Je bedoelt:quote:

Of is dit weer teveel van het goede?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke dit ziet er wel cool uit. Zorg jij voor de muziek?
Ik heb mijn fiets laatst weer teruggevonden. Kennelijk was deze niet gestolen en stond dat ding gewoon nog bij een kroegquote:

Wat ben je in Rotterdam doen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet in Rotterdam nee.
Wel in Groningen maar daar ben ik nu niet

Ik zou je zo graag anaal willen nemen. Wanneer kan je?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bedoelt:
Ik heb geen zadel op mijn fiets.

Tot 21:00 werken en lb meetenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat ben je in Rotterdam doen dan?

Ik ben ook in Rotterdam. Dus zeg maar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou je zo graag anaal willen nemen. Wanneer kan je?

quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of is dit weer teveel van het goede?
[..]
Ik heb mijn fiets laatst weer teruggevonden. Kennelijk was deze niet gestolen en stond dat ding gewoon nog bij een kroeg

een dorpje zeker?
 een dorpje zeker?

In m'n pauze, om 17:00.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben ook in Rotterdam. Dus zeg maar.

Met elkaar bezig zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat leuk. Veel plezier met LB. Wat gaan jullie doen? Boys hosselen?

Mwa, zo klein is Delft ook weer niet. Wel één van de weinige kroegen die na 4:00 nog open is, vandaar dat ik er ook weer langskwam.quote:

Ik was laatst in Delluft. Nieuwe kroeg/sports bar. Daar zat eerst een Beren-restaurant. Toffe tent geworden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, zo klein is Delft ook weer niet. Wel één van de weinige kroegen die na 4:00 nog open is, vandaar dat ik er ook weer langskwam.

Naja, ik wil je geen valse hoop geven.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
In m'n pauze, om 17:00.
Kom je naar Rotterdam Alexander metrostation?

Wist ik geeneens, binnenkort maar een kijken dan. Ik ga meestal naar Den Haag/Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik was laatst in Delluft. Nieuwe kroeg/sports bar. Daar zat eerst een Beren-restaurant. Toffe tent geworden.

IPH tochquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies en ze is perfect voor mij qua lengte

Doe je nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Naja, ik wil je geen valse hoop geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |