Ja ook wel wauw.. hoe komt het ?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
eigenlijk in principe best wel wauw, met jou
kut, met jou?quote:
Ja... al ga ik niet meer naar Zwedenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog niet14.15 pas. En vanavond werken van 17-19
Jij wel?
Lees de editquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beurs op dit niveau scoren zal er ook niet inzitten nee. Maar er zijn altijd manieren natuurlijk. Ik doneer bij deze 1 euro 50!
Xcachet Request.
Awwwwwwwwwhquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja... al ga ik niet meer naar ZwedenOuders huisje, dus ging met ouders, en nu zijn er wat begrafenissen ingepland.
Even snijden
geen ideequote:
Even heel lief aankijken ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien wil de overheid ook mijn collegegeld betalen
Oh.quote:
Goed bezig! Dat wil ik ook welquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik mag met mijn BTEC diploma in het 3e jaar van de Robert Gordon University instromen in Schotland
Dream big toch.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh."Gewoon doen dan" klinkt wat gemakkelijk, maar het is dan wel een prachtige kans natuurlijk.
De 1,50 voor Cachet Request blijft staan
Hoiquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goed bezig! Dat wil ik ook wel. Maarja, dat gaat mij toch niet lukken denk ik
. Jij bent nou eenmaal veel slimmer.
Wat een feestquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwh
Maar dan kan je wel fokken
heb je geld danquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar Cambridge of Oxford nu Adames mijn reference is
en een 8,5 gemiddeld of hoger?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga naar Cambridge of Oxford nu Adames mijn reference is
Gaan we dat nog doen ja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een feest![]()
Maar dat klopt, meer tijd om te schelden op de AH en je bonuskaart te vernietigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |