je komt zo jong overquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, cach is toch pas 17 ofzo?
quote:
quote:
kinderachtig bedoel je?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond de vorige TT toch aanzienlijk pakkender.
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
kut, drie seconden te laat.
Goedemiddag dan.
Hallo. Alles goed?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik weet wat ik later ga doen na deze studie
wat danquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik weet wat ik later ga doen na deze studie
quote:
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotlandquote:
Gelukkig maar, al vakantie?quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotland
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, al vakantie?
[..]
Klinkt goed.Die jongen die ik sprak zei wel dat het on-ge-lo-ve-lijk duur is. Aberdeen een van de duurste streden die je maar kunt vinden. Maar lijkt me echt super vet. Maar dat het wel te doen is aangezien de Schotse overheid ook al het college geld betaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2013 12:20:04 ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, al vakantie?
[..]
Klinkt goed.Nee nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.15 pas. En vanavond werken van 17-19
Jij wel?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Een beurs op dit niveau scoren zal er ook niet inzitten nee. Maar er zijn altijd manieren natuurlijk. Ik doneer bij deze 1 euro 50!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die jongen die ik sprak zei wel dat het on-ge-lo-ve-lijk duur is. Aberdeen een van de duurste streden die je maar kunt vinden. Maar lijkt me echt super vet.
ik van 17-21, morgen van 13-18 en zondag van 9-18quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet14.15 pas. En vanavond werken van 17-19
Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |