Woon jij daar in de buurt soms?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
In het mooie Leeuwarden
Bedoelde je het zoals ik het las?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Liever zo'n sapje van de dj's dan dit. Ieuw.
Doen!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik reageren? kan wel een mooi setje gebruiken
laatste twee dingen zijn net zo goed symptoom bestrijding, het is niet dat er midden in de rimboe een of ander riolerings- en/of waterzuiveringssysteem (be)staat....quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja verder doen ze idd niks. Geen waterputten slaan, geen sanitaire voorzieningen bouwen, geen voorlichting.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fijn dat je het ff post. Kan ik 'm ook volgen
WAT ZEG JE? DE STREAM STAAT ZO HARD!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Qunix het volgende:
DOE HET VOLUME OP DE STREAM ZACHTER JOH!
Prima, maar wel flink verkoudenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey man, dat is een tijdje terug
How are you sir?
Deze is aangevraagd voor 10 euroquote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Vogeltje88 het volgende:
Amy Winehouse. Zit dit nummer ook al niet een paar jaartjes in de playlist tijdens de reclame?
Redelijkquote:
Druf jij dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
Same. Prima maar ook flink verkoudenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima, maar wel flink verkoudenHoe is het met jou?
Ik denk niet dat je computer het beprijgpt als je het type op Fokquote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Qunix het volgende:
DOE HET VOLUME OP DE STREAM ZACHTER JOH!
wie is Koen?twitter:epkez twitterde op woensdag 18-12-2013 om 21:59:37@SeriousRequest wat een mooi moment om mee te mogen maken:het glazen huis op slot draaien! Heel veel succes Giel, Paul en Koen!!! reageer retweet
Ga je er naartoe een dezer dagen denk jequote:
Oh, fuck, dat miste ik. Vind dit inmiddels zo'n lift-plaat geworden, je hoort het overalquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
ik druf alles!quote:
Coen/Koen /care.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Evertjan het volgende:
wie is Koen?twitter:epkez twitterde op woensdag 18-12-2013 om 21:59:37@SeriousRequest wat een mooi moment om mee te mogen maken:het glazen huis op slot draaien! Heel veel succes Giel, Paul en Koen!!! reageer retweet
Tijd van het jaar hè. Met een beetje geluk zijn we tegen de kerst weer in ordequote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same. Prima maar ook flink verkouden![]()
Koen Zwijnenbergquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Evertjan het volgende:
Ja, wel mee eens ja. Maar achquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Oh, fuck, dat miste ik. Vind dit inmiddels zo'n lift-plaat geworden, je hoort het overal
Denk dat ik wel even langs ga jaquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je er naartoe een dezer dagen denk je
Net door vertellen aan de mods hoor... maar hij is gewoon via google te vinden...quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Naaktfoto van Anna Drijver is toch verwijderd, dus nee.
Fingers crossed. Komt vast wel goedquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Tijd van het jaar hè. Met een beetje geluk zijn we tegen de kerst weer in orde
Ik druf ook allesquote:
Hé?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAT ZEG JE? DE STREAM STAAT ZO HARD!
Leukquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Denk dat ik wel even langs ga ja
Daar had ik hem ook vandaan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Net door vertellen aan de mods hoor... maar hij is gewoon via google te vinden...
ik drink geen bierquote:Op woensdag 18 december 2013 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik druf ook allesKom je morgen biertje doen? eind van de middag! Bij Ekdom!
Complimenten voor het zoeken van afbeelding!quote:
BAN TOPIC DICHT ALLESquote:
Shandy dan!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen bier
en ik beloof niks...
Ongetwijfeld wel. Dáár moeten ze vooral de nadruk op leggen. Dat je met een zeepje heel Afrika redt, stellen ze wat makkelijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja verder doen ze idd niks. Geen waterputten slaan, geen sanitaire voorzieningen bouwen, geen voorlichting.
een man die geen bier drinkt?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen bier
en ik beloof niks...
Dat wordt nog wat dan, deze week.quote:
Permanente kippenvel deze week dusquote:
Hij drinkt Shandy.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een man die geen bier drinkt?
Ah, zij doet ook mee...?quote:
Oooooh.... jij stiekemerd...quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen bier
en ik beloof niks...
quote:
Giel zei eerder dat je met 2000 euro een waterput laat slaan. Dus blijkbaar doen ze daar wel aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel. Dáár moeten ze vooral de nadruk op leggen. Dat je met een zeepje heel Afrika redt, stellen ze wat makkelijk.
Oh, ik dacht dat jij achter dat twitterprofiel zat.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Permanente kippenvel deze week dus
Ja..quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een man die geen bier drinkt?![]()
beter een man die geen bier drinkt dan 36 pissebedden in je flamoes!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bwhehehehequote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij achter dat twitterprofiel zat.
Ik drink ook bijna geen bier.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het liever simpel houden in de zin van dat mensen het gevoel hebben dat hun geld er echt toedoet dus 25 kinderen helpt en niet 0,1% is van een waterput. Met kinderen die hun handen wassen breng je de boodschap toch wat beeldender over.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel. Dáár moeten ze vooral de nadruk op leggen. Dat je met een zeepje heel Afrika redt, stellen ze wat makkelijk.
Lijkt wel watquote:
Heb je het filmpje van het tietenlied nooit gezien?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Vogeltje88 het volgende:
Gut, die meisjes hebben een flesje wijn gedeeld ofzo?
Haten op de sletjes van de NHL.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Vogeltje88 het volgende:
Jaloers?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Vogeltje88 het volgende:
Je mag wel jointjes draaien als je niet weet hoe je een man kunt plezieren als je geen bier hoeft te halen....quote:
Ja Heerenveen is ook exit.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
I'm the great cornholio,. I need TP for my bonghole
Dat zouden we niet meer doen toch, Pinjow?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |