SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik wens je een goede nachtrust!quote:
lueken postquote:
Dank! Hetzelfde voor laterquote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wens je een goede nachtrust!
Nogalquote:Op donderdag 19 december 2013 23:39 schreef FritsFlits het volgende:
Wat is dit voor pure prut bagger
Topic kapen van een modje, Karina nog wel.quote:
Zal ik je troosten...?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
Whut ik had de lapo. Ik ben weer weg hier.
Echt he? Brutale aap.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Topic kapen van een modje, Karina nog wel.![]()
Succes.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Mirjam het volgende:
Kunnen we het nieuwe topic gewoon even overlaten aan de sluiter van het vorige topic?
Stiekem bannen tijdens de Top2000quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Mirjam het volgende:
Kunnen we het nieuwe topic gewoon even overlaten aan de sluiter van het vorige topic?
[me=Snowballed]quote:
Nee, want er is constant geklaag op mensen die er langer dan 30 seconden over doen, waardoor op het laatst iedereen de LAPO probeert te ontwijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Mirjam het volgende:
Oe dat overleeft hij nietquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stiekem bannen tijdens de Top2000
* johannes_vermeer weet hoe dat werktquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[me=Snowballed]
streelt in de hals van een vreemde...[/me]
Dan spring ik van een brug.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stiekem bannen tijdens de Top2000
Gvd ik kan ook niets.. als het er op aan komt...quote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[me=Snowballed]
streelt in de hals van een vreemde...[/me]
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
Blink182 met een liedje over mijn piemel![]()
Ja, is op ' open nieuw deel' klikken echt zo ingewikkeld tegenwoordig?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, want er is constant geklaag op mensen die er langer dan 30 seconden over doen, waardoor op het laatst iedereen de LAPO probeert te ontwijken.
Ach het gaat om het gebaarquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Gvd ik kan ook niets.. als het er op aan komt...
Prima, maar als er dan 2 minuten gewacht moet worden op een topic gaan mijn vingers jeukenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het is enkel een vraag. No need for paniek.
Ik ben daar om je op te vangenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan spring ik van een brug.
Ik kwam een beetje...quote:
Weer die rooiequote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Ame_thyst het volgende:
staat wel veel leuks tussen in het publiek zeg
Wil je zeggen dat ik sloom benquote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima, maar als er dan 2 minuten gewacht moet worden op een topic gaan mijn vingers jeuken
Ik heb zoveel beter gezien vandaag...quote:
Jawel, op dit: https://en.wikipedia.org/wiki/More_cowbellquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die cowbell jingle slaat nergens op.
die zit gedragen boxers aan mensen op te dringenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef Krambo het volgende:
Doet Jantje Smit een beetje z'n best daar?
Neequote:
Alsof er iemand is met zulk rood natuurlijk haarquote:
Nee, maar eerst weer een goede TT bedenken is kut. Vooral op mobiel want als je te lang de backspace in houd verwijder je ook alles binnen de [-].quote:Op donderdag 19 december 2013 23:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, is op ' open nieuw deel' klikken echt zo ingewikkeld tegenwoordig?
Ik moet zeggen dat ik dit ontzettend spannend vind.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind sowieso dat in livetopics het openen vrij moet zijn, en in VBL ben ik echt niet zo'n hunter normaal.. maar nu heb ik er steeds zin in
Volendammer Jizzquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die zit gedragen boxers aan mensen op te dringen
Iedereen gooit sowieso geld in de brievenbus en nu krijg je er nog een onderbroek bij ook! Dat schiet toch niet op, hij kan beter aan de andere kant van het plein gaan staan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zet er iets willekeurigs neer, die topics zijn binnen een kwartier vol johquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar eerst weer een goede TT bedenken is kut. Vooral op mobiel want als je te lang de backspace in houd verwijder je ook alles binnen de [-].
Ik heb ook weleens zinquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Maar ik vind sowieso dat in livetopics het openen vrij moet zijn, en in VBL ben ik echt niet zo'n hunter normaal.. maar nu heb ik er steeds zin in
ja! dan ga ik naar dat plein en dan gaan we hem lynchen!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen gooit sowieso geld in de brievenbus en nu krijg je er nog een onderbroek bij ook! Dat schiet toch niet op, hij kan beter aan de andere kant van het plein gaan staan.
99% zijn twitterberichten.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Ame_thyst het volgende:
gelukkig neem de banner MAAR DE HELFT VAN HEt SCHERM IN echt, de tering, pleur op met die smsjes het is 2013 geen 2000
Shit jij moet het weer zien natuurlijk he?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk of luister geen SR maar hier wil ik toch even op inspelen.
Ja
ADRIAANTJE!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
Frank Evenblij zou wel een mooie slaapgast zijn geweest.
Zou zeker 100 euro over hebben als hij nogmaals een bepaalde imitatie deed.
Gedragen boxers van Jan Smitquote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
JA! Dan kom ik helpen!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! dan ga ik naar dat plein en dan gaan we hem lynchen!
2 palingenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Gedragen boxers van Jan Smit, hoe duur
5 euro, maar bij mij 4 euro!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Gedragen boxers van Jan Smit, hoe duur
Bassie René en Reinout alle drie graagquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef tralalala het volgende:
Frank Evenblij zou wel een mooie slaapgast zijn geweest.
Zou zeker 100 euro over hebben als hij nogmaals een bepaalde imitatie deed.
Het kan soms voor ergernis zorgen en als lapohunten gezien worden, vandaar m'n opmerking.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Ik maak er geen probleem van, maar ik vind dat een nieuw topic aan moeten wijken want er zijn mensen die het ontwijken en mensen die er op jagen.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zet er iets willekeurigs neer, die topics zijn binnen een kwartier vol johmaak er niet zo'n probleem van
Prachtige TT Cnorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens zinIk had nog wel zo een goeie TT: Ajax-Feyenoord.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:47 schreef Krambo het volgende:
Ik ga maar even mijn niet bestaande hond uitlaten de komende 3 minuten
Ja maar als de lapo = TS volgende topic krijg je daar weer gehunt op, tis verplaatsen van het probleem. Maar goed.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het kan soms voor ergernis zorgen en als lapohunten gezien worden, vandaar m'n opmerking.
geen man overboord, en tuurlijk, het moet geen 5 minuten duren, want zo snel worden de topics soms volgeluld
Je bent vrij om hem aan te passen zolang je er Luna in laat staanquote:
Nopoit begrepen, lapohuntenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar als de lapo = TS volgende topic krijg je daar weer gehunt op, tis verplaatsen van het probleem. Maar goed.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent vrij om hem aan te passen zolang je er Luna in laat staan
nou van mij heeft ie groenlicht op jan smit zijn stembanden te verwijderen!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef Snowballed het volgende:
Die gitarist.... dies van greenlightexpress...
hitlerquote:
Jan Smit was ooit zanger van De Kastquote:
godwin jajajaquote:
Dat was toch Robbie?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Jan Smit was ooit zanger van De Kast![]()
Rubberen Robbie?quote:
Ranjaaaaaaquote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil ook ff wat kleurrijks over haar spuiten....
Ja ik vind er ook niets aan hoor.. maar je hoort mij niet over de muziek..quote:Op donderdag 19 december 2013 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou van mij heeft ie groenlicht op jan smit zijn stembanden te verwijderen!
1 letter goed!quote:
Die waren toch bij het glazen huis vanavond?quote:
Misschien even naar de dokter als het kleurrijk is?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil ook ff wat kleurrijks over haar spuiten....
welnee, ik eet veel Skittlesquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien even naar de dokter als het kleurrijk is?
Komop je kan het.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben toch weer moe. Ritme moet zich nog wat aanpassen
En pizza met kleurstoffen.quote:
Zijn broer Bart is ook niet zwartquote:Op donderdag 19 december 2013 23:52 schreef alors het volgende:
Ik dacht altijd dat Sam Smith een neger was.
zo, die kozijn er vroeg bij!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ze komen hier rond 7 uur morgenvroeg een kozijn vervangen, ga maar een nachtje doorhalen denk ik.
Gaat lukken hoor. Straks even een midnight snack.quote:
Ja, interned3.quote:
Zijn er genoeg in Amsterdam hoor...quote:Op donderdag 19 december 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
dit was een week of 3 geleden zo vet om live te zien
Alle rokjes omhoog..quote:
Je bent mij voor met hetzelfde plaatjequote:
in Liwwadden vast ook wel....maar Electric Six was in Grunn en daar was ik bijquote:Op donderdag 19 december 2013 23:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zijn er genoeg in Amsterdam hoor...
yup, heerlijk fout!quote:
Maa o zo lekkah...quote:
tja...als jij je zolderkamertje gaybar wil noemen moet jij dat weten...quote:
Met Charmed_Angel, Leiden SR2011.quote:
Gezelliquote:Op donderdag 19 december 2013 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met Charmed_Angel, Leiden SR2011.
Alleen als vrouwen het tegen mij hebben..quote:
Leuk man.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
hee, een collega van mij vol in beeld. tijdens dat friese muziek gedoe hoor je wat zullen we drinken. dan schakelen ze naar een stelletje trompettisten die dat spelen en de neger daarbij is mijn collega
De Roze Beursquote:
Moak mie de pis nait lauw....quote:
Verschrikkelijke taalquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:00 schreef richolio het volgende:
Dat Friesch versta je gewoon ook echt niet he
Moast ris sjen? Moet je eens kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Wat betekent dat wat Sander altijd zegt?
Ik zat net nog te kijken op Thuisbezorg om iets te eten. Alleen stoppen de meeste om 23.55 uur met bezorgen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:00 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Boh, shoarma en serious request combo yum.![]()
Ik wraak je bij dezenquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef marcodej het volgende:
Nou, geweldig, maar dat was niet de vraag.
Oost West Thuis Bestquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
weet je hoe dochter van Kanye West heet?
die Riek West! Serieus...Riek West!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
Wickedquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
Deze stopt elke werkdag pas om 1 uur 's nachts en in het weekend tot 3.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik zat net nog te kijken op Thuisbezorg om iets te eten. Alleen stoppen de meeste om 23.55 uur met bezorgen.
Met poep?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:03 schreef Zaktabak het volgende:
Tekeningen getekend door zielige afrikaantjes
diarreequote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
Ik ben helemaal, maar dan ook helemaal naar de kloten.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik tot half 4, nadat ik mijn maag had geleegd en bijna overal in slaap tyfde.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog steeds koud
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben mijn bed weer ingekropen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gepist en gekotst voor het Glazen Huis.
Het was een goede nacht.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Warme knuffels waren maar 50 cent hoor..
SR MEET 2011quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben in de armen van dat meisje gedrukt door Viro en Lars.
Nee ze is een walvis. Maar ze deed het in slowmotion.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:03 schreef richolio het volgende:
Deed ze een walvis na ofzo? Waar was dat nou goed voor?
quote:
quote:
Nee.quote:
Misbruik van mijn quote.quote:
Tranen, kippenvel..quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
Baas: http://www.nu.nl/opmerkel(...)doneert-voedsel.html
Die gaat zo meteen 5 minuten naar de wcquote:
Ik vind t helemaal niets... doe mij maar vliegen zonder vleugels dan...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker nummer wel trouwens, die slapeloze nachten.
Als ze aan het praten zijn hoor je daar buiten niets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:09 schreef Qunix het volgende:
Volume staat daar zo zacht dat het niet te horen is blijkbaar.
Geluid is echt bagger. Zodra je op 25+ meter van het Glazen Huis komt is het geluid weg.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:09 schreef Qunix het volgende:
Volume staat daar zo zacht dat het niet te horen is blijkbaar.
#nofilterquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:10 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, maak maar een foto van Jan Smit achter glas MET DE FLITS AAN
Limiet is iets van 80db.. het publiek produceert iets van 85...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ze aan het praten zijn hoor je daar buiten niets.
Ik zou persoonlijk liever jan smit er ook niet op hoeven hebben staan hoorquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:10 schreef FritsFlits het volgende:
Overdag was er ook niets te horen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:10 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Limiet is iets van 80db.. het publiek produceert iets van 85...
Dat is verdomme mooi glas zeg. *klik*quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever jan smit er ook niet op hoeven hebben staan hoor
Het is toch donker?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:10 schreef FritsFlits het volgende:
Op andere plekken in de desbetreffende stad is het inderdaad veel beter en duidelijker te horen. En de reclame gaat natuurlijk extra hard.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overdag was er ook niets te horen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Het is toch donker?
Net als mensen die bij concerten hun flitsers aanhebben. Jahoor die lichtstraal reikt helemaal naar het podium, Star Wars powers![]()
Sowieso filmen/foto's maken van optredens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Het is toch donker?
Net als mensen die bij concerten hun flitsers aanhebben. Jahoor die lichtstraal reikt helemaal naar het podium, Star Wars powers![]()
Tja vergunningen he..? in de eerste jaren gingen mensen klagen na een paar dagen...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overdag was er ook niets te horen.
Verdora, wat doet die hierquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:13 schreef Zaktabak het volgende:
HET LUKTE
HET LUKTE
BLA BLA ET LUKTE JAJAJAJAJAJAJ
(mama appelsap)[ afbeelding ]
Ff een opname maken van 20 seconden van een leuk moment kan wel, altijd leuk om terug te kijken. Wat ik soms niet begrijp is dat ze dan echt 3 minuten staan te filmen ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sowieso filmen/foto's maken van optredens.Geniet gewoon van de show!
Dit ja... er staan honderd camera's van duizenden euro's.. en dan denken mensen het beter te kunnen ofzo...quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sowieso filmen/foto's maken van optredens.Geniet gewoon van de show!
NEIN!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef noodgang het volgende:
jan smit die rammstein zingt, laat maar komen
Buck dich?quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef noodgang het volgende:
jan smit die rammstein zingt, laat maar komen
Eat Sleep Eat Repeat;quote:
vaginaal inbrengen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef Krambo het volgende:
Wat gaan allemaal die dames doen met die herenonderbroeken van Jan Smits
originelen post xdquote:
Claimen dat ze zwanger zijn van hemquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:14 schreef Krambo het volgende:
Wat gaan allemaal die dames doen met die herenonderbroeken van Jan Smits
is dat de broer van Barry?quote:
Of een vriezerquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Even de frietpan zoeken. Brb.
Doe mij ook wat bitterballen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Even de frietpan zoeken. Brb.
Nee, Walter.quote:
Walter White.quote:
Zit mobiel, autoresfresht zich niet. Andere post zag ik past nadat die van mij was geplaatst. Don't judge mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |