Als Adames belt gelijk dat ze mij gratis laten studeren.quote:
Wat gaat ie zeggen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Adames belt gelijk dat ze mij gratis laten studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bijdrage doen als dat helpt. Ik kan nog wel wat missen denk ik.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat gaat ie zeggen?
"Heb de nieuwe einstein gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja. En hij gaat mijn essays waar ik het communisme bekritiseer voordragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Zoiets. Maar dan grootser.quote:quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat gaat ie zeggen?
"Heb de nieuwe einstein gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adames heeft connecties. Limburgs trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je al een beetje wat je wilt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. En hij gaat mijn essays waar ik het communisme bekritiseer voordragen.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je wilt?
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yoloAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat verdien je weer terug. Belangrijker is om te weten wat je wiltquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yolo![]()
![]()
Oké, oké ik ben in een goede bui.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yolo
Ook 1,50 voor Insomnia Request.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké ik ben in een goede bui.
Ook 1,50 voor Insomnia Request.![]()
![]()
Ik word filosoof. Daarna het commiblock in met LR.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat verdien je weer terug. Belangrijker is om te weten wat je wiltAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik vind dit maar eng.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Ben serieus, op fok, moet niet gekker worden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
bedanktquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké ik ben in een goede bui.
Ook 1,50 voor Insomnia Request.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Oke dit ziet er wel cool uit. Zorg jij voor de muziek?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan grootser.
[..]
Adames heeft connecties. Limburgs trots.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Inso de filosoofquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word filosoof. Daarna het commiblock in met LR.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: