Mag ik jouw piemel zien?quote:
Jij vindt harige mannen-billen wel een feestje?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
Hij vindt het leuk dat het mag in KPD. Niks mis mee verder. Het is heerlijk om eerst iemands billen te zien en dan pas het hoofd. Jij bent zeker nooit benieuwd naar de tieten van een vrouw? Homofoob.
En de one-liners houden aan. Ga gewoon eens op een argument in inplaats van dit soort slappe pogingen tot humor.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij vindt harige mannen-billen wel een feestje?
DMquote:
Waarom zou ik energie steken in een antwoord, als jij je hierdoor ook steeds aangetrokken voelt om op te reageren?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de one-liners houden aan. Ga gewoon eens op een argument in inplaats van dit soort slappe pogingen tot humor.
Wat een onzin dit man. Kap nou eens met dat getroll en kom eens met feiten. Ja, vrouwen mogen zichzelf wel laten zien want dat is de natuur. Je bent hypocriet. Jij stond zeker ook te juichen bij de moord van Pim? Hij was toch homo.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij vindt harige mannen-billen wel een feestje?
Omdat je het zelf een discussie durft te noemen? Dat je trollt heb ik door en heb ik zelfs al meermaals aangegeven. Dat dit tot mijn ergernis wekt moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik energie steken in een antwoord, als jij je hierdoor ook steeds aangetrokken voelt om op te reageren?
Ik was mij er reeds van bewust, echter dwaalde het topic een beetje af. Ik wou het weer even naar het beginsel brengen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat werd al duidelijk in de fipo. Ik snap dat je graag credits wil voor je slimme ingeving, maar dan had je er iets eerder bij moeten zijn
Waar heb je het over joh? Lees al mijn posts eens terug, waar geef ik uberhaupt een mening over het al dan niet posten van je geslachtsdeel op FOK!?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin dit man. Kap nou eens met dat getroll en kom eens met feiten. Ja, vrouwen mogen zichzelf wel laten zien want dat is de natuur. Je bent hypocriet. Jij stond zeker ook te juichen bij de moord van Pim? Hij was toch homo.
Volgens mij heb ik nergens het woord discussie getypt. Wat wekt nou precies je ergenis, misschien als je dat duidelijk maakt, zal ik proberen een iets inhoudelijker antwoord te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je het zelf een discussie durft te noemen? Dat je trollt heb ik door en heb ik zelfs al meermaals aangegeven. Dat dit tot mijn ergernis wekt moge duidelijk zijn.
Al met al heb je een zeer succesvol topic te pakken maar ik laat mij hier graat toe lenen als ik mijn woordje maar kan doen
Kras op je plaat.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als je wilt posten, post.
Als je wilt kijken, kijk.
Maar ga niet het scheinheilige mannetje spelen als je weet waar je mee bezig bent.
Dit is mijn uitspraak, u kent de rest van het verhaal.
Gr
quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nergens het woord discussie getypt. Wat wekt nou precies je ergenis, misschien als je dat duidelijk maakt, zal ik proberen een iets inhoudelijker antwoord te geven.
Ik ben juist degene welke het geen discussie noemt. Maar dit dwaalt echt te ver af. Succes met trollen nog ik hoop dat het je vrijdagnacht verrijktquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef me een goede reden om weg te gaan uit dit topic, want ik vermaak me kostelijk. [b]Ik weet alleen niet zo goed waar onze discussie over gaat[/b], want je haalt er werkelijk van alles bij.
Bedankt! Ja, dat doet het zeker. Dank je wel voor je tijd en inzet. Het wordt gewaardeerdquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben juist degene welke het geen discussie noemt. Maar dit dwaalt echt te ver af. Succes met trollen nog ik hoop dat het je vrijdagnacht verrijkt
Ach ach de ontkenningsfase. Geef gewoon toe dat je een homofoob ben. Ik denk dat Pim ons koude kikkerlandje wel had kunnen redden. Maar door de finnen en de homofoben is dat niet gelukt. Dit land is het zat. C'est ca.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar heb je het over joh? Lees al mijn posts eens terug, waar geef ik uberhaupt een mening over het al dan niet posten van je geslachtsdeel op FOK!?
En waarom je de moord op Pim erbij haalt is me ook een raadsel.
Val jij op vrouwen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bedankt! Ja, dat doet het zeker. Dank je wel voor je tijd en inzet. Het wordt gewaardeerd
Jij hebt ook issues. Waar een topic over piemels wel niet toe kan leidenquote:Op zaterdag 21 december 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
Ach ach de ontkenningsfase. Geef gewoon toe dat je een homofoob ben. Ik denk dat Pim ons koude kikkerlandje wel had kunnen redden. Maar door de finnen en de homofoben is dat niet gelukt. Dit land is het zat. C'est ca.
Je had het over harige mannenbillen in een voorgaande reactie, het wekte niet bepaald de indruk dat je daar veel waardering voor hebt.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb ik geschreven dat jij die vraag stelt?
Hou jij wel van harige billen dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Je had het over harige mannenbillen in een voorgaande reactie, het wekte niet bepaald de indruk dat je daar veel waardering voor hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |