Nee, Ezellquote:
wat is maar 18 uur of zoquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een HP-marathon gaat mij iets te ver.Heb al een meetje hier gehad, dus dat is op zich het probleem niet.
En daarnaast ga ik die marathon al met andere matties doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat is maar 18 uur of zonou ja oke je hebt een punt
Komen we de week daarna wel terug
ALLEEN SINTERKLAAS!!!!quote:
oh en die mogen wel de hele tijd hehquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
En daarnaast ga ik die marathon al met andere matties doen.
[..]
ALLEEN SINTERKLAAS!!!!
Ezell wil niet naar buiten komen als zolderkamerautist.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh en die mogen wel de hele tijd hehik snap het wel je schaamt je voor ons
WAT HEB JE DIT JAAR GEKREGEN?
en hier dacht ik dat we allemaal vrienden waren, niet voor elkaar schaamde, allemaal een leugenquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ezell wil niet naar buiten komen als zolderkamerautist.
Helemaal niet. Mijn huisgenootjes hebben leelleleellelelel zelfs gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh en die mogen wel de hele tijd hehik snap het wel je schaamt je voor ons
WAT HEB JE DIT JAAR GEKREGEN?
en wij dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mijn huisgenootjes hebben leelleleellelelel zelfs gezien.![]()
En niks.
Ben je stout geweest dit jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mijn huisgenootjes hebben leelleleellelelel zelfs gezien.![]()
En niks.
GA HET LEKKER BIJ JOU THUIS ORGANISREN, DVBGIWR k`vdbirwugquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en wij dan?
Ik begrijp wel waarom
als mijn ouders weg waren had ik het serieus gedaan maar helaasquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
GA HET LEKKER BIJ JOU THUIS ORGANISREN, DVBGIWR k`vdbirwug![]()
![]()
Moord ze dan uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 03:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als mijn ouders weg waren had ik het serieus gedaan maar helaas
komt er denk niet veel meer van de meet om eerlijk te zijnquote:
kom we gaan fok it lief aankijkenquote:
Ezell en lief kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 03:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom we gaan fok it lief aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |