Moeten we een keer meetenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een leuk personage in mijn leven.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zolang duurde dit toch niet, topic openen?
donderdag 19 december 2013 @ 23:09:28quote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nooit.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh, zijn jullie weer sarcastisch?
ik zit mobiel en het duurde een halve minuutquote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
geilquote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gesorteerd op laatste bezoek. Die waar alleen topic-id's staan zijn nog niet geïndexeerd.
Dacht ik ook, maar Fopje scheld ts' moeder uit, Surge en Amarantha zeggen 'eindelijk' en ik ben in de war.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
donderdag 19 december 2013 @ 23:09:28
donderdag 19 december 2013 @ 23:10:08
Valt wel mee.
Dr oudere zus.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben wel nieuwsgierig of zij dat ook echt zo vol kan houden o.ó
Damn, that bitch is butch.
vond het eerste album wel aardig, beetje een slap dillinger/freak punk aftrekselquote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben wel nieuwsgierig of zij dat ook echt zo vol kan houden o.ó
Damn, that bitch is butch.
Oh ja, dat was tofquote:
1e album was het tofst inderdaad. Maar, ach, ik ga ook niet voor hun. Maar leuk om erbij te hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vond het eerste album wel aardig, beetje een slap dillinger/freak punk aftreksel
Huh? Wanneer?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar Fopje scheld ts' moeder uit, Surge en Amarantha zeggen 'eindelijk' en ik ben in de war.
Maar jij post kwaliteit, ik bagger.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef Faux. het volgende:
lol donnie heeft in vier maanden meer gepost dan ik in vier jaar_!
O, was ik al weer vergeten. Maar dat was niet naar TS gericht. Maar gewoon in het algemeen.quote:
Smoesjesquote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
Maar dat was niet naar TS gericht. Maar gewoon in het algemeen.
dat valt vies tegen hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij post kwaliteit, ik bagger.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
O, was ik al weer vergeten. Maar dat was niet naar TS gericht. Maar gewoon in het algemeen.
Denk maar dat ik naast je sta.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik spring maar even met mijn ekans onder de douche.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
welterusten.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik spring maar even met mijn ekans onder de douche.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
beetje aarde overheen en opgelost tochquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
beetje aarde overheen en opgelost toch
Dank. Al vind ik zelf dat de search wel een keer aan een vernieuwing toe is, vooral de achterliggende code is allemaal niet zoals ik zou willen. Dit komt doordat ik destijds nog niet veel wist van bepaalde design patterns en dergelijke. Nu weet ik dat wel en schaam ik me best wel voor de code die ik toen geproduceerd heb. Als ik tijd heb ga ik de hele boel van voor af aan herschrijven en zo maken als het hoort.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
geil
mooi gemaakt trouwens, search en dagcijfers. je moet me een keertje uitleggen hoe het nou precies in elkaar zit
Ik post pas mee sinds 8 decemberquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik post pas mee sinds 8 december
Mooie datum datquote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik post pas mee sinds 8 december
quote:
Ik dacht wel aan jullie!quote:
Nicequote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank. Al vind ik zelf dat de search wel een keer aan een vernieuwing toe is, vooral de achterliggende code is allemaal niet zoals ik zou willen. Dit komt doordat ik destijds nog niet veel wist van bepaalde design patterns en dergelijke. Nu weet ik dat wel en schaam ik me best wel voor de code die ik toen geproduceerd heb. Als ik tijd heb ga ik de hele boel van voor af aan herschrijven en zo maken als het hoort.
Het dagcijfersscript is volgens het MVC design pattern geschreven, hier ben ik wel tevreden over. Het enige dat daar beter aan kan is de javascript. Heeft echter geen haast.
Hoe het precies in elkaar zit? Het komt erop neer dat ik frontends voor bepaalde zoek servers heb geschreven. De search maakt gebruik van DBSight, de FOK!stats van Sphinx. Het enige wat je hierbij hoeft te doen is het schrijven van de query's welke de index van data voorzien en het ontwikkelen van een frontend welke communiceert met de achterliggende zoekserver en de resultaten weergeeft in leesbare vorm.
Ik denk dat elke leergierige programmeur dat heeft.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank. Al vind ik zelf dat de search wel een keer aan een vernieuwing toe is, vooral de achterliggende code is allemaal niet zoals ik zou willen. Dit komt doordat ik destijds nog niet veel wist van bepaalde design patterns en dergelijke. Nu weet ik dat wel en schaam ik me best wel voor de code die ik toen geproduceerd heb. Als ik tijd heb ga ik de hele boel van voor af aan herschrijven en zo maken als het hoort.
Jup. Uiteindelijk willen we allemaal graag code welke makkelijk te onderhouden is.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat elke leergierige programmeur dat heeft.
Ik steek maar eens een verse jonko aan. Moet wel ff naar buitenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar weer eens een verse pilsener open.
huh?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:30 schreef Faux. het volgende:
het begin van Dago's carrière op FOK!:
- oprotten met die warez -
Ik ookquote:Op donderdag 19 december 2013 23:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar weer eens een verse pilsener open.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Zeker op Steam? Zeker christmas sale oid?
Doe mij er ook maar éénquote:
quote:
quote:
Wejo, deze man is met het goede been uit bed gestapt.quote:
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wejo, deze man is met het goede been uit bed gestapt.
Dat klinkt inderdaad een stuk ergerquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet zeuren, ik zit van 9 tot 9 op kantoor.
En zie je mij klagen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad een stuk erger
quote:
Hoi mooi boiiquote:
Bitterlemon is net begonnen met het spel en heeft 4 pokémonsquote:
Awwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon is net begonnen met het spel en heeft 4 pokémons
Pikachuquote:
Hoiquote:
Sup?quote:
bijna vakantiequote:
Jaaaquote:
^_^quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Croissantje met een kop koffie
Wat kwoot je me?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
FB / Aanmeldtopic KPD editie #7/2013![]()
![]()
![]()
____________________!!
Oke man!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hallo HeaN
Bedankt voor de UI's nog
quote:
Fitness is voor de mentaal zwakkeren.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:17 schreef HeaN82 het volgende:
Zo maar ff naar de fitness!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:17 schreef HeaN82 het volgende:
Zo maar ff naar de fitness!
[ afbeelding ]
Ja vanaf 2014 moeten we ook de straat op.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja vanaf 2014 moeten we ook de straat op.
Burgers die mogen stemmen.
Nee, maar wel aan het schaken!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
Mijn aantal notes stijgt nogal snel, zijn jullie daar aan het slowchatten?
Helemaal niets.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat doe jij deze laatste dag voor de vakantie, Surge?
Over een half uur naar school, als het goed is ben ik half 6 pas terugquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Helemaal niets.
Internet afstruinen.
En jij?
Ja, wij zouden eigenlijk een film kijken en dan vrij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Over een half uur naar school, als het goed is ben ik half 6 pas terug.
Half 6 is klote, ik hoop eerder klaar te zijn. Kan ik verder met mezelf bewonderen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, wij zouden eigenlijk een film kijken en dan vrij.
[ afbeelding ]
Maar half 6 is een mooie tijd!
Hoi Donniequote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Half 6 is klote, ik hoop eerder klaar te zijn. Kan ik verder met LB stalken op teh webz.
I'll keep ya up2date.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Half 6 is klote, ik hoop eerder klaar te zijn. Kan ik verder met LB stalken op teh webz.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom mij stalken? Kies Jhali pls
Was maar een grapje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom mij stalken? Kies Jhali pls
Volgens mij heeft er vandaag niemand zin in leuke plaatjes en/of gifjes brahquote:
Ik probeer alleen maar op te vrolijken en zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij heeft er vandaag niemand zin in leuke plaatjes en/of gifjes brah
Ik ken hetquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar op te vrolijken en zo.
Een beetje TGFO ideequote:Op vrijdag 20 december 2013 11:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
er wordt tegenwoordig ook niks meer gewaardeerd he..
Om dit soort fraaie posts terug te vinden. Daarvoor is Sherlock uitgevonden. Bedankt. Vriend.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over oordelen.
Dven ziet er wel pimping uit. En Braddie.
quote:
quote:
Hoi Amaquote:
Ja, vakantiequote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:25 schreef Roburtt het volgende:
Had ik gister kerstgala van m'n ouwe school, kom ik niet binnen omdat ik dronken was volgens hun, blaastest gedaan en zat onder het maximum, mag ik niet naar binnen omdat ik een grote mond had_____
Ik vroeg alleen "Waarom moet ik weg dan?" Zegt die vent "Ja kijk je ogen dan" en toen zei ik "Ja ik kan m'n eigen ogen niet zien man" en toen en toen en toenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen "Waarom moet ik weg dan?" Zegt die vent "Ja kijk je ogen dan" en toen zei ik "Ja ik kan m'n eigen ogen niet zien man" en toen en toen en toen
Hij kon m'n swagg niet handelen
Ja ook wel chill. Nu even jointje roken en dan over kwartiertje naar mn mama. Daar eten, douchen, was dumpenquote:
Wat een josti'squote:Op vrijdag 20 december 2013 12:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen "Waarom moet ik weg dan?" Zegt die vent "Ja kijk je ogen dan" en toen zei ik "Ja ik kan m'n eigen ogen niet zien man" en toen en toen en toen
Hij kon m'n swagg niet handelen
Dank uquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind je UI zo geniaal1 van de leukste sneeuw/kerst UI's
Verder vroeg iemand aan hem "Ja waar is je jasje dan". Zegt hij "ja het is koud dus die liet ik binnen"quote:
Ik moet werken vanavondquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel chill. Nu even jointje roken en dan over kwartiertje naar mn mama. Daar eten, douchen, was dumpenChill leven haha
Het is toch Slowbro in je UI?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dank u
Het heeft tijden gekost om het perfecte GIFje te vinden!
Eerst Slowpoke, als die gebeten is door een Shellder in z'n staart krijg je een Slowbro, en als je een Slowking (quote:
Shit. Ik heb geen verstand van pokemon merk ik wel weerquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eerst Slowpoke, als die gebeten is door een Shellder in z'n staart krijg je een Slowbro, en als je een Slowking (![]()
![]()
) wil, moet je Slowpoke ruilen terwijl hij een King's Rock vast heeft.
Srsly?!quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit. Ik heb geen verstand van pokemon merk ik wel weerIk was vroeger pokemon fan haha. Ik had ook een trui met alle elektrische pokemons erop van de eerste 150 (151?) soorten
Ik heb een slowpoke gevangen hequote:
quote:
quote:
quote:
Godverdomme wat een epische mensen in dit topic.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een slowpoke gevangen he
quote:
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder is een bazin.
'Zondagavond gaan we voor de tv zitten en dan eten we pizza met pils.'
Hoi vriend.quote:
Ticketverkoop voor Pearl Jam gemistquote:
Ouch, dan moet je nu het dubbele gaan betalenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ticketverkoop voor Pearl Jam gemist
Of ik ga naar Rock Werchter. Of een show in de UK.quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ouch, dan moet je nu het dubbele gaan betalen
Hmm, ja dat kan ook nogquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of ik ga naar Rock Werchter. Of een show in de UK.
Klinkt als een goede avond.quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder is een bazin.
'Zondagavond gaan we voor de tv zitten en dan eten we pizza met pils.'
True, iedereen viert vakantiequote:
Ik ook?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
True, iedereen viert vakantie
quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Mensen des huishoudens..
Als de wasmachine net 3 minuten aan is, en ik ben vergeten er wat in te doen..Kan ik dit nog stoppen? Of verschilt dit weer per machine -.-
Kak. Waardeloos ding.quote:
Dat is altijdquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kak. Waardeloos ding.
Maar even bij GF geïnformeerd; nee, tenzij je de stroom er af gaat halen.
A.K.A I'll take my loss
Ja weet ik veel. Ik ben al trots dat ik weet hoe ik die machine aan krijg, met al die standen, knopjes, draai dingen en weet ik veel wat.quote:
Knopjes zijn leukquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik ben al trots dat ik weet hoe ik die machine aan krijg, met al die standen, knopjes, draai dingen en weet ik veel wat.
quote:
ik ben te benieuwd. ik ga kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
FB / Aanmeldtopic KPD editie #7/2013![]()
![]()
![]()
____________________!!
quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:43 schreef Klojo120 het volgende:
Donnie zullen we vanavond samen in een ander subforum op de hosseltour gaan?
nohommoquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Om dit soort fraaie posts terug te vinden. Daarvoor is Sherlock uitgevonden. Bedankt. Vriend.
Gezelligquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo hallo, ik ben er nog steeds!
Hallo, en ja ik denk dat het snel gaat.quote:
Hoezo uit eten? Wie zegt dat? Al neem je me uit eten..quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus ik moet je eerst uit eten nemen en daarna mag ik je droog op de vloer nemen? Laamaar.
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo uit eten? Wie zegt dat? Al neem je me uit eten..
Ging jij niet in een ander subforum hosselen?quote:
Klojo reageert niet. Maar ik zal de sma's hier met rust laten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ging jij niet in een ander subforum hosselen?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klojo reageert niet. Maar ik zal de sma's hier met rust laten.
Ja ik ben er waar gaan we naartoe?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klojo reageert niet. Maar ik zal de sma's hier met rust laten.
Zeg jij het maar. Dames in 40+ zijn best te pruimen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja ik ben er waar gaan we naartoe?
Daar ben ik wellicht te jong voor, maar een cougar op zijn tijd kan geen kwaad. I'm in! Gaan we naar een sc? maken we een topic aan? of gaan we een willekeurig topic verneukenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zeg jij het maar. Dames in 40+ zijn best te pruimen.
Ik heb wel een gehaktstaaf voor je, als je je best doet krijg je ook nog een kwakje mayonaise.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel een ernstige behoefte om straks flink te gaan bunkeren bij de snackbar
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb wel een gehaktstaaf voor je, als je je best doet krijg je ook nog een kwakje mayonaise.
Maak daar 2 van.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb wel een gehaktstaaf voor je, als je je best doet krijg je ook nog een kwakje mayonaise.
Op dit moment vind ik het jammer dat JNG niet meer bestaatquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zeg jij het maar. Dames in 40+ zijn best te pruimen.
Indeurdaad.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik het jammer dat JNG niet meer bestaat
Oke ik ben zo terug ik ga even eten en dan ben ik helemaal hosselmodequote:
succes met ama's punquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oke ik ben zo terug ik ga even eten en dan ben ik helemaal hosselmode
Dat is wat meer je leeftijd he?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik het jammer dat JNG niet meer bestaat
Des te erger dat je je laat uiteten door Klojo!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]Niet weten dat ik al iemand heb
Leuke UI.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Welnee, er is gewoon niemand.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef richolio het volgende:
Iedereen fijne dagen.Ik zit nu in het vliegtuig naar Nice.
![]()
Goed fun tiemquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef richolio het volgende:
![]()
ik ben meer een nachtmensquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef richolio het volgende:
![]()
Veel te duur alles daarquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:24 schreef richolio het volgende:
![]()
Niet gewoon van 9 tot 5 moeten werken.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mooiboy, we zaten al 3 uur op je te wachten.
Ik heb gewerkt aan m'n bankhangskillsquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet gewoon van 9 tot 5 moeten werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |