Ja ook wel wauw.. hoe komt het ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
eigenlijk in principe best wel wauw, met jou
kut, met jou?quote:
Ja... al ga ik niet meer naar Zwedenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet14.15 pas. En vanavond werken van 17-19
Jij wel?
Lees de editquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beurs op dit niveau scoren zal er ook niet inzitten nee. Maar er zijn altijd manieren natuurlijk. Ik doneer bij deze 1 euro 50!
Xcachet Request.
Awwwwwwwwwhquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... al ga ik niet meer naar ZwedenOuders huisje, dus ging met ouders, en nu zijn er wat begrafenissen ingepland.
Even snijden
geen ideequote:
Even heel lief aankijken ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien wil de overheid ook mijn collegegeld betalen
Oh.quote:
Goed bezig! Dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotland
Dream big toch.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh."Gewoon doen dan" klinkt wat gemakkelijk, maar het is dan wel een prachtige kans natuurlijk.
De 1,50 voor Cachet Request blijft staan
Hoiquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat wil ik ook wel. Maarja, dat gaat mij toch niet lukken denk ik
. Jij bent nou eenmaal veel slimmer.
Wat een feestquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwh
Maar dan kan je wel fokken
heb je geld danquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar Cambridge of Oxford nu Adames mijn reference is
en een 8,5 gemiddeld of hoger?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar Cambridge of Oxford nu Adames mijn reference is
Gaan we dat nog doen ja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een feest![]()
Maar dat klopt, meer tijd om te schelden op de AH en je bonuskaart te vernietigen.
Als Adames belt gelijk dat ze mij gratis laten studeren.quote:
Wat gaat ie zeggen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Adames belt gelijk dat ze mij gratis laten studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bijdrage doen als dat helpt. Ik kan nog wel wat missen denk ik.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat gaat ie zeggen?
"Heb de nieuwe einstein gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja. En hij gaat mijn essays waar ik het communisme bekritiseer voordragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zoiets. Maar dan grootser.quote:quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat gaat ie zeggen?
"Heb de nieuwe einstein gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adames heeft connecties. Limburgs trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je al een beetje wat je wilt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. En hij gaat mijn essays waar ik het communisme bekritiseer voordragen.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je wilt?
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yoloAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat verdien je weer terug. Belangrijker is om te weten wat je wiltquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yolo![]()
![]()
Oké, oké ik ben in een goede bui.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yolo
Ook 1,50 voor Insomnia Request.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké ik ben in een goede bui.
Ook 1,50 voor Insomnia Request.![]()
![]()
Ik word filosoof. Daarna het commiblock in met LR.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat verdien je weer terug. Belangrijker is om te weten wat je wiltAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik vind dit maar eng.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Ben serieus, op fok, moet niet gekker worden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
bedanktquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké ik ben in een goede bui.
Ook 1,50 voor Insomnia Request.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Oke dit ziet er wel cool uit. Zorg jij voor de muziek?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan grootser.
[..]
Adames heeft connecties. Limburgs trots.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Inso de filosoofquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word filosoof. Daarna het commiblock in met LR.![]()
![]()
Je bedoelt:quote:
Ik heb geen zadel op mijn fiets.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Of is dit weer teveel van het goede?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dit ziet er wel cool uit. Zorg jij voor de muziek?Ik heb mijn fiets laatst weer teruggevonden. Kennelijk was deze niet gestolen en stond dat ding gewoon nog bij een kroegquote:![]()
![]()
Wat ben je in Rotterdam doen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet in Rotterdam nee.
Wel in Groningen maar daar ben ik nu niet![]()
Die was flauw.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik zou je zo graag anaal willen nemen. Wanneer kan je?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Ik heb geen zadel op mijn fiets.![]()
Tot 21:00 werken en lb meetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ben je in Rotterdam doen dan?![]()
Ik ben ook in Rotterdam. Dus zeg maar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag anaal willen nemen. Wanneer kan je?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of is dit weer teveel van het goede?
[..]
Ik heb mijn fiets laatst weer teruggevonden. Kennelijk was deze niet gestolen en stond dat ding gewoon nog bij een kroeg![]()
een dorpje zeker?
![]()
In m'n pauze, om 17:00.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben ook in Rotterdam. Dus zeg maar.
Kom je naar Rotterdam Alexander metrostation?![]()
Met elkaar bezig zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat leuk. Veel plezier met LB. Wat gaan jullie doen? Boys hosselen?![]()
Mwa, zo klein is Delft ook weer niet. Wel één van de weinige kroegen die na 4:00 nog open is, vandaar dat ik er ook weer langskwam.quote:![]()
Ik was laatst in Delluft. Nieuwe kroeg/sports bar. Daar zat eerst een Beren-restaurant. Toffe tent geworden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, zo klein is Delft ook weer niet. Wel één van de weinige kroegen die na 4:00 nog open is, vandaar dat ik er ook weer langskwam.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Naja, ik wil je geen valse hoop geven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
In m'n pauze, om 17:00.
Kom je naar Rotterdam Alexander metrostation?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wist ik geeneens, binnenkort maar een kijken dan. Ik ga meestal naar Den Haag/Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was laatst in Delluft. Nieuwe kroeg/sports bar. Daar zat eerst een Beren-restaurant. Toffe tent geworden.![]()
IPH tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies en ze is perfect voor mij qua lengte![]()
Doe je nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ik wil je geen valse hoop geven.
Eenmalig toch![]()
Zit op Doelenplein, dacht ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik geeneens, binnenkort maar een kijken dan. Ik ga meestal naar Den Haag/Rotterdam.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja, is volgens mij zelfde eigenaar nog steeds. Je kan daar ook gewoon eten. Het heet The Score nu.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Berenrestaurant zat dat in ieder geval wel, dus zal wel kloppen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
ik schrijf een ode voor jouquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Berenrestaurant zat dat in ieder geval wel, dus zal wel kloppen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
http://www.sportsbar-thescore.com/index.php?id=15&L=0quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, is volgens mij zelfde eigenaar nog steeds. Je kan daar ook gewoon eten. Het heet The Score nu.
Grappig idee wel. Al is Bavaria wel weer een minpunt dan.
En om deze post toch nog wat vrouwelijks mee te geven. Ik twijfel of ik naar de kapper moet.Ik ben bij voorbaat al vereerdquote:![]()
Dit is een ode aan LittleRabbit, mijn FOK!maat
Een historicus, mede-alcoholist en comrade
Communisme dat is zijn lust en zijn leven
Een revolutie is waar hij alles voor op zou geven
Als de strijd gestreden is gezamelijk in het commiblock
Dan drinken we aardappelschillen wodka till 6 o'clock
Nee beste vriend, lang duren zal het niet
Dan kunnen we drinken, en wie werkt is een miet.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kunnen we drinken, en wie werkt is een miet.Schitterend, en ook feitelijk juist voor de volle 100%
![]()
Als ik zo vrij mag zijn wil ik mezelf nog even complimenteren over die werkelijk prachtige overgang tussen Nederlands en Engels.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Denk jij ook in het Engels?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn wil ik mezelf nog even complimenteren over die werkelijk prachtige overgang tussen Nederlands en Engels.ideale pijp hoogtequote:![]()
Mooie overgang tussen Nederlands en Engels. Als je het rapt klinkt het geniaal goed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kunnen we drinken, en wie werkt is een miet.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
O.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk jij ook in het Engels?
[..]
ideale pijp hoogte
Ja.
Daarom lb.
Ze komt om 17:00.![]()
![]()
bedankt mutoquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Mooie overgang tussen Nederlands en Engels. Als je het rapt klinkt het geniaal goed.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
okequote:zoals elke dagquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen tijdens een flinke FOK! marathon nietleukquote:![]()
![]()
Cachet
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: