Moeten we een keer meetenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een leuk personage in mijn leven.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zolang duurde dit toch niet, topic openen?
donderdag 19 december 2013 @ 23:09:28quote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nooit.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Oh, zijn jullie weer sarcastisch?
ik zit mobiel en het duurde een halve minuutquote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
geilquote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef bondage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gesorteerd op laatste bezoek. Die waar alleen topic-id's staan zijn nog niet geïndexeerd.
Dacht ik ook, maar Fopje scheld ts' moeder uit, Surge en Amarantha zeggen 'eindelijk' en ik ben in de war.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
donderdag 19 december 2013 @ 23:09:28
donderdag 19 december 2013 @ 23:10:08
Valt wel mee.
Dr oudere zus.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben wel nieuwsgierig of zij dat ook echt zo vol kan houden o.ó
Damn, that bitch is butch.
vond het eerste album wel aardig, beetje een slap dillinger/freak punk aftrekselquote:Op donderdag 19 december 2013 23:10 schreef Lt.Surge het volgende:
Ben wel nieuwsgierig of zij dat ook echt zo vol kan houden o.ó
Damn, that bitch is butch.
Oh ja, dat was tofquote:
1e album was het tofst inderdaad. Maar, ach, ik ga ook niet voor hun. Maar leuk om erbij te hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vond het eerste album wel aardig, beetje een slap dillinger/freak punk aftreksel
Huh? Wanneer?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar Fopje scheld ts' moeder uit, Surge en Amarantha zeggen 'eindelijk' en ik ben in de war.
Maar jij post kwaliteit, ik bagger.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef Faux. het volgende:
lol donnie heeft in vier maanden meer gepost dan ik in vier jaar_!
O, was ik al weer vergeten. Maar dat was niet naar TS gericht. Maar gewoon in het algemeen.quote:
Smoesjesquote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
Maar dat was niet naar TS gericht. Maar gewoon in het algemeen.
dat valt vies tegen hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 23:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij post kwaliteit, ik bagger.
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
O, was ik al weer vergeten. Maar dat was niet naar TS gericht. Maar gewoon in het algemeen.
Denk maar dat ik naast je sta.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik spring maar even met mijn ekans onder de douche.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
welterusten.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik spring maar even met mijn ekans onder de douche.
Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
beetje aarde overheen en opgelost tochquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
beetje aarde overheen en opgelost toch
Dank. Al vind ik zelf dat de search wel een keer aan een vernieuwing toe is, vooral de achterliggende code is allemaal niet zoals ik zou willen. Dit komt doordat ik destijds nog niet veel wist van bepaalde design patterns en dergelijke. Nu weet ik dat wel en schaam ik me best wel voor de code die ik toen geproduceerd heb. Als ik tijd heb ga ik de hele boel van voor af aan herschrijven en zo maken als het hoort.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
geil
mooi gemaakt trouwens, search en dagcijfers. je moet me een keertje uitleggen hoe het nou precies in elkaar zit
Ik post pas mee sinds 8 decemberquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik post pas mee sinds 8 december
Mooie datum datquote:Op donderdag 19 december 2013 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik post pas mee sinds 8 december
quote:
Ik dacht wel aan jullie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |