je hont wilde gewoon aandachtquote:
Dat ging bij ons ook nooit samenquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat de kat hem dwars zat
o hier niet, onze hond is te onderdanig blaft vaak alleen naar kat uit enthousiasmequote:Op vrijdag 20 december 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ging bij ons ook nooit samenInstant grommen als kat voor d`r liep
met kutquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
ik heb rijst met kit, champignon en spruitjes
omg
Honden zijn gewoon te lief. Katten kunnen nog weleens bitchy zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o hier niet, onze hond is te onderdanig blaft vaak alleen naar kat uit enthousiasme
Ik wil een blindengeleidehond zodat 'ie mij alles kan aanreiken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Honden zijn gewoon te lief. Katten kunnen nog weleens bitchy zijn
Kerstkindjequote:
als jij in Berlijn zit, 3 janquote:
35quote:
Nou nou. Kijk uit he. Straks krijg je ook een ban net als Sof.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vieze pedo, jij mag geen Blauwe Spijkerbroek dragen.
Heeft Sof een ban?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou. Kijk uit he. Straks krijg je ook een ban net als Sof.
Nee naief schaapquote:
GA NOU MAARquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:21 schreef Tjacka het volgende:
ik ben bijna kerstkindje
nu echt slapen anders is ezell boos
O, weet ik veel.quote:
Ohmyquote:
Zou niet goed zijn anders neequote:Op vrijdag 20 december 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
Het is maar goed dat je mij serieus neemt.
Je vergeet een letter.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb overigens ook nog een paar 12-jarigen in mijn kelder Ezell.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb overigens ook nog een paar 12-jarige in mijn kelder Ezell.
Een chocoladeletter? Die hebben ze wel gekregen,ik ben de slechtste niet.quote:
Waarben je?quote:
Nu bij treinperron. Maar heb afspraak morgen dus verder lezen is niet verstandig.quote:
Ik heb ook een wekker morgen. Verder SC`en is ook niet verstandig, maar gebeuren gaat het welquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nu bij treinperron. Maar heb afspraak morgen dus verder lezen is niet verstandig.
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook een wekker morgen. Verder SC`en is ook niet verstandig, maar gebeuren gaat het wel
Eerste, net langs fok-it gegaanquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:43 schreef Ezell het volgende:
Sta je op het perron of ben je in het boek bij een perron?
Trustenquote:
Vertelquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken, maar dat doe ik maar niet.
quote:
Doe maar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wilde een flauwe grap maken, maar dat doe ik maar niet.
dat is inderdaad flauw jaquote:
moet je er zout bij doenquote:
Gewoon non-stop zout over je heen gooienquote:
quote:
Suiker is beter, want daar word je lekker druk van.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon non-stop zout over je heen gooien
jij lijkt mij al een vrij druk persoon dus doe maar nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Suiker is beter, want daar word je lekker druk van.
WAAROM ZEGT IEDEREEN DATquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij lijkt mij al een vrij druk persoon dus doe maar niet
hebben we gelijk?quote:
It`s in your bloodquote:
dus hoe ben je bij de HP meet?quote:
maar het is bij jou thuis, ga je weg dan?quote:
dat is juist leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik sowieso niet welkom ben, aangezien ik het leuk vind om commentaar te geven op films als ik samen met anderen kijk.
Ja, en dan komt ze terug en is haar hele kamer verbouwdquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar het is bij jou thuis, ga je weg dan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar het is bij jou thuis, ga je weg dan?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is juist leukmaakte hypo daar altijd gek mee
maar wij zijn ook niet ZOMAAR mensenquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:57 schreef Ezell het volgende:
[..]Ga niet zomaar mensen uitnodigen.
[..]
Wie zijn 'wij'?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar wij zijn ook niet ZOMAAR mensentoch?
zout hoop ik?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:58 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog popcorn over van de vorige filmmarathon.
ik, sof, lr en fok itquote:
Ik weet dat je me dik vindt, maar dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar normaal gesproken wel.
[..]
Dat past niet.![]()
Op mijn bed passen precies vier meisjes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat je me dik vindt, maar dit slaat nergens op.
dan is het goedquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar normaal gesproken wel.
[..]
Dat past niet.![]()
is goedquote:
Een HP-marathon gaat mij iets te ver.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:01 schreef 2Happy4U het volgende:
En zou je het anders wel willen dan?
quote:
Nee, Ezellquote:
wat is maar 18 uur of zoquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een HP-marathon gaat mij iets te ver.Heb al een meetje hier gehad, dus dat is op zich het probleem niet.
En daarnaast ga ik die marathon al met andere matties doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is maar 18 uur of zonou ja oke je hebt een punt
Komen we de week daarna wel terug
ALLEEN SINTERKLAAS!!!!quote:
oh en die mogen wel de hele tijd hehquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
En daarnaast ga ik die marathon al met andere matties doen.
[..]
ALLEEN SINTERKLAAS!!!!
Ezell wil niet naar buiten komen als zolderkamerautist.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh en die mogen wel de hele tijd hehik snap het wel je schaamt je voor ons
WAT HEB JE DIT JAAR GEKREGEN?
en hier dacht ik dat we allemaal vrienden waren, niet voor elkaar schaamde, allemaal een leugenquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wil niet naar buiten komen als zolderkamerautist.
Helemaal niet. Mijn huisgenootjes hebben leelleleellelelel zelfs gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh en die mogen wel de hele tijd hehik snap het wel je schaamt je voor ons
WAT HEB JE DIT JAAR GEKREGEN?
en wij dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mijn huisgenootjes hebben leelleleellelelel zelfs gezien.![]()
En niks.
Ben je stout geweest dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mijn huisgenootjes hebben leelleleellelelel zelfs gezien.![]()
En niks.
GA HET LEKKER BIJ JOU THUIS ORGANISREN, DVBGIWR k`vdbirwugquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en wij dan?
Ik begrijp wel waarom
als mijn ouders weg waren had ik het serieus gedaan maar helaasquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
GA HET LEKKER BIJ JOU THUIS ORGANISREN, DVBGIWR k`vdbirwug![]()
![]()
Moord ze dan uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als mijn ouders weg waren had ik het serieus gedaan maar helaas
komt er denk niet veel meer van de meet om eerlijk te zijnquote:
kom we gaan fok it lief aankijkenquote:
Ezell en lief kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom we gaan fok it lief aankijken
Doei doeiquote:
mogguh cachiequote:
quote:
hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn fout is het danquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:48 schreef Jhali het volgende:
Ook even leuk dat ze op het rooster zetten dat de eerste twee uur lessen niet doorgaan en we alleen van 10 tot 12 kerstafsluiting hebben. Zit ik hier in mijn eentje anderhalf uur te wachtennog leuker dat de rest het blijkbaar allemaal wel wist
Maar de rest wist het wel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
De roostermaker die geen wijzigingen doorgeeft
Beter opletten dus.quote:
Heeft geen ene fuck met opletten te maken, een lerares heeft het gister tussen de lessen door even tegen 4 mensen gezegd en die hebben iedereen ingelicht behalve mij ben ik nu achterquote:
goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaGeen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat cachie zonder hem op vakantie gaat?quote:
wat een liefdequote:
ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond de vorige TT toch aanzienlijk pakkender.
Ik wil ook met cachie op vakantiequote:Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat cachie zonder hem op vakantie gaat?
ik wil wel op vakantie. of cachie daar nou bij is of nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil ook met cachie op vakantie.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil wel op vakantie. of cachie daar nou bij is of niet
zou ook raar zijn als ik met cachie op vakantie ging denk ikquote:
Dan download je het toch? Dat spel doet het op praktisch iedere computer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Quake is geen browserspel meer. Ik ben boos
Waarom dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ook raar zijn als ik met cachie op vakantie ging denk ik
Ja, maar nu werkt het dus niet meer in een browser. Je moet wel opkomen voor je principes hequote:Op vrijdag 20 december 2013 11:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan download je het toch? Dat spel doet het op praktisch iedere computer.
ik ken dr niet zo goed.quote:
Oh, ik heb de browserversie toch nooit echt fijn gevonden...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar nu werkt het dus niet meer in een browser. Je moet wel opkomen voor je principes he
Oh, ik dacht dat jij rond haar leeftijd zat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken dr niet zo goed.
en ze is nogal jong
niet echt, cach is toch pas 17 ofzo?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik heb de browserversie toch nooit echt fijn gevonden...
[..]
Oh, ik dacht dat jij rond haar leeftijd zat?
Ja, zoiets denk ik?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, cach is toch pas 17 ofzo?
je komt zo jong overquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet echt, cach is toch pas 17 ofzo?
quote:
quote:
kinderachtig bedoel je?quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond de vorige TT toch aanzienlijk pakkender.
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
kut, drie seconden te laat.
Goedemiddag dan.
Hallo. Alles goed?quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik weet wat ik later ga doen na deze studie
wat danquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:14 schreef xcachet het volgende:
Ik weet wat ik later ga doen na deze studie
quote:
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotlandquote:
Gelukkig maar, al vakantie?quote:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotland
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, al vakantie?
[..]
Klinkt goed.Die jongen die ik sprak zei wel dat het on-ge-lo-ve-lijk duur is. Aberdeen een van de duurste streden die je maar kunt vinden. Maar lijkt me echt super vet. Maar dat het wel te doen is aangezien de Schotse overheid ook al het college geld betaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2013 12:20:04 ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, al vakantie?
[..]
Klinkt goed.Nee nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.15 pas. En vanavond werken van 17-19
Jij wel?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Een beurs op dit niveau scoren zal er ook niet inzitten nee. Maar er zijn altijd manieren natuurlijk. Ik doneer bij deze 1 euro 50!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die jongen die ik sprak zei wel dat het on-ge-lo-ve-lijk duur is. Aberdeen een van de duurste streden die je maar kunt vinden. Maar lijkt me echt super vet.
ik van 17-21, morgen van 13-18 en zondag van 9-18quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet14.15 pas. En vanavond werken van 17-19
Jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |