Is goed. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Onterechte klacht. Mooie piemels in dm graag.
Ik heb wat bereikt in mijn levenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:11 schreef Pharkus het volgende:
Gezien de nieuwe aanmeldingen voor kpd door dit topic bestaat er kennelijk grote vraag naar het bekijken en posten van penors.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Als of vrouwen piemels aantrekkelijk vindenze willen die shit alleen up in hun vajayjay meer niet hahahaha
Goede posts heb ik hequote:
Bedelen om penispicsquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:12 schreef Zaktabak het volgende:
Nog geen enkele piemelpic gekregen. Blijkbaar wil niemand mij weghebben. Lucky me.
Jij doet helegaar niet aan sexquote:Op donderdag 19 december 2013 20:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Waar zijn die penissen dan? KPD? Hoe werkt dit? WAAROM WIST IK DIT NIET
ECH WELquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:54 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jij doet helegaar niet aan sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ECH WELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen op de zaterdagavond wil ik nog weleens massPM'etje de deur uit doen. Op het fotoboek kun je makkelijk per letter van het alfabet alle vrouwelijke FOK!kers vinden, ben nu bij de letter M. Dat proces dien je uiteraard telkens te herhalen want er registreren zich ook steeds nieuwe users.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ECH WELIk spring zo in de auto ricthing jou. Wat moet ik intikken in de routeplanner!? 'Anus van Nederland'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik spring zo in de auto ricthing jou. Wat moet ik intikken in de routeplanner!? 'Anus van Nederland'?
Wat vond je van mijn foto van mijn aars?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:32 schreef Fascination het volgende:
Wat vindt ts van mannen die hun aars laten zien op fok?
Moet je die wel posten hequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn foto van mijn aars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |