Doei doeiquote:
mogguh cachiequote:
quote:
hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb t idee dat t een beetje de mods ontgaat.
Cachet is 100x genote en 101x betrapt met d'r continue sneren bv, maar een ban, ho maarKijk naar laatst met AB bv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn fout is het danquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:48 schreef Jhali het volgende:
Ook even leuk dat ze op het rooster zetten dat de eerste twee uur lessen niet doorgaan en we alleen van 10 tot 12 kerstafsluiting hebben. Zit ik hier in mijn eentje anderhalf uur te wachtennog leuker dat de rest het blijkbaar allemaal wel wist
Maar de rest wist het wel?quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
De roostermaker die geen wijzigingen doorgeeft
Beter opletten dus.quote:
Heeft geen ene fuck met opletten te maken, een lerares heeft het gister tussen de lessen door even tegen 4 mensen gezegd en die hebben iedereen ingelicht behalve mij ben ik nu achterquote:
goeiemorgenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaGeen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |