Ja ook wel wauw.. hoe komt het ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
eigenlijk in principe best wel wauw, met jou

kut, met jou?quote:

Ja... al ga ik niet meer naar Zwedenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet14.15 pas. En vanavond werken van 17-19
Jij wel?
 Ouders huisje, dus ging met ouders, en nu zijn er wat begrafenissen ingepland.
 Ouders huisje, dus ging met ouders, en nu zijn er wat begrafenissen ingepland. 

Lees de editquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beurs op dit niveau scoren zal er ook niet inzitten nee. Maar er zijn altijd manieren natuurlijk. Ik doneer bij deze 1 euro 50!
Xcachet Request.

Awwwwwwwwwhquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... al ga ik niet meer naar ZwedenOuders huisje, dus ging met ouders, en nu zijn er wat begrafenissen ingepland.
Even snijden

geen ideequote:

Even heel lief aankijken ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien wil de overheid ook mijn collegegeld betalen

Oh.quote:
 "Gewoon doen dan" klinkt wat gemakkelijk, maar het is dan wel een prachtige kans natuurlijk.
 "Gewoon doen dan" klinkt wat gemakkelijk, maar het is dan wel een prachtige kans natuurlijk. 

Goed bezig! Dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotland
 . Maarja, dat gaat mij toch niet lukken denk ik
 . Maarja, dat gaat mij toch niet lukken denk ik  . Jij bent nou eenmaal veel slimmer.
 . Jij bent nou eenmaal veel slimmer.

Dream big toch.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh."Gewoon doen dan" klinkt wat gemakkelijk, maar het is dan wel een prachtige kans natuurlijk.
De 1,50 voor Cachet Request blijft staan

Hoiquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat wil ik ook wel. Maarja, dat gaat mij toch niet lukken denk ik
. Jij bent nou eenmaal veel slimmer.

Wat een feestquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwh
Maar dan kan je wel fokken

heb je geld danquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar Cambridge of Oxford nu Adames mijn reference is

en een 8,5 gemiddeld of hoger?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar Cambridge of Oxford nu Adames mijn reference is

Gaan we dat nog doen ja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een feest
Maar dat klopt, meer tijd om te schelden op de AH en je bonuskaart te vernietigen.

Als Adames belt gelijk dat ze mij gratis laten studeren.quote:

Wat gaat ie zeggen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Adames belt gelijk dat ze mij gratis laten studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een bijdrage doen als dat helpt. Ik kan nog wel wat missen denk ik.

quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat gaat ie zeggen?
"Heb de nieuwe einstein gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja. En hij gaat mijn essays waar ik het communisme bekritiseer voordragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
 Zoiets. Maar dan grootser.quote:quote:
Zoiets. Maar dan grootser.quote:quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat gaat ie zeggen?
"Heb de nieuwe einstein gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adames heeft connecties. Limburgs trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Weet je al een beetje wat je wilt?quote:
Weet je al een beetje wat je wilt?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. En hij gaat mijn essays waar ik het communisme bekritiseer voordragen.
 Nee.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet je al een beetje wat je wilt?
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yoloAlles dankzij God en alles op eigen kracht
 Dat verdien je weer terug. Belangrijker is om te weten wat je wiltquote:
Dat verdien je weer terug. Belangrijker is om te weten wat je wiltquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yolo

Oké, oké ik ben in een goede bui.quote:
Oké, oké ik ben in een goede bui.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Maar ach kost maar paar doezoe per jaar. #yolo
Ook 1,50 voor Insomnia Request.
 quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké ik ben in een goede bui.
Ook 1,50 voor Insomnia Request.

Ik word filosoof. Daarna het commiblock in met LR.quote:
Ik word filosoof. Daarna het commiblock in met LR.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat verdien je weer terug. Belangrijker is om te weten wat je wiltAlles dankzij God en alles op eigen kracht
 Ik vind dit maar eng.quote:
Ik vind dit maar eng.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Ben serieus, op fok, moet niet gekker worden.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
 bedanktquote:
bedanktquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké, oké ik ben in een goede bui.
Ook 1,50 voor Insomnia Request. Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
 Oke dit ziet er wel cool uit. Zorg jij voor de muziek?quote:
Oke dit ziet er wel cool uit. Zorg jij voor de muziek?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Maar dan grootser.
[..]
Adames heeft connecties. Limburgs trots.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
 Inso de filosoofquote:
Inso de filosoofquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word filosoof. Daarna het commiblock in met LR.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: