Ik ga hem even oppoetsen en opfluffen voor je.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Mooie piemels in dm graag.
En dat terwijl TS denkt een man te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
Rare gevolgtrekking in de op. Omdat sommige mannen hun piemels laten zien, zijn sommige vrouwen wel geil
Je gaf me toch een complimentje?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef trovey het volgende:
Ze via je PM krijgen....dat is pas een klacht.![]()
uhuh, zou ik ook zeggen. kastnichtquote:Op donderdag 19 december 2013 13:17 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ik wist niet wat het was, en klikte.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:17 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
er zijn zelfs gozers die andere gozers complimenten geven
dat is echt de grootste smeerlap die er rondloopt op dit verdorven forumquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Mooie piemels in dm graag.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:17 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
er zijn zelfs gozers die andere gozers complimenten geven
Vreemd syllogisme inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
Rare gevolgtrekking in de op. Omdat sommige mannen hun piemels laten zien, zijn sommige vrouwen wel geil
"oh dat zal wel een leuke kattenfot.. OH GODVER"quote:Op donderdag 19 december 2013 13:42 schreef trovey het volgende:
Ze via je PM krijgen....dat is pas een klacht.![]()
Je eigen piemel niet mooi vinden.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Op overduidelijke piemeltopics klikken
Sowieso kasthomo
net zo mooi als mijn duim; het is wat het isquote:Op donderdag 19 december 2013 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je eigen piemel niet mooi vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |