Nee, daar hou ik niet van. Echter kan ik me voorstellen dat vrouwen daar anders tegenaan kijken. Ik ben immers man, ik kan me niet zo goed voorstellen wat vrouwen precies geil vinden aan een mannenlichaam. Dit verschilt natuurlijk per vrouw maar er moeten toch dingen zijn waar veel vrouwen op geilen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou jij wel van harige billen dan?
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken, maar denk toch wel te kunnen zeggen dat de meerderheid van de vrouwen behaarde billen niet direct lust-opwekkend vinden. Je begrijpt natuurlijk dat je hier in een boxer of broek niks van ziet.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, daar hou ik niet van. Echter kan ik me voorstellen dat vrouwen daar anders tegenaan kijken. Ik ben immers man, ik kan me niet zo goed voorstellen wat vrouwen precies geil vinden aan een mannenlichaam. Dit verschilt natuurlijk per vrouw maar er moeten toch dingen zijn waar veel vrouwen op geilen.
Dat wist ik niet. Ik weet van mijn vrouw dat ze al dat haar maar niets vind, ik haal dat dan ook zorgvuldig wegquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor alle vrouwen spreken, maar denk toch wel te kunnen zeggen dat de meerderheid van de vrouwen behaarde billen niet direct lust-opwekkend vinden. Je begrijpt natuurlijk dat je hier in een boxer of broek niks van ziet.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:25 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat menig piemel van de FOK'er knapper is dan zijn hoofd.. dat is best een bedroevende constatering
Want je hebt zelf behaarde billen?quote:
quote:
quote:
op de man spelen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er gek aan je open durven stellen aan de mensen waarmee je veel tijd spendeert?
Aangezien jij direct op je man speelt en op mensen hun uiterlijk begint aan te vallen betwijfel ik of je de term "vriendschap" uberhaupt kent, maar probeer je anders gewoon een inleving te maken in een normaal persoon.
Sommige mensen...
Hij vult mijn kringspier anders volledig, en iedereen weet dat ik wijder ben dan de riolering van Amsterdam.quote:Op zondag 22 december 2013 07:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
op de man spelen?jij zal wel een micropenis en een grafkop hebben gezien je reactie
Bedankt. Ik was wel even van de kaart. Zelden zoiets walgelijks voorbij zien komen. Ik maak liever geen holocaust verwijzingen maar ik kan mij het ineens wel een stuk beter indenken.quote:Op zondag 22 december 2013 16:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij vult mijn kringspier anders volledig, en iedereen weet dat ik wijder ben dan de riolering van Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |