegelijke honden. Tyf een eind op met dat walgelijk shorttrack, stelletje landverraders.
Hij dacht, wat waren die slecht zeg die Zwitsers!quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Wat ben jij voor nep fan. De mannen waren al lang geweest, dit waren de hoogtepunten uit deze wedstrijd, dat moet iedere kenner toch zien.
De vrouwen zijn nu aan het schitteren in de Ice Cube.
Zweden uit, altijd lastig.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De clash, Zweden vs. Canada. Zeg het maar jongens.
Lastig, maar de wekker staat al op 5.30 om niks te missen van de voorbeschouwing.quote:Op maandag 10 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
De clash, Zweden vs. Canada. Zeg het maar jongens.
Het schijnt dat de NOS het alsnog niet wil uitzenden maar wij als echte sportliefhebbers kunnen ons daar natuurlijk niks bij voorstellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig, maar de wekker staat al op 5.30 om niks te missen van de voorbeschouwing.
Gaat het dan om de sport?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat de NOS het alsnog niet wil uitzenden maar wij als echte sportliefhebbers kunnen ons daar natuurlijk niks bij voorstellen.
Ik neem aan dat je morgenochtend wel van de partij bent in tegenstelling tot vanmorgen?quote:Op maandag 10 februari 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Natuurlijk gaat het om de sport, waar moet het anders om gaan?
Toen zat ik in de bus te juichen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je morgenochtend wel van de partij bent in tegenstelling tot vanmorgen?
curling, kun je eigenlijk alleen maar kijken via de streams,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
De NOS zendt weer wat stuntende skiërs uit, in plaats van deze topsportMinachting van de kijker.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:04 schreef Jovatov het volgende:
Moskau! Moskau! In het stadion, gezellig
Zag het net, zo dom gespeeld van de VSquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
Zeven stenen shotin één end
je zag de paniek groeienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zag het net, zo dom gespeeld van de VS
Olympisch recordquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
Is dit end ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
Die end wil ik in de herhaling zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Groot-Brittannië
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen echte kraker op het moment, maar ik kijk Noorwegen - Duitsland op ZDFquote:Op woensdag 12 februari 2014 06:49 schreef TheVulture het volgende:
Op je vrije dag om tien voor 7 naar curling kijken
Welke wedstrijd is het boeiendst?
China-Rusland en VS-Denemarken staan allebei momenteel gelijk, geloof ik. Bij Noorwegen-Duitsland is Noorwegen wel echt een stukje beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:49 schreef TheVulture het volgende:
Op je vrije dag om tien voor 7 naar curling kijken
Welke wedstrijd is het boeiendst?
Onderling was een Noor met een Duitser aan het begin aan het praten of ze al andere sporten hadden gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:58 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is een Engelstalig land ook wel leuk, want dan kun je mooi meeluisteren met het overleg
Tenzij je Noors of Duits ofzo goed verstaat natuurlijk, dan kan het daar ook
quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:00 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Onderling was een Noor met een Duitser aan het begin aan het praten of ze al andere sporten hadden gezien.In het Engels dus. Een Noor was iig bij het schaatsen gaan kijken.
Om de tegenstander af te leiden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:00 schreef Cee het volgende:
Ze hebben al van die lollige broeken, waarom stoppen die Noren de pijpen ervan ook nog eens in hun sokken?
Ga TV kijken dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:03 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Verdorie, de tv loop alweer dik voor.
Jaja, ik loop achter.
Mooi ook dat alle 4 banen naast elkaar liggen in dezelfde hal ja, dat je op de achtergrond ook steeds geschreeuw hoortquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:04 schreef Cee het volgende:
Soms lijkt het of die hal bezaaid is met Gilles de la Tourette patiënten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Red & Blue Hounds! Snazzy! Also, Thomas in a cap. Also, knickers-style. Lots going on here.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:16 schreef Cee het volgende:
https://www.facebook.com/NOCTPVind ik leuk.
Dit moet mijn carnavalsoutfit wordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:16 schreef Cee het volgende:
https://www.facebook.com/NOCTPVind ik leuk.
Ze komen toch terug nuquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:26 schreef takkfyrir het volgende:
De Duitsers hebben ´t nu zelf al helemaal opgegeven, geloof ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:48 schreef Karina het volgende:
De Noren![]()
Meer komt er nu niet uit vrees ik, eerst koffie.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 februari 2014 07:51 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan wel een beetje te klooien nu lijkt het
De Noren zelf zijn iig niet tevreden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:51 schreef TheVulture het volgende:
Ze staan wel een beetje te klooien nu lijkt het
Laatste steen is altijd de ultieme scoringspositie, alleen wil je dan het liefst meer dan een punt scoren... nu liepen ze een beetje achter de Duitsers aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeIk vind het gewoon grappig om te kijken en dat geschreeuw ook de hele tijd
OK tx.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laatste steen is altijd de ultieme scoringspositie, alleen wil je dan het liefst meer dan een punt scoren... nu liepen ze een beetje achter de Duitsers aan
Ik ben ook maar een leek hoor... maar dat heb ik volgens mij eens ergens gelezenquote:
Als ik kijk vergelijk ik het in mijn hoofd met jeux de boulesquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een leek hoor... maar dat heb ik volgens mij eens ergens gelezen
Ja daar komt het in principe op neer iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik kijk vergelijk ik het in mijn hoofd met jeux de boules
Ik gok: minder vegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:07 schreef takkfyrir het volgende:
Domme vraag he, maar wat bedoelen de Duitsers wanneer ze de hele tijd "weniger Eis!" roepen?
In principe makkelijk ja, maar ze hebben al wel een paar stomme fouten gemaakt vandaag, dus je weet maar nooit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:35 schreef Zorro het volgende:
Noren laatste steen, dus moeten kunnen winnen.
Ja volgens mij ging het vorige end gewoon helemaal mis... maar uiteindelijk winnen ze hem nog ruimquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:37 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
In principe makkelijk ja, maar ze hebben al wel een paar stomme fouten gemaakt vandaag, dus je weet maar nooit.
Noren die in het Noors schreeuwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:22 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen die Noren niet een keer naakt curlen
Die blonde is cutequote:Op woensdag 12 februari 2014 08:53 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Noren die in het Noors schreeuwen.![]()
Noren die Engels praten.![]()
De Noorse outfit.![]()
Maar ik geloof niet dat de Noorse curlers nou om hun geweldige lichamen bekend staan.
Ik vind die Canadese ook leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:34 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ] Vicki Adams
[ afbeelding ] Eve Muirhead
Jennifer Jonesquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind die Canadese ook leuk![]()
Jennifer Jones:
[ afbeelding ]
Vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht bij Andy aan een andere Andy. Een die in zijn eigen sport niet meer omhoog komt en daarom maar wat anders is gaan doen. Dat hij daarom met zijn broer Franck de Curling sport een warm hart zou toedragen. Maar toen besefte ik mij dat ze bij Curling een bezem nodig hebben en geen natte dweil.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk is er een medium dat Curling aandacht wil geven: het is niemand minder dan Andygod!
En nog een filmpje met een leuke clue van Conan
Curling komt hier niet in voor omdat het extreem hetero is (al zijn er uitzonderingen![]()
), maar ik kon geen topic vinden waar het wel in kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |