Ah, zij doet ook mee...?quote:
Oooooh.... jij stiekemerd...quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen bier
en ik beloof niks...
quote:
Giel zei eerder dat je met 2000 euro een waterput laat slaan. Dus blijkbaar doen ze daar wel aan.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel. Dáár moeten ze vooral de nadruk op leggen. Dat je met een zeepje heel Afrika redt, stellen ze wat makkelijk.
Oh, ik dacht dat jij achter dat twitterprofiel zat.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Permanente kippenvel deze week dus
Ja..quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een man die geen bier drinkt?![]()
beter een man die geen bier drinkt dan 36 pissebedden in je flamoes!quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bwhehehehequote:Op woensdag 18 december 2013 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij achter dat twitterprofiel zat.
Ik drink ook bijna geen bier.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het liever simpel houden in de zin van dat mensen het gevoel hebben dat hun geld er echt toedoet dus 25 kinderen helpt en niet 0,1% is van een waterput. Met kinderen die hun handen wassen breng je de boodschap toch wat beeldender over.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel. Dáár moeten ze vooral de nadruk op leggen. Dat je met een zeepje heel Afrika redt, stellen ze wat makkelijk.
Lijkt wel watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |