Ik ook, maar eerst een PMquote:

Eskimo Callboy just announced a new concert!quote:

Nee?????quote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eskimo Callboy just announced a new concert!
<notifications@bandsintown.com>
Eskimo Callboy "We Are The Mess" EUROPEAN TOUR 2014 - Rotterdam, Netherlands Thu, Mar 13, 2014
![]()
![]()
![]()
![]()

Deze keer niet. Ik kwam erachter via een logscript welke laat zien uit welke topics de bezoekers komenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef Faux. het volgende:
Haha bondage, haal je nog steeds T_T door de spytool?

Oh, ik had gehoopt dat je ze in een plastic bakje had gedaan, buiten had neergezet en er zo'n twintig dagen lang foto's van zou maken.quote:

Ah daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 19 december 2013 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze keer niet. Ik kwam erachter via een logscript welke laat zien uit welke topics de bezoekers komen

Ik weet niet wat dit betekent, maar post je zelf elke dag in het dagcijfers-topic?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze keer niet. Ik kwam erachter via een logscript welke laat zien uit welke topics de bezoekers komen

Tuurlijk niet. Devvers doen niet iets zelf als het geautomatiseerd kan worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent, maar post je zelf elke dag in het dagcijfers-topic?

Nee, dat doet een cronjob.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent, maar post je zelf elke dag in het dagcijfers-topic?

Ahoy?quote:

Jawel! Walter White verloor zijn broek in de woestijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef richolio het volgende:
Waar the fuck is mijn broekHoe kan ik dat kwijt zijn, het is nou niet echt iets wat je verliest op straat ofzo

'Things went a bit crazy and somehow I lost my pants.'quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef richolio het volgende:
Waar the fuck is mijn broekHoe kan ik dat kwijt zijn, het is nou niet echt iets wat je verliest op straat ofzo

Misschien dat ze een onderdeel zijn van een groter iets, dan zou het nog kunnenquote:

Ja maar hij ging crystal meth maken. Zo een badass ben ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel! Walter White verloor zijn broek in de woestijn.
Zoiets, jaquote:Op donderdag 19 december 2013 23:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'Things went a bit crazy and somehow I lost my pants.'[ afbeelding ]

Desnoods ram ik je die trein in, en vraag ik voor de show losgeld.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:03 schreef Fopje het volgende:
Ik ga in maart ook al naar Chimaira in de MelkwegEn misschien in Mei naar caliban,i killed the promqueen, devil wears prade, ghost inside en breakdown of sanity. Weet ook niet of ik nog vrij kan krijgen allemaal

De schaduw?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
Is Gengar de dode versie van Clefable?

Het is wel heel erg gruwelijk ..quote:Op donderdag 19 december 2013 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Desnoods ram ik je die trein in, en vraag ik voor de show losgeld.

Denk het wel, die caliban en shit is ook maar 20 euroquote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef Lt.Surge het volgende:
14 euro voor al die bands?!
Dit kan niet kloppen.

Ja maar..whut...IK GA.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Denk het wel, die caliban en shit is ook maar 20 euro

Kan er weinig kerstigs van maken. Als ik sneeuwvlokken toevoeg krijgt ze het misschien wel koudquote:

Ja dat moeten we ook niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 23:08 schreef bondage het volgende:
Als ik sneeuwvlokken toevoeg krijgt ze het misschien wel koud

Jij lijkt me wel een leuk personage in mijn leven.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan er weinig kerstigs van maken. Als ik sneeuwvlokken toevoeg krijgt ze het misschien wel koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |